اولویت های دادستانی مشاور عمومی NLRB به روز شد


Sheppard, Mullin, Richter & Hampton LLP خدمات کامل شرکت حقوقی جه، 100 که حقوق شرکت را مدیریت می کند

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

در 20 مارس 2022، جنیفر آبروزو، مشاور عمومی هیئت ملی روابط کار (“NLRB” یا “هیئت مدیره”) یادداشت به همه مدیران منطقه‌ای، افسران مسئول و افسران مقیم که مواردی را که باید قبل از رسیدگی بیشتر به بخش مشاوره NLRB ارسال کنند به‌روزرس، می‌کنند تا «به شعبه مشاوره منطقه‌ای اجازه داده شود تا این مناطق را دوباره بررسی کند و با دفتر مشاور عمومی مشورت کند. در مورد اینکه آیا [a] تغییر دادن [in the law] برای انجام مأموریت قانون ضروری است.»

اندکی پس از تایید او توسط سنا، مشاور عمومی آبروزو یادداشت 21-04 را در اوت 2021 صادر کرد. اینجا، اولویت های خود را ترسیم کرد و سه دسته کلی از مواردی را که باید به بخش مشاوره ارائه می شد فهرست کرد. ما قبلاً در مورد تأثیر GC 21-04 گزارش داده بودیم اینجا. اکنون، بیش از یک سال و نیم بعد، مشاور عمومی تصمیم گرفته است که در این فهرست تجدید نظر کند و به این نتیجه برسد که «ا،ر مسائل شناسایی شده در [the August 2021 memo] دیگر نیازی به ارائه به بخش مشاوره نیست.»

به طور خاص، در GC 23-04، مشاور کل آبروزو 46 موضوع را شناسایی کرد که بخش مشاوره قبلاً راهنمایی هایی را در مورد آنها ارائه کرده است، چه در قالب یادداشت های مشاوره مهم یا درج هایی برای استفاده در مختصر به ALJs و/یا هیئت مدیره، و بدین وسیله آنها را کمرنگ کند. لیست فعلی ارسال های اجباری برای 15 موضوع:

  • موارد مربوط به کاربرد دکترین ذاتا هماهنگ، ذکر شده در Hoodview Vending Co.359 NLRB 355 (2012);

  • موارد مربوط به کاربرد شرکت Shamrock Foods، 369 NLRB شماره 5 (2020) (تشخیص پرونده های قبلی هیئت مدیره و یافتن پیشنهاد بازپرداخت قابل توجهی بیشتر از آنچه در ازای معافیت از اعاده به کار قانونی است)؛

  • موارد مربوط به کاربرد پرستاران متحد و متخصصان متحد (بیمارستان کنت)367 NLRB شماره 94 (2019) (ا،ام می کند که اتحادیه ها به مخالفان غیرعضو تأیید کنند که اطلاعات مالی افشا شده به آنها به طور مستقل حسابرسی شده است و هزینه های لابی گری از این معترضین دریافت نمی شود).

  • موارد مربوط به کاربرد جانسون کنتر،، شرکت368 NLRB شماره 20 (2019) (از جمله موارد دیگر، لغو قانون “آ،ین زمان” Levitz Furniture Co. of the Pacific333 NLRB 717 (2001));

  • موارد مربوط به کاربرد Ridgewood Health Care Center, Inc.367 NLRB شماره 110 (2019) (پیدا ، اینکه کارفرمای جانشینی که در امتناع از استخدام تعداد معینی از نیروی کار سلف برای اجتناب از تعهد چانه زنی جانشینی تبعیض قائل می شود، ،وماً حق تعیین شرایط اولیه کارکنان را از دست نمی دهد).

  • موارد مربوط به کاربرد رو،مه پست پیتسبورگ, 368 NLRB شماره 41, slip op. در 3, n.5 (2019) (تعیین اینکه آیا وضعیت موجود پس از قرارداد مست،م افزایش سهم صندوق کارفرما است یا خیر).

  • موارد مربوط به کاربرد Brevard Achievement Center, Inc.342 NLRB 982 (2004) (عدم تمدید پوشش قانون ملی روابط کار (“NLRA”) به افراد دارای معلولیت به این دلیل که این افراد که در یک محیط توانبخشی کار می کنند، کارمند نیستند).

