بحث در مورد پیامدهای آینده هوش مصنوعی


شش ماه گذشته سال 2023 دوره قابل توجهی برای پیشرفت در هوش مصنوعی (AI) و به ویژه هوش مصنوعی مولد بوده است.

این مقاله شامل بررسی پیامدهایی است که هوش مصنوعی برای صنعت حقوقی دارد، و همچنین تجزیه و تحلیل در مورد اینکه چگونه استفاده مشتریان از فناوری هوش مصنوعی می‌تواند بر مشاوره ارائه شده توسط وکلای داخلی و خصوصی تأثیر بگذارد.

از زمان انتشار ChatGPT OpenAI در نوامبر 2022، هوش مصنوعی مولد به طور خاص بخشی از بحث های حقوقی پیرامون آینده محتوا بوده است.1 با توجه به انقلاب نرم‌افزارهای منبع باز، فضای هوش مصنوعی برای کل صنعت فناوری، برخلاف بازیگران بزرگ و جاافتاده، در دسترس‌تر شده است.2 در نتیجه زمینه هوش مصنوعی رونق گرفته است.

اگرچه هوش مصنوعی مولد کمتر از 1 درصد از بودجه سرمایه گذاری خطرپذیر در سال 2022 را تشکیل می داد، این احتمال وجود دارد که به دلیل استارتاپ ها و سرمایه های جدید، سهم قابل توجهی در این سال داشته باشد.3 این فناوری ،ب‌وکارها را وادار می‌کند تا راه‌هایی را در نظر بگیرند که هوش مصنوعی می‌تواند محصولاتشان را کارآمدتر کند و همچنین چگونه ممکن است بر کل صنایع تأثیر بگذارد.4

حتی خود صنعت حقوقی نیز به هوش مصنوعی مولد علاقه نشان داده است. یکی از راه هایی که در آن هوش مصنوعی به طور فزاینده ای مورد استفاده قرار می گیرد، استفاده از پلتفرم های کشف الکترونیکی است.

اگرچه این ابزارهای جدید مزایای بالقوه ناشی از افزایش کارایی و کاهش هزینه‌ها را به پزشکان حقوقی ارائه می‌دهند، ،، که از آنها استفاده می‌کنند باید احتیاط کنند و از اتکای بیش از حد اجتناب کنند. با وجود مقررات پراکنده، کاربران باید به خطرات احتمالی مانند تعامل بین ابزارهای هوش مصنوعی و اطلاعات مشتری ممتاز توجه داشته باشند.

مهم است که به خاطر داشته باشید که مسئولیت قانونی احتمالی می تواند ناشی از عدم بررسی صحیح سیستم های هوش مصنوعی و فیلتر ، اسناد ممتاز باشد.5 ما باید منتظر سرمایه گذاری مداوم در ابزارهای قانونی مبتنی بر هوش مصنوعی تا نیمه دوم سال 2023 باشیم.

فراتر از صنعت قانونی، پیشرفت سریع پیاده سازی هوش مصنوعی منجر به تغییرات قابل توجهی برای شرکت ها در سراسر بخش ها شده است. یکی از صنایع به ویژه که انتظار می‌رود سنگین‌ترین سرمایه‌گذاری در ابزارهای جدید هوش مصنوعی را داشته باشد، مراقبت‌های بهداشتی است. به طور خاص، هوش مصنوعی شروع به ایجاد انقلابی در اسکن و تشخیص پزشکی، کمک های جراحی و کشف دارو کرده است.6

تحولات سریع چه در داخل و چه در خارج از صنعت حقوقی منجر به پاسخ های قانونی شده است زیرا هوش مصنوعی، به ویژه هوش مصنوعی مولد، با نگر، های فراو، همراه است.

2022 قو،ن پیشنهادی را به صنعتی معرفی کرد که اساساً غیرقانونی بود.

