بخش ملی تبلیغات می پرسد که آیا لغو پیشبند آبی واقعاً آسان است؟


Hinch Newman LLP

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

شنبه 10 دسامبر 2022

صنعت تبلیغات ایالات متحده بخش ملی تبلیغات (NAD) و هیئت ملی بازبینی تبلیغات را به ،وان یک سیستم خودتنظیمی صنعت مستقل برای ایجاد اعتماد مصرف کننده در تبلیغات و حمایت از رقابت منصفانه در بازار تأسیس کرد. NAD تبلیغات ملی را در همه انواع رسانه‌ها با استانداردهای بالای حقیقت و دقت با بررسی چالش‌های حقیقت در تبلیغات از سوی ،ب‌وکارها، انجمن‌های تجاری، مصرف‌کنندگان یا به ابتکار خود نگه می‌دارد.

تصمیمات موردی NAD بزرگترین قانون تبلیغات در کشور است.

NAD اخیراً تحقیقی را در مورد بی،ه پست اینستاگرام حمایت شده Blue A، مبنی بر «لغو وعده‌های غذایی آسان است» آغاز کرده است. در انجام این کار، NAD اشاره کرد که گزارش اخیر FTC در مورد ال،ای تاریک غیرقانونی از جمله نشان می دهد که ثبت نام ها باید به راحتی لغو شوند و حداقل از طریق همان رسانه ای که برای ثبت نام استفاده شده است.

برنامه های اشتراک و تداوم به شدت توسط آژانس های نظارتی، اعم از ایالتی و فدرال، کنترل می شوند. مطابقت با قو،ن تمدید خودکار، مانند FTC ROSCA قانون نیاز به تفکر عمدی دارد زیرا ا،امات مربوط به مسائل مربوط به مواردی مانند افشای شرایط، اعلان و لغو ممکن است بین فدرال و ایالت یا از ایالت به ایالت متفاوت باشد.

پیش از این، Blue A، از مصرف کنندگان خواسته بود تا برای دستورالعمل های مربوط به نحوه لغو اشتراک ایمیلی ارسال کنند. در حال حاضر این شرکت روش های مختلفی را ارائه می دهد که از طریق آن مصرف کنندگان می توانند اشتراک خود را لغو کنند که یکی از آنها مک،سم لغو آنلاین است.

© 2022 Hinch Newman LLPبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 344


منبع: https://www.natlawreview.com/article/national-advertising-division-inquiry-easy-cancelation-claims