اجرای دکترین درمان همزمان تحت CWA


شرکت حقوقی هانتون اندروز کورث که به دلیل مسائل حقوقی پیچیده در حقوق تجارت و دعاوی شناخته شده است

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

چهارشنبه 15 فوریه 2023

یک دادگاه منطقه فدرال تنسی اخیراً یک حکم خلاصه متهم را در مورد چندین ادعای قانون آب پاک صادر کرد زیرا آنها تحت دکترین “درمان های همزمان” منع شده بودند. دادگاه با تکیه بر رویه قضایی حوزه پنجم مبنی بر «زنده، سالم و قوی بودن دکترین جبران خسارت همزمان» که در مورد شاکیان خصوصی اعمال می‌شود، اعلام کرد که دعاوی شاکی به طور کامل با توجه به کلیه معافیت‌های قانونی و عادلانه منتفی است. بر اساس انقضای مدت محدودیت های مربوط به دعاوی برای مجازات های مدنی. Starlink Logistics Inc. v. ACC, LLCشماره 1:18-CV-00029, 2023 WL 1456179 (MD Tenn. 31 ژانویه 2023).

به طور خاص، اگرچه 28 USC § 2642 شاکی استدلال کرد که دعاوی جداگانه‌اش برای امداد قانونی و عادلانه منتفی نیست. دادگاه مخالفت کرد. دادگاه از یک پرونده قانون هوای پاک در سال 2018 استناد کرد که در آن بخش پنجم توضیح داد که «اجازه دادن به دعاوی عادلانه در مواردی که ادعاهای حقوقی منسوخ شده است، خلاف تفکر و استدلال حقوقی عمومی است.» “همزمان” فراتر از همزم، ادعاها است، و در عوض “م،ایات موضعی (واقعی) را در بر می گیرد.” مجازات‌های مدنی و معافیت‌های عادلانه زم، همزمان هستند که «بر اساس همان واقعیت‌ها» مطرح شوند. دادگاه ها اعلام کرده اند که این دکترین در مورد درمان های همزمان درخواست شده توسط ،ت فدرال اعمال نمی شود.

دادگاه منطقه “ارزیابی دایره پنجم از وضعیت حاکم دکترین درمان همزمان” را پذیرفت و “تحقیقات خود” آن “هیچ چیزی را نشان نداد که چنین ارزیابی نشان دهد.[d] با گذشت زمان نسبتاً کوتاه از آن زمان تضعیف شده است [that case was decided in] 2018 یا هر چیز دیگری در رویه قضایی دایره ششم.» اگرچه دادگاه اذعان کرد که یک دادگاه منطقه ای در یک مدار دیگر تشخیص داد که دکترین جبران خسارت همزمان در مواردی که راه حل های درخواستی “اه، و آثار متفاوتی” داشته باشد اعمال نمی شود، اما این استدلال را رد کرد و توضیح داد که سابقه خلاف آن بیشتر “قانع کننده تر است و در هیچ یک از آنها تضعیف نمی شود”. از طریق هر مقام قانونی بعدی.»

همانطور که دادگاه منطقه توضیح داد: “شکی وجود ندارد که شاکی نه تنها “می تواند”، بلکه در این مورد انجام داد، ادعایی را مطرح کنید که به طور همزمان بر اساس همان حقایق به دنبال تسکین حقوقی (مجازات مدنی) و عادلانه بود.» دادگاه منطقه دریافت که، در این شرایط، درخواست های شاکی برای رفع عادلانه و اعلامی تحت دکترین درمان همزمان ممنوع است.

از آنجایی که برخی از دعاوی غیرقانون آب پاک شاکی از قضاوت اجمالی جان سالم به در بردند، درخواست تجدیدنظر شاکی، در صورت وجود، از تصمیم دادگاه احتمالا باید تا پس از حل و فصل دعاوی باقی مانده منتظر بماند. در این میان، تصمیم دادگاه بر دفاع بالقوه مهمی تاکید می‌کند که ممکن است برای متهم، که توسط شاکیان خصوصی شکایت می‌کنند، برای تسکین حقوقی و عادلانه دعاوی زیست‌محیطی در دسترس باشد.

حق چاپ © 2023، هانتون اندروز کورث LLP. تمامی حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 46


منبع: https://www.natlawreview.com/article/concurrent-remedies-doctrine-bars-clean-water-act-claims