آیا جلسات اتحادیه کارفرمایان مخاطب اسیر تحت NLRB غیرقانونی است؟


لوگوی شرکت حقوقی بارنز و تورنبرگ

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

بیش از یک سال پیش، جنیفر آبروزو، مشاور عمومی هیئت ملی روابط کار، یادداشتی منتشر کرد که در آن اظهار داشت که جلسات «مخاطب اسیر» کارفرما – که در آن کارفرما ممکن است از کارمندان بخواهد در جلسه ای شرکت کنند که در آن اطلاعات مربوط به مسائل اتحادیه را به اشتراک می گذارد – غیرقانونی است. این نظر قانون را تغییر نداد، بلکه نشان داد که چگونه آبروزو، به ،وان دادستان ارشد قانون کار فدرال، به دنبال اجرای آن در برابر NLRB است.

از آن زمان، کارفرمایان که با کمپین‌های سازمان‌دهی اتحادیه‌ها مواجه شده‌اند، با یک تصمیم دشوار مواجه شده‌اند: به برگزاری جلسات مخاطبان اسیر ادامه دهند، که در حال حاضر قانونی است و دهه‌ها است که وجود دارد، اما خطر شکایت از دفاتر منطقه‌ای آبروزو را به خطر می‌اندازد، یا از چنین جلساتی اجتناب می‌کند و خطر نشنیدن کارمندان را به خطر می‌اندازد. موضع کارفرما در مورد سازماندهی اتحادیه

ممکن است به زودی شفافیت در مورد قانونی بودن جلسات با مخاطبان اسیر مشخص شود. آبروزو اخیراً در یک گزارش در مورد جلسه نیمه زمستان از تمرین و رویه تحت کمیته قانون ملی روابط کار از بخش قانون کار و استخدام انجمن وکلای آمریکا که بیش از دوجین پرونده در حال رسیدگی به NLRB وجود دارد که در آن او موضع گرفته است که جلسات مخاطبان اسیر غیرقانونی است.

مورد پیشرو، Cemex، 28-CA-230115، به طور کامل در برابر NLRB در جریان است و منتظر تصمیم است. وکیل عمومی در این گزارش توضیح داد که «او موضع گرفته است که هیئت باید رد کند بابکاک و ویلکا، و معتقدند که کارفرما بند 8(a)(1) را هنگامی که بطور ضمنی یا صریح کارکنان را تهدید به تلافی در صورت امتناع از گوش دادن به سخنان مربوط به اعمال حقوق بخش 7 کارکنان می کند، نقض می کند. این پرونده در هیئت مدیره در حال رسیدگی است. متعاقباً، وکیل عمومی این موضع را در بیش از دوجین پرونده در حال بررسی در مراحل مختلف پس از شکایت اتخاذ کرده است، ی،ی در انتظار جلسه استماع در ALJ، در حال حاضر در دادگاه ALJ، و در هیئت مدیره.

خوب یا بد، انتظار می رود NLRB در سال جاری حکم کند، و با انجام این کار، یا یافته های چندین دهه سابقه قانونی بودن چنین جلساتی را تایید می کند یا این جلسات اجباری را غیرقانونی می کند و چالش احتمالی را در دادگاه های استیناف فدرال دعوت می کند. .

کارفرمایان باید در جریان باشند زیرا این مورد مهم در زمان افزایش سازماندهی اتحادیه تصمیم گیری می شود، زیرا به طور مستقیم بر توانایی دفاع موفقیت آمیز برای سازماندهی اتحادیه تأثیر می گذارد.

© 2023 Barnes & T،rnburg LLPبررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 110


منبع: https://www.natlawreview.com/article/will-nlrb-soon-give-clarity-captive-audience-meetings