برای شروع، پرزیدنت بایدن در اکتبر 2022 طرحی برای منشور حقوق هوش مصنوعی در تلاش برای حمایت از مصرف کنندگان منتشر کرد.7 از آن زمان، حرکتی برای مدل‌های هوش مصنوعی با ابعاد خاص وجود دارد که باید ثبت نام و همچنین مجوز دریافت کنند. این اجازه می دهد تا مدل های جدید قبل از عرضه عمومی آزمایش شوند.8

ایالت هایی مانند کالیفرنیا، ایلینویز، نیویورک، مونتانا، ک،ادو، ویرجینیا، کانکتیکات و مریلند قبلا قو،نی را در مورد هوش مصنوعی وضع کرده اند.9

به ،وان مثال، در ماه مارس تگزاس HB4695 را پیشنهاد کرد که استفاده از هوش مصنوعی را برای ارائه مشاوره، درمان یا سایر خدمات سلامت روان ممنوع می کند، مگر اینکه معیارهای خاصی رعایت شود. این فناوری همچنین باید تحت آزمایش و تأیید کمیسیون بهداشت و خدمات انس، تگزاس قرار گیرد.10 با توجه به اینکه واشنگتن، اورگان، تگزاس، مینه سوتا و ده ایالت دیگر اخیراً قو،نی را در این مورد پیشنهاد کرده اند، سال 2023 به احتمال زیاد سال بزرگی برای مقررات هوش مصنوعی خواهد بود.

مدیر عامل ChatGPT سام ،من نیز از طرفداران مقررات ،تی هوش مصنوعی است، زیرا هوش مصنوعی آسیب‌های بالقوه زیادی برای جامعه دارد، مانند جایگزینی مشاغل با فناوری و هوشمند شدن فناوری به‌قدری که خالق آن نمی‌تواند آن را کنترل کند.

این نگر، حتی باعث شد تا بیش از 1100 نفر از رهبران و متخصصان صنعت هوش مصنوعی طوماری را امضا کنند که خواستار توقف شش ماهه انتشار فناوری جدید هوش مصنوعی در ماه مارس گذشته بود.11 انگیزه پشت این دادخواست ترس اساسی از انتشار اطلاعات نادرست توسط ،، است که از فناوری سوء استفاده می کنند. وقفه 6 ماهه پیشنهادی از پیشرفت‌های مضرتر و غیرقابل پیش‌بینی هوش مصنوعی جلوگیری می‌کند و امیدواریم مقررات بیشتری اعمال شود.12 این موضوع احتمالاً به این زودی ها از بین نخواهد رفت.

هوش مصنوعی مولد مطمئناً در نیمه اول سال 2023 جای خود را نشان داده است. تحولاتی مانند Casetext Counsel و ChatGPT بر بحث در صنعت غالب بوده است و مقررات پیرامونی و قو،ن پیشنهادی در مورد هوش مصنوعی موضوع داغی است. برای نیمه دوم سال 2023 چیزهای زیادی در انبار وجود دارد.

پزشکان حقوقی باید در مورد ورود به نیمه دوم سال 2023 چه فکری داشته باشند؟

پیامدهای افزایش محبوبیت هوش مصنوعی برای متخصصان حقوقی دوچندان است.

اولاً، ،، که در حرفه حقوقی هستند باید به طور فزاینده ای به نحوه ادغام ابزارهای هوش مصنوعی در قانون توجه داشته باشند. احتمالاً باید تصمیماتی در مورد اینکه آیا و چگونه ابزارهایی را که به کارهایی مانند کشف، تحقیقات حقوقی و ایجاد پیش نویس اسناد اولیه کمک می کنند، استفاده شود، گرفته شود.

اخیراً بحث هایی پیرامون ChatGPT و قو،ن مدل رفتار حرفه ای وجود داشته است، زیرا این ابزار نگر، های اخلاقی را ایجاد می کند.13 این نگر،‌ها شامل مسائل مربوط به شایستگی، مسائل امنیتی، و همچنین ترس عمومی از این است که استفاده از ابزاری مانند ChatGPT می‌تواند منجر به اختلاف نظر شود.14

یکی از داستان‌های هشداردهنده ChatGPT که باعث ایجاد صلاحیت و مسائل اخلاقی برای پزشکان حقوقی می‌شود، پرونده اخیر مربوط به وکیل استیون شوارتز از Levidow Levidow & Oberman PC است. شرکت آسیب های شخصی نیویورک و دو تن از وکیل آن به دلیل استفاده از ChatGPT با تحریم های احتمالی روبرو هستند.15 با احزاب فوق الذکر به دادگاه فدرال گزارشی ارائه ،د که شش مورد را ذکر ،د که وجود نداشت.16