  • موارد مربوط به کاربرد خدمات پستی ایالات متحده، 371 NLRB شماره 7 (2021) (امتناع از یافتن یک مصاحبه پیش انضباطی حق اطلاعات، از جمله سوالاتی که در مصاحبه پرسیده می شود).

  • موارد مربوط به کاربرد ABM Onsite Services-West (2018) (به تعویق انداختن تصمیم مشورتی هیئت ملی میانجیگری که در آن NMB صلاحیت قانون کار راه آهن را تحت آزمایش کنترل شش عاملی حامل سنتی تشخیص داد و موارد NMB را که مست،م کنترل شرکت بر تصمیمات پرسنل بود رد کرد).

  • موارد مربوط به امتناع از ارائه اطلاعات مربوط به جابجایی یا سایر تصمیمات موضوع بسته بندی دوبوک (نگاه کنید به مخالفت رئیس سابق لیبمن در Embarq Corp., 356 NLRB No. 125 (2011) و OM-11-58).

  • موارد مربوط به کاربرد Shaw’s Supermarkets, Inc.350 NLRB 585 (2007) (برای تعیین اینکه آیا مجوز این پرونده برای انصراف میان مدت از شناسایی که پس از سال سوم قرارداد با مدت طول،‌تر رخ می‌دهد باید لغو شود).

  • موارد مربوط به کاربرد فروشگاه های وال مارت، 368 NLRB شماره 24 (2019) (به طور کلی اعتصاب متناوب را تعریف می کند).

  • موارد مربوط به کاربرد شرکت خدمات الکتریک، 281 NLRB 633 (1986) (به کارفرما اجازه می دهد تا به طور یکجانبه شرایط و ضوابط استخدامی را برای جایگزینی تعیین کند، حتی در مواردی که این شرایط برتر از شرایطی است که به کارکنان واحد اعتصابی پرداخت شده بود).

  • موارد مربوط به کاربرد Ex-Cell-O Corp, 185 NLRB 107 (1970) (خودداری از ارائه یک درمان جبر، کامل برای ش،ت در چانه زنی). و

  • موارد مربوط به کاربرد Cordua Restaurants, Inc.، 368 NLRB شماره 43 (2019) (از جمله موارد دیگر، هیئت مدیره دریافت که کارفرما با انتشار یک توافقنامه داوری اجباری در پاسخ به کارکن، که درگیر اقدامات جمعی هستند، قانون روابط کار ملی را نقض نمی کند).

علاوه بر فهرست بالا، یادداشت شورای عمومی همچنین بیان می‌کند که مناطق همچنان م،م به ارائه مواردی هستند که شامل نظارت الکترونیکی و مدیریت الگوریتمی است که با حقوق کارمندان تحت بخش 7 NLRA تداخل دارد، پیشرفت قابل توجهی که در نوامبر به آن پرداختیم. 2022، پیدا شد اینجا.

خوراکی های کلیدی

وکیل کل آبروزو پیشرفت قابل توجهی را در راستای هدف خود مبنی بر لغو بسیاری از تصمیمات کلیدی هیئت مدیره دوره ترامپ مطرح می کند. این یادداشت با اه، اعلام شده وکیل عمومی مبنی بر تلاش تهاجمی برای گسترش حقوق کارکنان و در عین حال محدود ، شدید گزینه هایی که قبلاً در اختیار کارفرمایان بود، مطابقت دارد. کارفرمایان باید برای بحث در مورد راهنمایی های به روز شده و مسائل ارائه شده توسط یادداشت مشاور عمومی با مشاور کار ماهر مشورت کنند.

توسعه‌ها در NLRB احتمالاً ادامه خواهند داشت، ما پیشرفت‌ها را در این زمینه رصد خواهیم کرد و در صورت ،وم به‌روزرس،‌ها را ارائه می‌کنیم.

حق چاپ © 2023، Sheppard Mullin Richter & Hampton LLP.بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 124


منبع: https://www.natlawreview.com/article/nlrb-general-counsel-issues-memo-updating-prosecutorial-priorities