اولین محاکمه ارتفاق حفاظتی سندیکایی جنایی آغاز شد


شرکت حقوقی پولسینلی AM LAW

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

وکلای مالیاتی و تحقیقات ،تی پولسینلی به پیگیری پرونده معروف فیشر، اولین کیفرخواست جنایی و، دادگستری (“DOJ”) در رابطه با ارتفاقات حفاظتی سندیکایی ادامه می دهند. این محاکمه قرار است در 18 ژوئیه 2023 برای جک فیشر، جیمز سینوت و کلایتون ویبل آغاز شود. تا به امروز، پنج حسابدار و یک ارزیاب به اتهامات فدرال مرتبط با مشارکت آنها در معاملات سندیکا ارتفاق حفاظتی مورد بحث در این پرونده، مجرم شناخته شده اند.

به گفته ،ت، متخصص، که مجرم شناخته شدند، معاملات سندیکای ارتفاق حفاظتی را ترویج ،د و/یا از این معاملات بهره مالی بردند. و، دادگستری بر این واقعیت تأکید کرده است که متخصص، که برای کار خود در معاملات پرداختی یا کمیسیون دریافت می ،د، باید می دانستند که قراردادهای ارتفاق حفاظتی سندیکایی تقلبی بوده است. اخیراً، جیمز بنکویل، یک حسابدار رسمی رسمی در نیوجرسی، اعتراف به گناه به توطئه برای کلاهبرداری از ایالات متحده به ،وان بخشی از یک “طرح” پناهگاه مالیاتی ارتفاق حفاظت از حفاظت. در مورد Benkoil، DOJ استدلال کرد که «آموزش و تجربه مالیاتی» او به دانش او کمک کرد که «سرپناه مالیاتی SCE باید هدف تجاری یا محتوای اقتصادی داشته باشد، در غیر این صورت طبق قانون مالیات فدرال نادیده گرفته می‌شوند» و سرمایه‌گذار، که در تاریخ‌گذاری عقب افتاده «حق ندارند این ،رها را در اظهارنامه‌های سال قبل مطالبه کنند».

بسیاری از اتهامات علیه فیشر مربوط به سرمایه داخلی است، اما برخی از آنها به طور گسترده اعتبار تمام حق ارتفاقات حفاظتی سندیکایی را زیر سوال می برند. استراتژی و، دادگستری و نتیجه اولین آزمایش تأثیر قابل توجهی بر مسئولیت بالقوه سایر متخصصان و سرمایه گذاران درگیر در معاملات SCE خواهد داشت.

پولسینلی به نظارت دقیق این پرونده ادامه خواهد داد تا تأثیر آن بر مشتریان حرفه ای و سرمایه گذار ما را درک کند و با پیشرفت کارآزمایی، به روز رس، های بیشتری را ارائه دهد.

© Polsinelli PC، Polsinelli LLP در کالیفرنیابررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 200


منبع: https://www.natlawreview.com/article/first-criminal-syndicated-conservation-ea،t-trial-begins-week