دوم، متخصصان حقوقی باید از پیشرفت‌های هوش مصنوعی در سایر صنایع مانند بخش مراقبت‌های بهداشتی و نحوه مشاوره دادن به مشتریان در مورد پیامدهای قانونی احتمالی این پیشرفت‌ها آگاه باشند. مسائل پیچیده تر، راهنمایی در قالب مقررات و قو،ن معمولاً سال ها از اجرای واقعی ابزارهای جدید هوش مصنوعی عقب است.17 این تمایل باعث افزایش عدم اطمینان برای مشتریان و همچنین اهمیت دریافت راهنمایی با کیفیت از مشاوران حقوقی آنها می شود.

در نتیجه، مهم است که پزشکان حقوقی از استفاده مشتریان خود از ابزارهای جدید هوش مصنوعی آگاهی داشته باشند و همچنین مشتریان خود را در مورد مقررات احتمالی در آینده آگاه کنند.

به طور خاص، پزشکان باید مراقب پیشرفت‌ها در سطح ایالت باشند، زیرا تنظیم‌کننده‌های ایالتی معمولاً سریع‌تر از همتایان فدرال خود حرکت می‌کنند.

همانطور که در بالا توضیح داده شد، ایالت هایی که اخیراً قو،نی را با تمرکز بر محافظت از مصرف کنندگان در برابر آسیب های مرتبط با هوش مصنوعی معرفی یا تصویب کرده اند شامل کالیفرنیا، ایلینوی، تگزاس و ک،ادو هستند.18 اگرچه محتوای قو،ن این ایالت‌ها متفاوت است، قانون پیشنهادی ریشه در این درک دارد که فناوری هوش مصنوعی به سرعت در حال توسعه است و برای جلوگیری از آب‌های ناشناخته، مقررات بهترین راه برای حرکت به جلو است.19

ملاحظات دیگر برای پزشکان این است که طرح بایدن برای منشور حقوق هوش مصنوعی می تواند به ،وان چارچوبی برای مقررات آینده استفاده شود. حتی اگر هوش مصنوعی لایه قابل توجهی از پیچیدگی را اضافه می کند، قو،ن مدل استاندارد رفتار حرفه ای و قو،ن موجود همچنان اعمال می شود. آگاه ماندن به پزشکان این امکان را می دهد تا به مشتری، که به دنبال ،ب شرکت های مسلط بر هوش مصنوعی هستند، راهنمایی و کمک کنند.

به طور خاص، متخصصان حقوقی باید منتظر سرمایه گذاری مداوم در ابزارهای هوش مصنوعی در صنعت مراقبت های بهداشتی باشند، زیرا این ابزارها به ارائه دهندگان کمک می کنند تا داده ها و توصیه های بلادرنگ را ارائه دهند و در عین حال سرعت و دقت تشخیص و درمان را افزایش دهند.20

با این حال، مهم است که معایب احتمالی فناوری‌های جدید هوش مصنوعی در این بخش را در نظر داشته باشید. سوگیری ضمنی در صنعت مراقبت های بهداشتی مشکلی است که می تواند منجر به نتایج ناعادلانه برای افراد در ،ت ها و قومیت های مختلف شود.21

در نتیجه، از آنجایی که فناوری‌های هوش مصنوعی از طریق اطلاعات و تشخیص‌هایی که ارائه‌دهنده می‌دهد توسعه می‌یابد، ابزارهای هوش مصنوعی اغلب همان سوگیری‌ها را منع، می‌کنند و تداوم می‌دهند. برای مثال، سوگیری‌های الگوریتمی عمده ناشی از الگوریتم‌های پیش‌بینی خطر مراقبت‌های بهداشتی هستند که نیازهای مراقبت‌های بهداشتی را با هزینه‌ها برابر می‌کنند.22 مطالعه‌ای که این الگوریتم‌های معیوب را بررسی کرد، نشان داد که این الگوریتم‌ها منجر به دریافت مراقبت‌های با کیفیت کمتر بیماران سیاه‌پوست نسبت به همتایان غیرسیاه‌پوست خود می‌شود.23

اندیشه های پای،

نیمه اول سال 2023 برای صنعت هوش مصنوعی مهم بوده است، به طوری که هوش مصنوعی مولد رهبری بحث های پیرامون آینده هوش مصنوعی را بر عهده دارد.

