آنچه در قیمت داروهای نسخه‌ای Covid-19 و موارد دیگر جدید است


دوز این هفته

مجلس یک هفته کاری منطقه ای را در حالی که مجلس سنا در حال برگزاری بود، با اقدامات بهداشتی فراوان در سطح کمیته برگزار کرد. کمیته مالی سنا یک جلسه استماع در مورد موانع مراقبت از سلامت روان برگزار کرد. کمیته بهداشت، آموزش، کار و بازنشستگی سنا (HELP) برای شروع بررسی قو،ن قیمت گذاری دارو به طور خلاصه جلسه ای برگزار کرد و یک جلسه استماع در مورد آمادگی همه گیری برگزار کرد. مذاکرات مربوط به محدودیت بدهی پس از اعلام جانت یلن، وزیر ،انه داری، تشدید شد که ،ت فدرال ممکن است در اوایل ژوئن، بدهی ملی را به خطر بیاندازد. با پایان اعلام وضعیت اضطراری بهداشت عمومی (PHE) کمتر از یک هفته دیگر، ،ت بایدن اعلام کرد که پایان دادن به وا،یناسیون کووید-19 باقی مانده است.

کنگره

کمیته مالی سنا جلسه استماع سلامت روان برگزار می کند. در 3 می، کمیته مالی سنا یک جلسه را برگزار کرد شنیدن در مورد موانع مراقبت از سلامت روان این جلسه بر روی شبکه‌های ارواح (ی،ی دایرکتوری‌های ارائه‌دهنده‌ای که برای ،، که به دنبال مراقبت‌های بهداشت رو، هستند نادرست و غیرقابل استفاده هستند) و راه‌حل‌های بالقوه‌ای که به به‌روزرس، فهرست‌های ارائه‌دهندگان کمک می‌کنند، متمرکز بود.

به ،وان بخشی از جلسه، رئیس Wyden (D-OR) یافته های a مطالعه ،یدار مخفی توسط کارکنان کمیته او انجام شد. این مطالعه میزان موفقیت 18 درصدی را برای قرار ملاقات با ارائه‌دهنده سلامت روان نشان داد که نشان‌دهنده شیوع گسترده فهرست‌های نادرست ارائه‌دهندگان است.

شاهدان خواستار یک سیستم کارآمد برای به‌روزرس، این فهرست‌ها شدند که بار اداری پزشکان را کاهش دهد و دقت را بهبود بخشد. شاهدان و اعضای کمیته همچنین نگر،‌های خود را در مورد کمبود مراقبت‌های بهداشت روان، به‌ویژه در مناطق روستایی، که توسط این فهرست‌های نادرست تشدید می‌شود، ابراز ،د.

کمیته HELP سنا بررسی لوایح قیمت گذاری دارو را به تاخیر می اندازد. کمیته کمک سنا به طور خلاصه در 2 مه بررسی چهار لایحه مربوط به اصلاحات مدیر مزایای داروخانه (PBM) و گسترش دسترسی به داروهای ژنریک کم هزینه را آغاز کنیم. با این حال، جلسه اجرایی به دلیل نگر،‌های مطرح شده در مورد پیشبرد بدون برآورد هزینه‌های دفتر بودجه کنگره و عدم کمک فنی از سوی سازمان غذا و داروی ایالات متحده (FDA) در مورد لوایح، کوتاه مدت بود. و اصلاحات در حال بررسی است.

برخی از سناتورها همچنین نسبت به پیشبرد لوایح PBM و قیمت گذاری دارو قبل از جلسه برنامه ریزی شده کمیته HELP در 10 مه ابراز تردید ،د. شنیدن در مورد قیمت گذاری انسولین که شهادت PBM ها و شرکت های داروسازی را نشان می دهد.

قرار است جلسه اجرایی در 11 اردیبهشت مجددا تشکیل شود.

