برنامه اقدام مشارکت کننده در قانون ایمن


وارد و اسمیت، PA، موسسه حقوقی کارولینای شمالی

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

چهارشنبه 4 ژانویه 2023

قانون SECURE که در اوا، سال 2019 توسط کنگره تصویب شد، دارای مهمترین تغییرات در برنامه های بازنشستگی واجد شرایط (QRPs) و IRA از زمان قانون حمایت از بازنشستگی در سال 2006 بود.

قابل ذکر است، قانون SECURE توانایی ا،ر ذینفعان غیرهمسر QRP و IRA را برای دریافت توزیع‌ها در طول امید به زندگی باقی‌مانده ذینفع حذف کرد.

علیرغم تأثیر چشمگیر قانون SECURE بر مزایای بازنشستگی و برنامه‌های املاک، شروع همه‌گیری COVID-19 در اوایل سال 2020 و پاسخ‌های قانونی کنگره به آن تا حد زیادی قانون را تحت الشعاع قرار داد و ممکن است باعث شود موارد مهم برنامه‌ریزی املاک برای شرکت‌کنندگان QRP و مالکان IRA از میان شکاف ها بلغزید به همین دلیل، هر شرکت کننده QRP یا مالک IRA باید اطمینان حاصل کند که طرح املاک آنها به روز است و تغییرات ایجاد شده توسط قانون SECURE و مقررات پیشنهادی تفسیر قانونی که IRS در اوایل سال 2022 منتشر کرد را در نظر می گیرد.

شرکت کنندگان QRP و صاحبان IRA باید:

  • همه تعیین‌های ذینفع اولیه و احتمالی موجود برای QRP و IRA را بررسی کنید.

  • هر گونه اعتماد (یا زیرمجموعه) که به ،وان ذینفع اولیه یا احتمالی نامگذاری شده است را بررسی کنید، از جمله:

  • هر گونه امانت برای فرزندان ،دسال که قرار است پس از مرگ یک یا هر دو والدین اجرا شود.

  • هر گونه اعتماد برای همسر (به ،وان مثال، اعتماد ،شویی QTIP)؛

  • هرگونه اعتماد برای کودکان بالغ و/یا نوه های غیر معلول؛ و

  • هر گونه اعتماد به نیازهای خاص یا تکمیلی برای یک ذینفع دارای معلولیت جسمی یا ذهنی.

هر گونه اعتماد با مقررات برنامه بازنشستگی / IRA، از جمله مقررات “اعتماد مجرای” یا “اعتماد انباشته” (*به دنبال ارجاع به بخش 401(a)(9) کد درآمد داخلی باشید)، و قبل از سال 2020 امضا شده است، باید در آینده بازنگری شود. قانون

علاوه بر این، هرگونه اعتماد ویژه یا تکمیلی باید با توجه به تعاریف قانون (i) افراد «معلول» و «بیماران مزمن» و (ii) «اعتماد چند ذینفع قابل اجرا» بررسی شود.

اعمال مقررات قدیمی اعتماد پس از مرگ یک شرکت کننده QRP یا مالک IRA می تواند منجر به عوارض نامطلوب مالیات بر درآمد و/یا حمایت از بستانکاران برای ذینفعان شود.

در حال حاضر اقدامی برای بررسی و احتمالاً به‌روزرس، یک طرح املاک، آنچه را که ممکن است اکنون ناامن (و بعداً گران‌تر) باشد، در صورت عدم مراقبت، ایمن می‌کند.

© 2023 وارد و اسمیت، PA. تمامی حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 4


منبع: https://www.natlawreview.com/article/are-your-retirement-accounts-secured-action-steps-plan-parti،nts-and-ira-owners