استانداردهای APTA برای بازاریابی فیزیوتراپی


لوگوی موسسه حقوقی مک درموت ویل و امری

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

پنجشنبه 22 دسامبر 2022

در 2 دسامبر 2022، انجمن فیزیوتراپی آمریکا (APTA) یک بی،ه در مورد تصمیم اخیر UnitedHealthcare و پیمانکار آن، Kaia Health، مبنی بر توقف بازاریابی خدمات Kaia Health به ،وان “فیزیوتراپی” با توجه به اینکه برنامه Kaia Health به طور مداوم شامل فیزیوتراپیست های دارای مجوز نمی شود. در نتیجه، شرکت‌های سلامت دیجیتال که خود را به ،وان ارائه‌دهنده فیزیوتراپی معرفی می‌کنند، باید بازاریابی و ارتباطات مشتری خود را ارزیابی کنند تا مشخص کنند که آیا طبق دستورالعمل APTA نیاز به تجدیدنظر است یا خیر.

زمینه

APTA و APTA کارولینای شمالی نامه‌ای به همراه شکایتی به هیئت بازرسین فیزیوتراپی کارولینای شمالی ارسال ،د و مشخص ،د که خدمات ارائه شده از طریق برنامه Kaia Health تحت نظارت یک فیزیوتراپ مجاز نبوده است. UnitedHealthcare متعاقباً تصدیق کرد که مدیر مزایای Kaia Health و United Healthcare، Optum، از عبارت “فیزیوتراپی” در مواد بازاریابی خود استفاده کرده است و همه مطالب برای حذف ارجاع به فیزیوتراپی تجدید نظر خواهند شد.

چرا مهم است

APTA به طور مداوم معتقد است که فیزیوتراپی، چه به صورت حضوری یا دیجیتالی، باید “فقط توسط فیزیوتراپیست های دارای مجوز انجام یا هدایت می شود” APTA درخواست کرده است که ارائه دهندگان فیزیوتراپی تعهدی را امضا کنند، که تا حدی اذعان می کند که “معاینه، ارزیابی، تشخیص، توسعه یک برنامه مدیریتی و مداخله فیزیوتراپیست تنها زم، به ،وان “فیزیوتراپی” ارائه و بازپرداخت می شود که توسط یک فرد انجام شود. فیزیوتراپیست یا زم، که مداخلات انتخابی توسط دستیار فیزیوتراپ تحت هدایت و نظارت یک فیزیوتراپیست انجام می شود. چندین شرکت مراقبت های بهداشتی دیجیتال بر روی آن امضا کرده اند تعهد APTA.

شکایت ارائه شده به هیئت بررسی‌کنندگان فیزیوتراپی کارولینای شمالی، همراه با نامه APTA به UnitedHealthcare، شاخص‌های قوی است که هیئت‌های فیزیوتراپی ایالتی و گروه‌های صنعتی در حال بررسی بازاریابی و دامنه خدمات ارائه شده توسط شرکت‌های فیزیوتراپی مجازی هستند. و همچنین شرکت هایی که با شرکت های فیزیوتراپی مجازی همکاری می کنند.

،ب‌وکارهایی که فیزیوتراپی دیجیتال یا مجازی یا خدمات ،تی عضل، ارائه می‌دهند باید توضیحات خدمات و مواد بازاریابی خود را بررسی کنند و ارزیابی کنند که آیا به‌روزرس، لازم است یا خیر – وظیفه‌ای که تیم مراقبت‌های بهداشتی ما می‌تواند به آن کمک کند.

،یما بومیناتان نیز در این مقاله مشارکت داشت.

© 2022 مک درموت ویل و امریبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 356


منبع: https://www.natlawreview.com/article/apta-pushes-di،al-health-companies-to-use-physical-therapy-marketing-materials