آنچه متقاضیان تایید شده H-1B باید بدانند


Ogletree، Deakins، Nash، Smoak & Stewart، شرکت حقوقی PC

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

سه شنبه 18 اکتبر 2022

برای سال مالی (سال مالی) 2023، سهمیه سالانه H-1B برای 85000 H-1B از 23 اوت 2022 برآورده شد و در 1 اکتبر 2022، آن دسته از H-1Bهایی که به ،وان درخواست تغییر وضعیت تایید شدند، رفتند. وارد عمل شود. برای به دست آوردن وضعیت H-1B برای اولین بار، یک تبعه خارجی باید فرآیند سهمیه سالانه H-1B را طی کند و انتخاب به یک سیستم قرعه کشی تصادفی بستگی دارد.

در صورت انتخاب، می توان دادخواست ها را با دو گزینه برای فعال ، وضعیت H-1B آماده کرد:

  • تغییر وضعیت. تغییر وضعیت درخواستی برای تغییر خودکار وضعیت یک تبعه خارجی است که قبلاً در ایالات متحده است به H-1B در 1 اکتبر 2022، یا تاریخ تأیید دادخواست، هر کدام که دیرتر باشد. این بدان م،است که بدون هیچ اقدام یا اقدام اضافی توسط تبعه خارجی، پس از تایید دادخواست، وضعیت فرد از وضعیت قبلی غیر مهاجر به H-1B تغییر می کند. سفر در حالی که درخواست تغییر وضعیت در حال بررسی است ممکن است باعث شود درخواست تغییر وضعیت لغو شود و در عوض این دادخواست برای اطلاع کنسولی تأیید شود. اگر تبعه خارجی پس از اعمال تغییر وضعیت H-1B به خارج از کشور سفر کند، برای بازگشت به ایالات متحده م،م به دریافت ویزای H-1B در گذرنامه خود خواهد بود، مگر اینکه معافیت ویزا داشته باشد.

  • اطلاعیه کنسولی. برخلاف تغییر وضعیت که بلافاصله در 1 اکتبر 2022 یا در تاریخ بعدی تأیید دادخواست اعمال می شود، یک دادخواست تأیید شده برای اطلاعیه کنسولی از تبعه خارجی می خواهد اقدامات بیشتری را برای دریافت وضعیت H-1B انجام دهد. برای دریافت وضعیت H-1B، تبعه خارجی م،م به ورود جدید به ایالات متحده است. اگر معاف از ویزا نباشد، مهر ویزای H-1B برای بازگشت به ایالات متحده مورد نیاز است. وضعیت H-1B پس از بازگشت به ایالات متحده اعمال خواهد شد و در سوابق پذیرش I-94 منع، خواهد شد.

حدا،ر مدت اقامت شش سال

هنگامی که وضعیت غیرمهاجر H-1B به دست آمد، اتباع خارجی حدا،ر شش سال اجازه اقامت در ایالات متحده را خواهند داشت. مدت زمان صرف شده در ایالات متحده در وضعیت قبلی غیرمهاجر L-1 ممکن است در این بازه زم، شش ساله حساب شود. هر زم، که در خارج از ایالات متحده سپری شود در حالی که وضعیت H-1B را در اختیار دارید، می‌توان دوباره به دست آورد و برای تمدید تاریخ پایان محدودیت شش ساله استفاده کرد.

در صورتی که تبعه خارجی در فرآیند گرین کارت به نقاط عطف خاصی رسیده باشد که امکان اقامت طول،‌مدت در ایالات متحده را فراهم می‌کند تا زم، که درخواست گرین‌کارت به پردازش ادامه می‌دهد، ممکن است استثنائات محدودیت شش ساله در وضعیت H-1B اعمال شود. تمدید زمان فراتر از محدودیت شش ساله می تواند بر اساس محل استقرار تبعه خارجی و همچنین کشور محل تولد تبعه خارجی متفاوت باشد.

اهمیت I-94

یک فرم جدید I-94، ثبت ورود/،وج، در هر پذیرش به ایالات متحده ایجاد خواهد شد. این رکورد در گمرکات و حفاظت مرزی ایالات متحده قابل دسترسی و بررسی است وب سایت I-94 برای مسافر، که از ایالات متحده بازدید می کنند. ماندن در ایالات متحده بیش از تاریخ ذکر شده در I-94 می تواند عواقب شدیدی داشته باشد. لطفاً توجه داشته باشید که هر اخطاریه تأیید تغییر وضعیت دارای یک I-94 جدید در پایین تأییدیه خواهد بود که جایگزین I-94 قبلی می شود. این نوع I-94 توسط خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده (USCIS) صادر می شود و در سیستم I-94 آنلاین منع، نخواهد شد.

،ر مالیات

تغییر وضعیت‌های غیرمهاجرتی خاص به H-1B ممکن است نیاز به تعدیل ،ر مالیات داشته باشد.

© 2022، Ogletree، Deakins، Nash، Smoak & Stewart، PC، کلیه حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 291


منبع: https://www.natlawreview.com/article/information-h-1bs-approved-under-h-1b-cap