برنامه های DOL FLAG System ETA-9089 برای گرین کارت


Greenberg Traurig، شرکت حقوقی LLP

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

در 21 آوریل 2023، دفتر صدور گواهینامه کار خارجی (OFLC) و، کار (DOL) اعلام کرد که پس از 15 مه 2023، در ساعت 6:59 بعد از ظهر EST، آنها دیگر درخواست های ETA-9089 را از طریق میراث خود نمی پذیرند. سیستم آنلاین PERM. پس از آن، تمام برنامه های کاربردی ETA-9089 باید با استفاده از DOL ثبت شوند سیستم FLAGو OFLC دیگر نسخه قبلی فرم ETA-9089 را به صورت الکترونیکی یا پستی نمی پذیرد.

برای کمک به انتقال، OFLC اعلام کرد که فایل‌کننده‌های ETA-9089 ممکن است از 24 آوریل 2023 آماده‌سازی برنامه‌های کاربردی در FLAG را آغاز کنند. برای آشنایی سهامداران با برنامه جدید ETA-9089، OFLC دو وبینار را قبل از اعلام برگزار کرد.

علاوه بر میزب، در یک پلتفرم جدید، به‌روزرس،‌های زیادی در فرم جدید ETA-9089 وجود دارد، از جمله یک بازنگری کلی در قالب‌بندی و ترتیب اطلاعات درخواستی. برخی از برجسته ترین به روز رس، ها شامل موارد زیر است:

  • اطلاعات کارکنان به جای اینکه در بخش اصلی فرم گنجانده شود به پیوست A منتقل شده است.
  • فرم جدید اطلاعات را مستقیماً از تعیین دستمزد غالب صادر شده در سیستم FLAG می گیرد.
  • سوالی که به طور خاص شامل زبان کلوگ است.
  • مک، برای کارفرمایان برای شناسایی تعداد کارکنان در محل کار PERM. و
  • مک، برای کارفرمایان برای شناسایی جایی که کارمند تجربه واجد شرایط بودن با مهارت های واجد شرایط را ،ب کرده است.

علاوه بر این، بایگ، ETA-9089 در سیستم FLAG نیاز کارفرمایان را برای ایجاد یک حساب جداگانه در سیستم بایگ، قدیمی برای تشکیل پرونده ها کاهش می دهد.

تغییرات در فرم ETA-9089 و حرکت به پلت فرم FLAG نشان دهنده تغییر قابل توجهی در آماده سازی و تشکیل پرونده است که اساس بسیاری از گرین کارت های مبتنی بر اشتغال است. اینکه چگونه عواقب پیش‌بینی‌شده و پیش‌بینی نشده به‌روزرس،‌ها ممکن است بر تجربه کاربر و ثبت این برنامه‌ها تأثیر بگذارد، باید دید.

©2023 Greenberg Traurig, LLP. تمامی حقوق محفوظ است. بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 118


منبع: https://www.natlawreview.com/article/after-may-15-2023-perms-must-be-filed-dol-s-flag-system