با داغ شدن گفت،ا پیرامون مقررات این فناوری‌ها، و همچنین حرکتی برای توقف پیشرفت مداوم هوش مصنوعی، در ماه‌های باقی‌مانده سال 2023 بسیاری از متخصصان حقوقی وجود دارد که در مورد آنها فکر کنند.

همچنین این احتمال وجود دارد که شاغلین نیاز به تصمیم گیری در رابطه با اجرای ابزارهای قانونی جدید هوش مصنوعی در فعالیت های خود داشته باشند و در عین حال به تعهدات اخلاقی خود پایبند باشند.

علاوه بر این، شاغلان باید خود را از پیشرفت‌های هوش مصنوعی داخلی مشتریان آگاه نگه دارند تا به مشاوره در مورد چگونگی توسعه این فناوری‌ها کمک کنند تا اطمینان حاصل شود که آنها با چارچوب‌های موجود سازگار هستند.

1هوش مصنوعی مولد چیست؟مک کینزی و شرکت، 19 ژانویه 2023.

2 گلاور، الن. “5 گرایش هوش مصنوعی برای تماشا در سال 2023ساخته شده، 7 فوریه 2023.

3ChatGPT و هوش مصنوعی مولد: راهنمای ما برای فناوری‌های مورد بحث در سال 2023بیزینس اینسایدر، 30 مه 2023.

4 گلاور، الن. “5 گرایش هوش مصنوعی برای تماشا در سال 2023ساخته شده، 7 فوریه 2023.

5 پرز، مت. “شرکت E-Discovery مبتنی بر هوش مصنوعی بیگل به ارزش 8 میلیون دلار پس از سرمایه گذاریقانون 360، 23 مه 2023.

6 کارول، تیموتی و کای،یرو، م،. “مزایا و مشکلات هوش مصنوعی در IP و حرفه حقوقی گسترده ترانجمن وکلای آمریکا، 1 ژانویه 2019

7 گلاور، الن. “5 گرایش هوش مصنوعی برای تماشا در سال 2023ساخته شده، 7 فوریه 2023.

8 ،من، سم. “شهادت کتبی در برابر کمیته سنای ایالات متحده در مورد کمیته فرعی قضایی در خصوص حریم خصوصی، فناوری و قانونواشنگتن پست، 16 مه 2023.

9ع، فوری قانون هوش مصنوعی 2023 ایالت به ایالتغار برایان لیتون پیزنر، 13 آوریل 2023.

10 شناسه.

11م، آزمایش های غول پیکر هوش مصنوعی: نامه ای بازموسسه آینده زندگی، 22 مارس 2023.

12رهبران فناوری خواستار توقف در مسابقه هوش مصنوعی «خارج از کنترل» هستندآسوشیتدپرس، 29 مارس 2023.

13 PDF جامعه تضمین مسئولیت وکلا

14 شناسه.

15 پرز، مت. “استناد Atty به موارد “جعلی” از ChatGPT بی سابقه است. قانون 360، 30 مه 2023.

16 شناسه.

17گزارش جدید می گوید مقررات هوش مصنوعی از پیشرفت های صنعت عقب مانده استسیاست رقابت بین المللی، 20 مارس 2023.

18 هالند، مکنزی. “در حالی که کنگره قو،ن هوش مصنوعی را متوقف می کند، ایالت ها عمل می کنندTechTarget، 23 مه 2023.

19 شناسه.

20 مور، جون. “هوش مصنوعی در مراقبت های بهداشتی: خطرات و فوایداقتصاد پزشکی، 15 مارس 2023.

21 فولمر، جن. “پرداختن به هوش مصنوعی و تعصب ضمنی در مراقبت های بهداشتیمشاوره فناوری، 18 مه 2023.

22 وارتان، استار. “تعصب نژادی در یک الگوریتم خطر عمده مراقبت های بهداشتی یافت شد.علمی آمریکایی، 24 اکتبر 2019.

23 شناسه.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/mid-year-،ysis-ai