بایدن قانون احترام به ازدواج را امضا کرد


سه شنبه 20 دسامبر 2022

در 13 دسامبر 2022، رئیس جمهور جو بایدن امضا کرد HR 8404، که به ،وان قانون احترام به ازدواج شناخته می شود، به قانون تبدیل شد و برابری ازدواج را برای زوج های همجنس و بین نژادی تحت قانون فدرال تضمین می کند. این قانون هر دو مجلس کنگره آمریکا را با حمایت دو حزب به تصویب رساند و امضای آن دو هفته پس از سنای آمریکا انجام شد. با 61 رای موافق در برابر 36 رای موافق آن را تایید کرد.

قانون احترام به ازدواج مست،م آن است که ایالت ها ازدواج بین دو فرد را تا زم، که ازدواج در ایالتی که در آن انجام شده قانونی بوده به رسمیت بشناسند. این قانون همچنین به طور رسمی قانون سال 1996 را لغو می کند قانون دفاع از ازدواج، که طبق قانون فدرال ازدواج را بین یک مرد و یک زن تعریف کرده بود. این قانون در کتاب باقی مانده بود، حتی اگر توسط دادگاه عالی ایالات متحده در تصمیم سال 2013 در سال 2013 لغو شد. ایالات متحده علیه ویندزور. این لایحه همچنین به دادستان کل این اختیار را می‌دهد تا علیه ،، که تحت پوشش قو،ن ایالتی عمل می‌کنند و از به رسمیت شناختن ازدواج‌های معتبر امتناع می‌کنند، دعوای مدنی برای معافیت‌های اعلامی و دستوری اقامه کند.

با این حال، قانون خواهد شد نه از همه ایالت‌ها می‌خواهد که اجازه انجام ازدواج‌های همجنس‌گرایانه را بدهند، همانطور که در حال حاضر قانون بر اساس تصمیم دادگاه عالی در سال 2015 در Obergefell v. Hodges. این لایحه همچنین به صراحت ازدواج های ،مسری را به رسمیت نمی شناسد.

پرزیدنت بایدن در سخن، که در هنگام امضای قرارداد انجام داد، اظهار داشت: «روزی است که آمریکا گامی حیاتی به سوی برابری، به سوی آزادی و عدالت بردارد، نه فقط برای برخی، بلکه برای همه… [and] به سوی ایجاد ملتی که در آن نجابت، عزت و عشق به رسمیت شناخته، تکریم و محافظت شود.»

این قانون بیشتر توسط برخی از گروه های مذهبی به دلیل به رسمیت شناختن آزادی مذهبی در موضوع ازدواج مورد تحسین قرار گرفته است. قانون تشخیص می دهد که وجود دارد[d]باورهای متفاوتی در مورد نقش ،ت در ازدواج … که توسط افراد منطقی و صمیمی بر اساس مقدمات شرافتمندانه و شرافتمندانه مذهبی یا فلسفی وجود دارد. به این ترتیب، کلیساها و مؤسسات مذهبی «بر اساس قانون م،م به ارائه خدمات، محل اقامت، مزایا، امکانات، کالاها یا امتیازات برای مراسم رسمی یا جشن ازدواج نیستند».

در حالی که رای دیوان عالی کشور در اوبرگفل رای دادگاه عالی در ژوئن، حق ازدواج همجنس‌گرایان را تضمین می‌کند سازمان بهداشت ،ن دابز علیه ،ون باطل شد که سابقه طول، مدت وجود یک حق قانونی برای دسترسی به سقط جنین وجود داشت. این حکم این نگر، را ایجاد کرده است که دادگاه عالی به طور مشابه سابقه اخیر خود را لغو خواهد کرد اوبرگفل اگر دوباره با موضوع برابری ازدواج مواجه شد. دامن زدن به این نگر، ها، نظر موافق قاضی کلارنس توماس است دابز، که در آن او پیشنهاد کرد که دادگاه عالی “باید تجدید نظر کند” در کل خط “پرونده های اساسی روند قانونی”، از جمله اوبرگفل.

قانون احترام به ازدواج همچنین در چارچوب بررسی پرونده ای از سوی دادگاه عالی در مورد اینکه آیا طراح وب سایت می تواند علناً از ارائه خدمات وب سایت عروسی به زوج های همجنس خودداری کند، تحت قانون ایالتی که تبعیض در اماکن عمومی را ممنوع می کند، آمده است.

خوراکی های کلیدی

با توجه به اینکه قانون احترام به ازدواج، قانون را تغییر نمی دهد، زیرا حقوقی را که توسط قانون تعیین شده است، تدوین می کند ویندزور و اوبرگفل تصمیمات، فوراً بر مزایای کارکنان تأثیر نمی گذارد. با این حال، اگر دیوان عالی موضوع برابری ازدواج را دوباره بررسی کند، این قانون به ،وان پشتوانه ای برای زوج های همجنس عمل خواهد کرد. مقدم بر اوبرگفل، ایالت ها م،م به به رسمیت شناختن ازدواج همجنس گرایان بر اساس قو،ن فدرال نبودند.

قانون احترام به ازدواج، قانون فعلی را تقویت می کند که زوج های همجنس متاهل از مزایای قانونی ازدواج برخوردار می شوند. به ،وان مثال، طرح‌های مزایای کارمندان که توسط قانون امنیت درآمد بازنشستگی کارمندان (ERISA) اداره می‌شوند، همچنان به ارائه مزایای همسر به زوج‌های همجنس‌گرای متاهل ادامه می‌دهند و زوج‌های همجنس باز هم از مزایای مالیات ازدواج برخوردار خواهند شد.

© 2022، Ogletree، Deakins، Nash، Smoak & Stewart، PC، کلیه حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 354


منبع: https://www.natlawreview.com/article/federal-law-recognizing-same-،-interracial-marriages-under-federal-law-signed