کمیته HELP سنا جلسه استماع درباره آمادگی برای همه گیری برگزار می کند. در 4 می، کمیته HELP سنا یک جلسه را برگزار کرد شنیدن در مورد آمادگی برای اورژانس بهداشت عمومی بعدی که بر مجوز مجدد قانون آمادگی برای همه گیری و همه خطرات (PAHPA) متمرکز بود، که قرار است در 30 سپتامبر بدون اقدام کنگره منقضی شود.

کمیته شهادت هیئتی از رهبران ،ت فدرال را به نمایندگی از اداره آمادگی و واکنش استراتژیک در و، بهداشت و خدمات انس، ایالات متحده (HHS)، مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، و FDA شنید و به دنبال آن یک هیئت علمی دانشگاهی. و شاهدان متخصص

سناتورهای دو طرف راهرو تعهد خود را به صدور مجوز مجدد PAHPA قبل از انقضای آن ابراز ،د. شاهدان و سناتورها درباره آنچه کنگره می‌تواند برای آماده شدن برای همه‌گیری‌ها و تهدیدات بیولوژیکی آینده انجام دهد، و اینکه چه پیشرفت‌هایی می‌توان با توجه به تشخیص تهدیدات بلادرنگ، قابلیت‌های تولید داخلی، و مقررات آزمایش‌های توسعه‌یافته در آزمایشگاه و تشخیص‌های آزمایشگاهی انجام داد، بحث ،د. در میان موضوعات دیگر

مدیریت

کاخ سفید پایان ا،امات وا،یناسیون COVID-19 را اعلام کرد. در اول ماه مه، ،ت بایدن اعلام کرد که ،ت فدرال برخی از وا،یناسیون‌های باقی‌مانده کووید-19، از جمله مواردی را که برای کارگران فدرال، پیمانکاران و مسافران هوایی بین‌المللی انجام می‌شود، از تاریخ 11 مه، که تاریخ پایان برنامه‌ریزی شده PHE COVID-19 است، لغو خواهد کرد.

HHS همچنین “فرآیند” پایان دادن به ا،امات وا،یناسیون را برای مراکز بهداشتی درم، تایید شده توسط مراکز خدمات مدیکر و خدمات مدیکید (CMS) “آغاز خواهد کرد”. همچنین در 1 مه، CMS کیفیت، ایمنی و نظارت را صادر کرد یادداشت حاوی راهنمایی های گسترده مربوط به پایان PHE. این یادداشت نشان داد که اطلاعات بیشتر در مورد پایان دوره وا،یناسیون CMS COVID-19 پس از انقضای PHE ارائه خواهد شد.

از آنجایی که فرآیند و ج، زم، برای پایان دادن به دستور وا،یناسیون CMS هنوز منتشر نشده است، مشخص نیست که این انحلال با چه سرعتی اعمال می شود و چگونه حذف این دستور بر بسیاری از اقدامات کیفیت CMS مرتبط با وا،یناسیون COVID-19 تأثیر می گذارد. تیم ما به نظارت بر این مشکل ادامه می دهد و با انتشار اطلاعات بیشتر، به روز رس، های بیشتری را ارائه خواهد کرد.

DEA گسترش انعطاف پذیری از راه دور را اعلام کرد. در 3 می، اداره مبارزه با مواد مخدر ایالات متحده (DEA) اعلام کرد که رکورد 38000 نظر در مورد قو،ن پیشنهادی پزشکی از راه دور دریافت کرد. آن قو،ن پیشنهادی – در اوا، فوریه منتشر شد و پیدا شد اینجا و اینجا– مربوط به تجویز مواد کنترل شده از طریق بهداشت از راه دور و به دنبال تعیین خط مشی هایی برای جایگزینی انعطاف پذیری هایی است که تحت PHE COVID-19 وجود داشته است.

