ایران وکیل وکالت و مشاوره حقوقی 24 ساعته ایران وکیل وکالت و مشاوره ایرانیان خارج از کشور-پرتو وکیل

ما در لیست 10تایی از بهترین وکیل های تهران تمام سعی خود را بر این قرار دادیم تا وکلای انتخابی مان ویژگی های برازنده یک وکیل خوب و متخصص و مجرب را در کلان شهر تهران داشته باشند. بهترین وکیل کسی است که در ابتدا دارای تخصص و تجربه کافی در زمینه های مختلف حقوقی داشته باشد و اگر نمیتواند کاری را انجام دهد حتما به موکل خود صادقانه اعلام کند تا وقت و هزینه موکل را هدر ندهد. وکالت در کلیه دعاوی ملکی اعم از سرقفلی، مصادره اموال، وصیت و ارث، دعاوی شهرداری، کمیسیون ماده صد شهرداری، تخلیه ملک تجاری و مسکونی، الزام به تنظیم سند، خلع ید، فسخ و ابطال قرارداد، اختلافات پیمانکاری، مشارکت در ساخت و دعاوی علیه دولت و نهادهای دولتی. یک جلسه آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری متخصص، برای شما تنظیم می‌شود تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. امروزه اکثریت آنان دارای مدارک علمی کارشناسی ارشد یا دکترا بوده و به همین علت، شاخه تخصصی خود را پیدا کرده‌اند.

  • بدون داشتن حس همدردی و دلسوزی برای موکلین، یک وکیل هرگز نمی‌تواند به موفقیت بالایی در شغل خود دست یابد.
  • با استفاده از وکیل در ایران میتوان از پرداخت بسیاری از هزینه ها که در روند دادرسی پرونده ها هیچ تاثیری ندارند، جلوگیری کرد.
  • حرفه وکالت از آثار مترتبه بر تجارت، پیروی نمی‌کند و بدین جهت، وکالت را نمی‌توان یک کسب و کار تلقی کرد.
  • فعالیت ایشان، قبول وکالت و مشاوره حضوری و غیر حضوری در زمینه پرونده های خانواده، حقوقی، کیفری، ثبتی، تصادفات و … است.

حسن سابقه صداقت در گفتار، عملکرد و پیگیری مجدانه در روند پرونده‌های وکالتی سبب گردیده تا ایشان در زمره وکلای خوشنام کشور قرار گیرند. در سابقه کاری ایشان قبول پرونده‌های کلان حقوقی، کیفری، ملکی، خانواده و ثبتی نیز مشاهده می‌گردد. با توجه به اینکه زمینه تخصصی دادنیک امور حقوقی و وکالتی ایرانیان خارج از کشور هست، امکان پرداخت حق الوکاله از طریق pay pal یا کارت به کارت و … وجود دارد.

درخواست تماس جهت تعیین وقت با مدیریت خانم ابراهیمی 09155987611

کارگرانی که در عملیات ساختمانی یا کارخانه‌ای مجروح می‌شوند، می‌توانند از این وکلا برای دفاع از حقوق خود کمک و مشاوره بگیرند. همچنین اگر جراحات کارگری زیاد باشد و در اثر آن، جان خود را از دست بدهد، خانواده کارگر می‌توانند از وکیل برای جبران خسارات مادی و معنوی واردشده به آن‌ها استفاده کنند. مجله خبری وکالت امروزه که مهاجرت حتی از قبلاً هم بیشتر شده است، وکلای مهاجرت می‌توانند برای انجام امور مربوط به مهاجرت و حل مشکلاتی که رخ می‌دهد، کمک بسیار زیادی کنند. این نوع وکیل در برخورد با مسائل مربوط به مهاجرت مانند ویزا، اقامت، پناهندگی یا گرفتن گرین کارت، به افراد مشاوره و راهنمایی می‌دهد.

جناب آقای گودرز افتخار جهرمی

در پاسخ به این سوال باید گفت که هزینه حق الوکاله در وکلا، قیمت ثابتی ندارد و معمولا هر وکیلی بنا به نوع پرونده و کاری که انجام می دهد، هزینه متفاوتی از موکلین می گیرد. موکل باید تمام تعهداتی را که وکیل در حدود وکالت خود کرده است انجام دهد. درمورد آنچه که در خارج از حدود وکالت انجام داده‌شده است موکل هیچگونه تعهد نخواهد داشت مگر اینکه اعمال فضولی وکیل را صراحتاً یا ضمناً اجازه کند. اگر وکیل که وکالت در توکیل نداشته انجام امری را که در آن وکالت دارد به شخص ثالثی واگذار کند هر یک از وکیل و شخص ثالث در‌مقابل موکل نسبت به خساراتی که مسبب محسوب می شود مسئول خواهد بود. اگر به دنبال وکیل در ایران می گردید تا امور حقوقی شما را در دست بگیر سایت آوای وکیل آماده خدمت رسانی است.

وکیل کیفری

لازم به ذکر است که این مقالات هیچ وقت جای مشاوره با وکیل متخصص را نخواهد گرفت. ضمن این‌که شما باید به وکیل از طریق سامانه ثنا یا میخک وکالت دهید. که سامانه میخک مربوط به وزارت امور خارجه و سامانه ثنا مربوط به قوه قضاییه است. برای وکالت دادن باید اطلاعات وکیل خود را به صورت کامل وارد کنید که قابل پیگیری است.