اخبار کار و اشتغال که بر شما تأثیر می گذارد


او در حال دویدن است. پرزیدنت جو بایدن این هفته اعلام کرد که برای انتخابات مجدد در سال 2024 نامزد خواهد شد. پرزیدنت بایدن اعلام کرده است که او طرفدار اتحادیه‌ها در تاریخ است، بنابراین اگر مسائل مربوط به کار و اشتغال مانند استخدام مش،، پیمانکاری مستقل، وزوز تعجب نکند. وضعیت و اضافه کاری به طور برجسته در طول کمپین 2024 به چشم می خورد. در واقع، اولین توقف رئیس جمهور پس از اعلام نامزدی برای انتخاب مجدد، سخنر، در یک کنفرانس سراسری اتحادیه کارگری بود که شاید پیش‌بینی کننده آنچه در ماه‌های آینده خواهد آمد.

کمیته سنا نامزدی سو را پیش می برد. نامزدی جولی سو به ،وان وزیر کار ایالات متحده این هفته توسط کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی سنای آمریکا تایید شد. رای 11 به 10 کاملاً بر اساس خط حزبی بود، با سناتورهای جمهوری خواه “روی حصار” لیزا مورکوفسکی (R-AK) و سوزان کالینز (R-ME) هر دو علیه نامزدی سو رای دادند. در رای “نه” به نامزدی، عضو رتبه بندی بیل ،یدی (R-LA) اظهار داشت“جولی سو دارای سابقه چندین دهه فعالیت حزبی و ترویج سیاست هایی است که کارگران را به نفع اتحادیه های کارگری مرتبط با سیاسی تضعیف می کند.” سنا در میانه یک دوره کاری پنج هفته ای قرار دارد و Buzz به دنبال آن خواهد بود که ببیند آیا چاک شومر، رهبر ا،ریت (D-NY) برای رای گیری کف در مورد نامزدی سو در این مدت فشار می آورد یا خیر. البته، سناتور دایان فاینشتاین (D-CA) همچنان در سنا غایب است زیرا او در خانه از زونا بهبود می‌یابد، بنابراین بیش از یک فرار از دموکرات‌ها می‌تواند نامزدی را از مسیر خارج کند.

NLRB به فشار دادن مرزهای راه حل های موجود ادامه می دهد. کمی کمتر از دو سال پیش، Buzz در مورد جنیفر آبروزو، مشاور عمومی هیئت ملی روابط کار (NLRB) بحث کرد. دستورالعمل به مدیران منطقه از هیئت مدیره درخواست مجموعه کامل راه حل های موجود برای اطمینان از اینکه قرب،ان رفتار غیرقانونی بابت خسارات متحمل شده در نتیجه شیوه های کار ناعادلانه جبران می شوند. در پایان سال 2022، هیئت به این نکته اشاره کرد و تصمیمی صادر کرد که انواع خساراتی را که ممکن است هیئت مدیره ممکن است در درمان «ساخت کل» بگنجاند، گسترش دهد. اوا، هفته گذشته، هیئت تصمیمی را صادر کرد که در آن جزئیات «راه‌حل‌های بالقوه‌ای را که هیئت در پرونده‌های مربوط به پاسخ‌دهندگ، که تمایل به نقض این قانون نشان داده‌اند یا تخلفات فاحش یا گسترده‌ای انجام داده‌اند، در نظر خواهد گرفت» صادر کرد. Eric C. Stuart و Zachary V. Zagger جزئیات را دارند.

مجازات های مدنی برای تخلفات کارگری درج شده است قانون حمایت از حق سازماندهی (PRO) 2023، ریچارد ال. ترومکا قانون (HR 20)، که در حال حاضر در مجلس نمایندگان ایالات متحده معلق است، و همچنین تکرارهای اولیه Build Back Better Act (که در نهایت منجر به قانون کاهش تورم 2022 شد). از آنجایی که تلاش‌های قانونی نتوانسته است از کنگره عبور کند، به نظر می‌رسد که هیئت در تلاش است از اختیارات خود برای اعمال مجازات‌های سخت‌تر بر کارفرمایان استفاده کند.

