اقدام DOJ TCPA در برابر شبکه های استراتژیک


Troutman Amin، شرکت LLP TCPAWorld

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

پس دیروز کنفرانس بزرگی بود. واقعا شگفت انگیز. تصاویر و داستان هایی که باید دنبال شوند.

در حال حاضر می‌خواستم یک به‌روزرس، در مورد اقدام عظیم DOJ علیه Stratics Networks ارائه دهم.

همانطور که خوانندگان TCPAWorld می دانند Stratics در یک پرونده کاملاً گسترده که توسط ایالات متحده تعقیب می شود گرفتار شده است و ادعا می کند که مسئول نقض TSR توسط ،، است که از پلت فرم محبوب پست صوتی بدون زنگ آن استفاده می کنند:

Well Stratics در پرونده ای که از دادگاه خواسته بود پرونده را رد کند، با این استدلال که این چیزی بیش از یک “سرویس رایانه ای تعاملی” است که حق محافظت از بخش 230 را دارد، پاسخ داد و این بسیار جالب است.

پشتیبان‌گیری، بخش 230 – یا قانونی که اینترنت را ساخته است – ارائه می‌کند که ارائه‌دهندگان خدمات رایانه‌ای تعاملی به‌،وان گوینده یا ناشر محتوای ارائه‌شده توسط کاربران آن سرویس‌ها تلقی نمی‌شوند. یک مثال واضح اتاق چت اینترنتی است – آیا هنوز هم وجود دارند؟ – یا واتساپ. مردم می توانند هر چیز ،انه ای را که می خواهند به یکدیگر بگویند و ارائه دهنده پلتفرم مسئولیتی در قبال ارسال پیام از طریق آن ندارد.

استراتی، استدلال می کند که در اصل تفاوتی ندارد. همچنین یک سرویس کامپیوتری منفعل ارائه می دهد که پیام های مشتری خود را منتقل می کند.

این استدلال جالبی است – و شاید بر اساس تعاریف اساسنامه شایستگی داشته باشد – اما به نظر کمی متفاوت از برنامه معمولی بخش 230 است. به ،وان مثال، در یک کاربرد معمولی از این قاعده، مصرف کننده در اصل از خدمات پلتفرم مورد نظر برای به دست آوردن اطلاعات استفاده می کند یا درخواست می کند. در اینجا مصرف کننده از a استفاده می کند ناهمسان سرویس‌های پلتفرم – خدمات ارائه‌دهنده پست صوتی آن – زم، که پیام را دریافت می‌کند. بنابراین این کمی کشش خواهد بود.

با این حال، کشش روشی است که قانون تدوین می‌شود و تا زم، که تلاش نکنید هرگز نمی‌د،د. من فکر می کنم این کاملاً جدید است و من بسیار علاقه مند خواهم بود که ببینم چگونه نتیجه می شود.

Stratics به طور جداگانه استدلال می کند که RVM ها برای شروع “تماس های تلفنی” تحت TSR نیستند. اگرچه ممکن است این یک بحث خسته کننده به نظر برسد، در واقع بد نیست. این به این دلیل است که TCPA فقط به “تماس ها” اشاره می کند و نه “تماس های تلفنی” – و ظاهراً تفاوت وجود دارد. به طور مفید برای Stratics حداقل یک بخش از TSR فراهم می کند.[a] بازاریاب تلفنی تماس تلفنی را آغاز می کند با ایجاد زنگ تلفن مصرف کننده تماس گرفته شده” و – بحث ادامه دارد – یک پست صوتی بدون زنگ باعث نمی شود که تلفن زنگ بخورد (در نام آن دقیقاً وجود دارد) بنابراین نمی تواند یک تماس تلفنی باشد.

همونطور که گفتم بد نیست

Still Stratics در اینجا با یک نبرد سخت روبرو است. دادگاه ها دوست دارند با قو،ن FTC TSR و FCC TCPA ی،ان رفتار کنند. برای RVM بسیار نامتجانس است که تحت بررسی TCPA قرار گیرد اما مشمول ا،امات TSR نباشد. پس دوباره، قانون پر از چنین اسرار کوچکی است، پس چرا که نه؟

در صورت علاقه می تو،د کل خلاصه را اینجا بخو،د: Stratics_FTC_CA – پیشنهاد ECF 50 برای رد شکایت با MPA

و ما به این موضوع توجه خواهیم کرد.

© 2023 Troutman Amin, LLPبررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 196


منبع: https://www.natlawreview.com/article/are-rvm-platforms-subject-to-section-230-protections-stratics-uses-novel-strategy