ادعاهای تبعیض در عمل پزشکی نوادا با DOJ


شنبه 24 دسامبر 2022

و، دادگستری امروز اعلام کرد که یک توافقنامه تسویه حساب با Walter J. Willoughby Jr., MD, Ltd. (Willoughby Ltd.)، یک مطب پزشکی واقع در ، وگاس، نوادا، تضمین کرده است. حل و فصل تصمیم و،خانه مبنی بر اینکه Willoughby Ltd. قانون مهاجرت و ملیت (INA) را با ا،اج یک کارمند قدیمی بر اساس ملیت مکزیکی-آمریکایی او نقض کرده است، حل می کند.

کریستن کلارک، دستیار دادستان کل از بخش حقوق مدنی و، دادگستری، گفت: «ا،اج یک کارمند به دلیل منشأ ملی او با آرمان های کشور ما مغایرت دارد. «همه کارگران حق دارند که کارفرمایانشان با آنها منصفانه رفتار کنند. بخش حقوق مدنی متعهد به رسیدگی به تبعیض غیرقانونی در همه انواع محل کار است.

تحقیقات این بخش نشان داد که Willoughby Ltd. به طور غیرقانونی یک کارمند مکزیکی-آمریکایی با عملکرد بالا را بر اساس تعصب تبعیض آمیز همکارانش ا،اج کرد. به طور خاص، پس از ماه‌ها اظهارنظرها و شوخی‌های تحقیرآمیز کارمند بر اساس میراث مکزیکی، همکاران اتهامی نادرست علیه این کارمند ساختند که با کلیشه‌های منشأ ملی برای ا،اج او از محل کار همراه بود. در مارس 2020، مطب پزشکی اتهامات همکاران را بدون بررسی آنها به رسمیت شناخت و بر این اساس با ا،اج کارمند موافقت کرد. ماده ضد تبعیض INA کارفرمایان با چهار تا چهارده کارمند را از ا،اج کارگران بر اساس ملیتشان منع می کند. طبق بند هفتم قانون حقوق مدنی 1964، کارفرمایان با پانزده کارمند یا بیشتر از انجام چنین تبعیضی منع شده اند.

بر اساس توافقنامه، شرکت Willoughby Ltd جریمه مدنی به ایالات متحده و 42500 دلار به کارگر آسیب دیده پرداخت خواهد کرد. Willoughby Ltd. همچنین باید کارکنان خود را در مورد ا،امات ضد تبعیض INA آموزش دهد، در سیاست های استخدامی خود تجدید نظر کند و مشمول ا،امات نظارت و گزارش دهی باشد.

بخش حقوق مهاجران و کارکنان بخش حقوق مدنی (IER) مسئول اجرای مقررات ضد تبعیض INA است. از جمله این که اساسنامه تبعیض بر اساس را ممنوع کرده است وضعیت شهروندی و منشاء ملی در استخدام، ا،اج، یا استخدام یا ارجاع به ازای پرداخت هزینه؛ اقدامات مستند ناعادلانه; مق، به مثل؛ و ارعاب.

از طریق این خلاصه درباره کار IER و نحوه دریافت کمک بیشتر بیاموزید ویدئو. اطلاعات بیشتری در مورد اینکه چگونه کارفرمایان می توانند از تبعیض غیرقانونی اجتناب کنند بیابید وب سایت IER. متقاضیان یا کارمند، که معتقدند بر اساس تابعیت، وضعیت مهاجرت، یا منشاء ملی خود در استخدام، ا،اج، استخدام یا در طول فرآیند تأیید صلاحیت استخدام مورد تبعیض قرار گرفته اند (فرم I-9 و E-Verify). یا در معرض تلافی، ممکن است اتهام را ثبت کنید. عموم مردم همچنین می توانند با خط تلفن کارگر IER به شماره 1-800-255-7688 (1-800-237-2515، TTY برای افراد کم شنوایی) تماس بگیرند. با خط تلفن کارفرمای IER به شماره 1-800-255-8155 (1-800-237-2515، TTY برای افراد کم شنوا) تماس بگیرید. پست الکترونیک [email protected]; به صورت رایگان ثبت نام کنید وبینار; یا به IER مراجعه کنید ،یسی و اسپ،ایی وب سایت ها اشتراک در GovDelivery برای دریافت به روز رس، از IER.

شماره اطلاعیه مطبوعاتی: 22-1404

برای خواندن بی،ه مطبوعاتی در وب سایت و، دادگستری اینجا را کلیک کنید.

© 2022 و، دادگستری ایالات متحدهبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 358


منبع: https://www.natlawreview.com/article/justice-department-secures-settlement-nevada-medical-practice-to-resolve-national