آژانس های فدرال بی،ه مش،ی در مورد هوش مصنوعی صادر ،د. این هفته، روسای آژانس ها و بخش های و، دادگستری ایالات متحده، کمیسیون فرصت های شغلی برابر ایالات متحده، دفتر حمایت مالی از مصرف کننده، و کمیسیون تجارت فدرال صادر ،د. بی،ه مش، شفاف سازی که “[e]مقامات قانونی ما در مورد استفاده از سیستم‌های خودکار و فناوری‌های جدید نوآورانه همان‌طور که در سایر روش‌ها اعمال می‌شوند، اعمال می‌شوند.» بی،ه مش، هشدار می دهد که اگرچه هوش مصنوعی و فرآیندهای الگوریتمی “نوید پیشرفت را ارائه می دهند، اما استفاده از آنها همچنین پتانسیل تداوم تعصب غیرقانونی، خودکارسازی تبعیض غیرقانونی و ایجاد نتایج مضر دیگر را دارد.” در حالی که هیچ اقدام اساسی در بی،ه ذکر نشده است، رهبران آژانس نتیجه می‌گیرند: «ما همچنین متعهد می‌شویم که به شدت از مقامات جمعی خود برای محافظت از حقوق افراد استفاده کنیم، صرف نظر از اینکه نقض قانونی از طریق روش‌های سنتی یا فناوری‌های پیشرفته رخ می‌دهد.»

جمهوریخواهان لایحه مش، کارفرمایان را ارائه می کنند. این هفته، جمهوری خواهان در سنای ایالات متحده و مجلس نمایندگان ایالات متحده آن را معرفی ،د قانون تجارت محلی را ذخیره کنید. این قانون برای جلوگیری از تغییرات بالقوه نظارتی کارفرمای مش، که توسط ،ت با اصلاح قانون ملی روابط کار و قانون استانداردهای عادلانه کار برای روشن ، این موضوع که یک واحد تجاری تنها در صورتی کارفرمای مش، است که «مستقیم، واقعی و فوری» انجام می‌شود، جلوگیری کند. ، کنترل قابل توجهی بر شرایط و ضوابط اساسی استخدام کارکنان کارفرمای دیگر اعمال می کند.” مجلس نمایندگان نسخه قبلی این لایحه را در سال 2017 تصویب کرد.

OSHRC متوقف می شود. دوره آماندا وود لایهو به ،وان کمیسر کمیسیون بررسی ایمنی و سلامت شغلی ایالات متحده (OSHRC) در 27 آوریل 2023 به پایان رسید.صندلی سینتیا آتوود– و بنابراین بدون حد نصاب تصمیم گیری در مورد پرونده ها. در این سناریو، کارفرمای، که به دنبال استناد به استنادات سازمان ایمنی و بهداشت شغلی (OSHA) به کمیسیون هستند، در کمال می‌مانند. در حال حاضر، پرزیدنت بایدن ،ی را برای جایگزینی لایهو معرفی نکرده است.

HBD، LOC. این هفته در سال 1800، رئیس جمهور جان آدامز امضا کرد قانون گذاری ایجاد کتابخانه کنگره (در حالی که ،ت فدرال را از فیلادلفیا به واشنگتن دی سی منتقل می کند). این قانون در بخش مربوطه مقرر داشته است:

و در ادامه تصویب شود که برای ،ید کتابهایی که برای استفاده کنگره در شهر واشنگتن ضروری باشد و برای تج، آپارتمان من، برای نگهداری و قرار دادن آنها در آن، مبلغ پنج هزار. دلار خواهد بود و بدین وسیله تخصیص داده می شود[.]

کتابخانه کنگره که در اصل در ساختمان کنگره ایالات متحده قرار داشت، در طول جنگ 1812 توسط سربازان بریت،ا سوزانده شد. دو سال بعد، توماس جفرسون کتابخانه شخصی خود را که نزدیک به 6500 جلد بود فروخت تا کتابخانه را بازسازی کند و اندازه اصلی آن را دو برابر کند. کنگره امروزه کتابخانه کنگره بزرگترین کتابخانه جهان است که دارای 173 میلیون مورد است و هر روز 10000 مورد را به مجموعه خود اضافه می کند.

© 2023، Ogletree، Deakins، Nash، Smoak & Stewart، PC، کلیه حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 118


منبع: https://www.natlawreview.com/article/beltway-buzz-april-28-2023