آیا تماس های بی پاسخ به عنوان درخواست تلفنی در نظر گرفته می شوند؟


Womble Bond Dickinson (US) LLP

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

در مورد Taylor v LeadPoint, Inc.، ناحیه میانه فلوریدا، درخواست متهم، LeadPoint برای رد این موضوع را رد کرد و دریافت که حتی تماس‌های بی‌پاسخ نیز می‌تواند «درخواست‌های تلفنی» تحت TCPA باشد. LeadPoint، Inc. یک شرکت خدمات نرم افزاری و فناوری اطلاعات برای صنعت تولید سرب است.

در این مورد، خانم تیلور در یک روز پنج تماس تلفنی با تلفن همراه خود از LeadPoint دریافت کرد. پس از نادیده گرفتن چهار تماس اول، او به تماس پنجم پاسخ داد و ظاهراً LeadPoint سعی کرد وام مسکن مع، را به او بفروشد. خانم تیلور شکایت خود را با این ادعا که هر یک از پنج تماس تلفنی، TCPA را نقض کرده است، ارائه کرد، زیرا او شماره تلفن خود را در رجیستری عدم تماس ملی در ژانویه 2009 ثبت کرده بود.

لیدپوینت با این استدلال که چهار تماس تلفنی رد شده «درخواست‌های تلفنی» نبودند، شکایت را رد کرد زیرا خانم تیلور به تماس‌ها پاسخ نداد و نمی‌دانست که تماس‌ها با هدف ارائه پیشنهاد فروش آغاز شده‌اند. LeadPoint همچنین استدلال کرد که حتی اگر او به تماس پنجم پاسخ داد و به صحبت های فروش گوش داد، هنوز ثابت نمی کند که هیچ تماس دیگری برای همین هدف آغاز شده است. دادگاه این استدلال را «غیرقابل دفاع» می‌داند زیرا «تجربه و عقل سلیم» «استنباط قابل قبولی را ایجاد می‌کند که اگر شرکتی پنج بار در روز با شخصی تماس بگیرد و خدمات شرکت را هنگامی که فرد در نهایت پاسخ می‌دهد تبلیغ کند، شرکت در هر تماس قصد تبلیغ خدمات را داشته است».

متأسفانه برای LeadPoint، “درخواست تلفنی”، دادگاه استدلال کرد، یک اصطلاح هنری است که توسط FCC به ،وان “شروع تماس تلفنی یا پیام به منظور تشویق ،ید تعریف شده است. [of]… کالا[ ] یا خدمات.» 47 CFR § 64.1200(f)(15) ی،ی، طبق دادگاه، هدف از تماس، درخواست تلفنی را ایجاد می کند و شاکی درخواست تلفنی را «دریافت» می کند، حتی اگر شاکی از پاسخ دادن به تماس خودداری کند. دادگاه به این نتیجه رسید که اگر LeadPoint هر تماسی را با شاکی که قصد تبلیغ یک سرویس را داشت آغاز کند، شاکی پنج درخواست تلفنی دریافت می‌کند (حتی اگر به تماسی پاسخ داده نمی‌شود).

Taylor v. LeadPoint, Inc., NO. 8:23-cv-470-SDM-AEP (MD FL 14 ژوئیه 2023).

حق چاپ © 2023 Womble Bond Dickinson (US) LLP کلیه حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 202


منبع: https://www.natlawreview.com/article/even-if-they-don-t-answer-it-still-solicitation