ادعاهای اثبات نشده تبلیغات FTC به دنبال 700 تبلیغ کننده می رود


شرکت حقوقی تجارت عمومی ArentFox Schiff LLP

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

در 13 آوریل، کمیسیون تجارت فدرال اخطاریه‌های جریمه‌ای و نامه‌های پوششی را برای نزدیک به 700 تبلیغ‌کننده داروهای OTC، محصولات هومیوپاتی، مکمل‌های غذایی، و غذاهای کاربردی صادر کرد و آنها را در مورد تعهدشان به داشتن دلایل کافی برای ادعاهایشان اعلام کرد.

قابل ذکر است که FTC ،ب و کارهایی را که به فهرست FTC راه یافته اند را متهم به رفتار فریبنده یا غیرمنصفانه نمی کند. با این حال، این اخطارها به آنها هشدار می دهد که عدم داشتن دلیل کافی می تواند در وهله اول در یک اقدام اجرایی بعدی مشمول جریمه های مدنی تا 50120 دلار برای هر تخلف شود. به این ترتیب، این اخطارها ابزاری برای FTC هستند تا تصمیم دیوان عالی را کنار بگذارند AMG Capital Management در مقابل FTC، که FTC را از توانایی خود برای جستجوی تسهیلات پولی عادلانه در موارد تحت بخش 13 (ب) قانون FTC سلب کرد.

این چهارمین مجموعه از این اعلامیه‌ها از زم، است که رئیس لینا کان در سال 2021 کنترل FTC را به دست گرفت. اطلاعیه‌های قبلی در آن بازه زم، مربوط به فرصت های پول سازی، تاییدیه ها و گواهی ها، و کالج های انتفاعی به حدود 1900 شرکت رفت. آنچه پدیدار شد، تعداد زیادی از شرکت‌ها – که هیچ‌کدام از آنها متهم به تخلف نیستند – برای مجازات‌های مدنی در موضوعات اجرای تبلیغات استاندارد با استفاده از تکنیکی که قبلاً برای دهه‌ها غیرفعال بود، راه‌اندازی شده‌اند. این FTC است که عضله خود را خم می کند، و باید دید که آیا و تا چه حد FTC این کار را دنبال می کند و اقدامات اجرایی را به دنبال مجازات های مدنی کلان انجام می دهد. گفتنی است، با توجه به تلاش‌هایی که برای رسیدن به این نقطه انجام داده است، به نظر می‌رسد که تعداد بیشتری از این اعلان‌ها در آینده و در مجموعه‌ای وسیع‌تر از مسائل (شاید از جمله حریم خصوصی و امنیت داده‌ها) منتشر خواهد شد و FTC پیگیری خواهد کرد. اقدامات اجرایی

بر اساس قانون FTC، ادعاهای مربوط به محصول باید به منظور جلوگیری از فریب و نقض قانون FTC اثبات شود. FTC را ببینید بی،ه خط مشی در مورد اثبات تبلیغات.

در این مورد، اعلامیه‌های تخلف مجازات استانداردهای اثباتی خاصی را بیان می‌کند، مانند:

  • داشتن مبنای معقول متشکل از شواهد معتبر و قابل اعتماد برای ادعاهای عینی محصول؛
  • دسترسی به شواهد علمی معتبر و قابل اعتماد برای حمایت از هرگونه ادعای سلامت یا ایمنی؛
  • به دست آوردن حداقل یک کارآزمایی بالینی انس، برای حمایت از هر ادعایی مبنی بر اینکه یک محصول در درمان، کاهش یا درمان یک بیماری جدی موثر است.
  • عدم ارائه نادرست سطح یا نوع اثبات ادعاها؛ و
  • عدم ارائه نادرست این که ادعای محصول از نظر علمی یا بالینی اثبات شده است.

دریافت‌کنندگان نامه‌های تأییدیه‌های تبلیغاتی اعلامیه‌های جریمه جریمه نیز یک نسخه از اخطاریه‌ای که قبلاً تأیید شده بود در خصوص استفاده از تأییدیه‌ها و گواهی‌ها دریافت ،د که به تأییدیه‌های نادرست، ارائه نادرست هویت پشت‌نویس‌کنندگان و استفاده از تأییدیه‌ها برای ساختن می‌پردازد. ادعاهای عملکرد فریبنده این شرکت‌ها همچنین تشویق شدند تا گزارش اخیر FTC را بررسی کنند راهنمای انطباق محصولات بهداشتی، که در اوا، سال 2022 منتشر شد و FTC در سال 1998 به روز شد مکمل های غذایی: راهنمای تبلیغاتی برای صنعت راهنمایی. به روز رس، 2022 نشان می دهد که چگونه می توان اطمینان حاصل کرد که ادعاهای مربوط به مزایای محصولات مرتبط با سلامت گمراه کننده نیستند و به طور من، اثبات می شوند.

© 2023 ArentFox Schiff LLPبررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 118


منبع: https://www.natlawreview.com/article/ftc-puts-almost-700-advertisers-notice-they-may-face-civil-penalties-unsubstantiated