اقدامات بسته شده اعلان ضد میکروبی EPA


در 29 ژوئن 2023، آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده (EPA) اعلام کرد تلاش جدیدی برای بستن اقدامات اعلان برای تغییرات جزئی بر،ب آفت کش یا فرمو،یون محصول در ت، برای کاهش عقب ماندگی، که به گفته EPA به آن اجازه می دهد منابع محدود خود را بر روی اقدامات با اولویت بالاتر متمرکز کند. EPA اعلام کرد که تقریباً 2000 اقدام ضد میکروبی ارسال شده به EPA را قبل از 1 اکتبر 2022 بسته است. EPA بیان می کند که اقدامات اعلان بر توانایی محصول برای استفاده ایمن طبق دستورالعمل های بر،ب تأیید شده تأثیر نمی گذارد و تأثیری بر سلامت انسان یا انسان ندارد. محیط زیست. بسته شدن فقط در مورد اقدامات اطلاع رس، اعمال می شود، که تحت قانون بهبود ثبت آفت کش ها (PRIA) قرار نمی گیرند. بسته شدن از 28 ژوئن 2023 قابل اجرا است.

بر اساس گزارش EPA، به دلیل کاهش بودجه، تعداد کارکنان کمتر، حجم کاری فزاینده و افزایش پیچیدگی اقدامات ارائه شده به EPA، تعداد معوقه اقدامات آفت کش آن در طول سال ها به رشد خود ادامه داده است. تعداد کل اقدامات آفت کشی که در EPA در سال انجام می شود از سال 2004 بین 10000 تا 20000 بوده است که در سال 2021 در طول اورژانس بهداشت عمومی COVID-19 به اوج خود رسید.

در نتیجه، بخش ضد میکروبی EPA (AD) بیش از 6693 اقدام معوق آفت کش غیر PRIA را گزارش کرده است که تقریباً 2000 مورد آن اکنون بسته شده است. EPA بیان می کند که بستن اعلان های ارسال شده قبل از 1 اکتبر 2022، باعث صرفه جویی در زمان و منابع برای رسیدگی به اعلان های عقب مانده خواهد شد.

بر اساس اعلامیه ثبت آفت‌کش‌ها (PR) 98-10، ثبت‌کنندگان می‌توانند محصولات ضدمیکروبی حاوی بر،ب‌هایی را که با تغییرات اعلان‌های درخواستی مطابقت دارند، 60 روز پس از ارسال اعلان به EPA و پس از دریافت تأیید یا عدم پاسخ از EPA، بفروشند و توزیع کنند. برخی از انواع تغییراتی که ممکن است تحت اخطار روابط عمومی 98-10 اعلان‌هایی باشند عبارتند از:

  • تغییر نام برند؛

  • افزودن برخی سایت‌های داخلی و غیرغذایی

  • اصلاح بسته بندی و بی،ه های بر،ب گذاری مرتبط؛

  • افزودن بی،ه های ذخیره سازی و دفع (همانطور که در قانون کانتینر و اطلاعیه های روابط عمومی 83-3 و 84-1 مشخص شده است).

  • تغییرات در برخی ادعاهای بر،ب و به روز رس، محدود در بی،ه محرمانه فرمول محصول (CSF).

  • استفاده از نمادها و گرافیک ها؛ و

  • برخی اصلاحات جزئی دیگر بر،ب.

طبق گفته EPA، تمام تغییرات ارسال شده توسط ثبت‌کننده که بسته می‌شوند، از فرصت 60 روزه برای بررسی EPA فراتر رفته و بنابراین ثبت‌کنندگان مجاز به فروش و توزیع محصولات خود بدون تأیید EPA هستند.

EPA بیان می کند که نامه ای برای ثبت نام کنندگان در رابطه با اعلان های بسته ارسال نمی کند، و همچنین بر،ب های آسیب دیده را در پایگاه داده سیستم محصولات و بر،ب آفت کش EPA (PPLS) وارد نمی کند. با این حال، EPA به ثبت‌کننده اطلاع می‌دهد اگر EPA در آینده تشخیص دهد که هیچ یک از این تغییرات واقعاً واجد شرایط نبودن از طریق اعلان تحت اطلاعیه روابط عمومی 98-10 هستند.

شرکت ها می توانند با AD تماس بگیرند [email protected] اگر سؤالی در بر،ب یا اعلان‌های CSF دارند تا فهرست کاملی از اقدامات اعلان برای محصول(های) خاص خود را دریافت کنند، از جمله مواردی که در این اطلاعیه توضیح داده شده است. EPA بیان می کند که با شرکای تنظیم کننده ایالتی هماهنگ می کند تا اطمینان حاصل شود که آنها از این اعلان های بسته آگاه هستند. شرکت‌هایی که اعلان‌هایشان تحت تأثیر بسته شدن قرار می‌گیرد، نیازی به ارتباط بیشتر با EPA نیست.

تفسیر

اقدامات بسته شده از پنجره 60 روزه برای بررسی EPA فراتر رفته است، بنابراین، ثبت نام کنندگان مجاز به فروش و توزیع محصولات خود بدون تأیید تغییرات ارسال شده توسط اعلان هستند. از آنجایی که اقدامات بسته شده توسط EPA بررسی نشده است، اقدامات مورد تایید قرار نگرفته است، فقط بسته شده است. بنابراین، EPA ممکن است در آینده تعیین کند که تغییرات ارائه شده واجد شرایط نبودن از طریق اطلاعیه تحت اطلاعیه PR 98-10 است. در آن صورت، احتمالاً ثبت‌کننده باید اقدام را به ،وان اصلاحیه مجدداً ارسال کند.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/epa-announces-efforts-to-close-out-specific-antimicrobial-notification-actions-to