در حالی که بسیاری از ذینفعان امیدوار بودند که انعطاف‌پذیری‌های دوران همه‌گیری را حفظ کنند، قو،ن DEA پیشنهاد می‌کرد تا نسخه‌نویسی از طریق بهداشت از راه دور را در مقایسه با انعطاف‌پذیری‌هایی که تحت PHE وجود داشت محدودتر کند. تحت چنین محدودیت‌هایی، بیمار، که با موانع قابل‌توجهی برای دسترسی به مراقبت‌های بدون بهداشت از راه دور مواجه هستند، ممکن است در دریافت داروهای کنترل‌شده مورد نیاز خود با مشکل مواجه شوند و بسیاری از نظرات ذینفعان چنین نگر،‌هایی را منع، می‌کنند.

در پاسخ، DEA اظهار داشت: “ما آن نظرات را جدی می گیریم و آنها را با دقت بررسی می کنیم. ما اهمیت پزشکی از راه دور را در دسترسی آمریکایی‌ها به داروهای مورد نیاز می‌د،م، و تصمیم گرفته‌ایم که انعطاف‌پذیری‌های کنونی را گسترش دهیم، در حالی که تلاش می‌کنیم راهی به جلو پیدا کنیم تا به آمریکایی‌ها این دسترسی را با تدابیر حفاظتی من، بدهیم.»

در این اطلاعیه آمده است که جزئیات بیشتر پس از انتشار پیش نویس قانون موقت در دسترس قرار خواهد گرفت.

ضربه های سریع

  • دفتر پاسخگویی ،ت ایالات متحده اعلام کرد انتصاب شش عضو جدید به کمیسیون پرداخت و دسترسی به Medicaid و CHIP (MACPAC). اعضای تازه منصوب شده عبارتند از تیموتی هیل، کارولین اینگرام، پتی کیلینگزورث، آدرین مک فادن و جیمی اسنایدر، که دوره دوره آنها در آوریل 2026 به پایان می رسد، و جان بی مک کارتی، که برای پایان دوره باقی مانده لورا هررا اسکات، که در آوریل 2024 منقضی می شود، منصوب شد. رابرت دانکن عضو کنونی MACPAC به ،وان نایب رئیس کمیسیون منصوب شد.

  • HHS اعلام کرد انتشار یک جدید مشاوره عمومی جراح توجه به بحران سلامت عمومی ناشی از تنهایی، انزوا و عدم ارتباط در ایالات متحده است. این مشاوره چارچوبی را برای یک استراتژی ملی جدید برای پیشبرد ارتباط اجتماعی ارائه می کند. در مقدمه نامه مشاوره، جراح عمومی خاطرنشان می کند که تأثیر مرگ و میر ناشی از قطع ارتباط اجتماعی شبیه به میزان مرگ و میر ناشی از کشیدن 15 نخ سیگار در روز است.

تشخیص هفته آینده

مجلس نمایندگان و سنا هر دو جلسه خواهند داشت. پرزیدنت بایدن با رهبری کنگره درباره مذاکرات برای افزایش سقف بدهی ملاقات خواهد کرد و PHE COVID-19 در 11 مه به پایان خواهد رسید. کمیته HELP سنا جلسه استماع در مورد قیمت انسولین برگزار خواهد کرد و قرار است جلسه اجرایی خود را برای بررسی یک ج، ادامه دهد. قبوض قیمت گذاری دارو کمیته مالی سنا درباره تولیدکنندگان دارو و سیاست های مالیاتی بین المللی جلسه ای برگزار خواهد کرد. کمیته فرعی راه‌ها و ابزارهای سلامت مجلس برای بررسی سیاست‌هایی که تأثیرات منفی بر نوآوری‌های پزشکی دارد و دسترسی بیماران به درمان‌ها را کاهش می‌دهد جلسه استماع برگزار می‌کند و کمیته انرژی و بازرگ، مجلس جلسات استماع درباره کمبود دارو و PAHPA برگزار خواهد کرد.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/mcdermottplus-check-may-5-2023