آموزش آرایش لب حرفه ای؛ از کشیدن خط لب تا نحوه صحیح رژ زدن میس و مستر | takdoo-تکدو

آموزش آرایش لب حرفه ای؛ از کشیدن خط لب تا نحوه صحیح رژ زدن میس و مستر | takdoo-تکدو

همچنین سبب می شود رژ لبتان صاف و یکدست کشیده شده و ظاهر پرتری داشته باشد. اگر به دنبال بالم لب طبیعی و ضد حساسیت و خوش طعم می گردید، بالم لب آبرسان و مرطوب کننده مدل استیکی ای او اس را امتحان کنید. از این رو موجب آبرسانی عمیق و محافظت و مرطوب ماندن طولانی و 24 ساعته پوست لب ها می شود.

  • بهتر است از مداد لب مات استفاده کنید تا اگر قسمتی را اشتباه کشیدید به راحتی بتوانید آن را پاک کنید.
  • برای این که لب های شما پرتر جلوه داده شود در مرکز لب خود می توانید از برق لب استفاده کنید.
  • اما خوشبختانه راهکارهای کم هزینه و راحت تری نیز برای این منظور وجود دارد.
  • یکی از این وسیله‌ها خط لب، دیگری رژ لب روشن و همچنین رژ لب تیره رنگ می‌باشد.
  • بنابراین سعی کنید تا با تکنیک های آرایشی ظاهری زیبا و برجسته و در عین حال طبیعی ایجاد نمایید.

در این مقاله قصد داریم شیوه درست آرایش کردن لب را از طریقه رژ لب زدن حرفه ای تا آموزش خط لب زدن به شما یاد دهیم. قبل از انجام میکاپ لب ها ابتدا باید رژلب با رنگ مناسبی را انتخاب کنید. انتخاب رنگ رژلب مانند نحوه میکاپ لب ها از اهمیت زیادی برخوردار است و اگر شما رژلب با رنگ مناسبی را برای فرم دادن به لب هایتان انتخاب کنید چهره و ظاهری متفاوت و بدون نقص پیدا خواهید کرد. توجه داشته باشید که میکاپ لب ها اگر به شیوه ای صحیح انجام شود می تواند باعث پوشاندن عیب های موجود در لب های شما شود.

رژ لب مایع شون مدل Velvet Matt کد M22 ظرفیت 11 میلی لیتر

برای ایجاد یک لایه براق با درخششی فوق العاده جذاب و خیره کننده روی لب می توانید از لیپگلاس و برق لب شاین آن لیپ جلی تاور 28 استفاده کنید. این برق لب ژلی و سبک بدون ایجاد چسبناکی، لب ها را براق و درخشان می سازد. همچنین با ترکیبی منحصر به فرد از 5 روغن مغذی به تسکین و محافظت از لب ها کمک می کند. این محصول علاوه بر جنبه زیبایی، در رطوبت رسانی و رفع خشکی لب نیز موثر است. برای این که آرایش طبیعی و زیبایی داشته باشید باید از رژلب های که رنگ خنثی و ملایم دارند، استفاده کنید این کار نه تنها چهره شما را طبیعی نشان می دهد؛ بلکه به زیباتر شدن و جذاب شدن شما هم کمک خواهد کرد.

ماسک لب کاسه ای 20 عددی بیوآکوا bioaqua

اگر رنگ مدادی که استفاده می کنید با رنگ رژتان تفاوت داشته باشد لب های برجسته و بزرگ نشان داده نمی شود. برای پاک کردن رژ لب های قرمز و تیره که امکان پخش شدگی در اطراف لب را دارند، یک دستمال مرطوب را دور انگشت خود بپیچانید و اول یک بار روی لب بالا بکشید، بعد با قسمت تمیز دستمال همین کار را روی لب پایین انجام دهید. برای پاک کردن خط لب خود هم با همین روش ولی با استفاده از ناخن دور لب خود را پاک کنید. لب‌های غنچه‌ای تنگ و کوچک اما گوشتی هستند و از جذاب ترین فرم‌های لب محسوب می‌شوند. برای آرایش لب‌های غنچه‌ای شما می‌توانید از رنگ‌های روشن یا تیره، براق یا مات استفاده کنید اما قبل از آن، کشیدن خط لب زیبایی لب‌های شما را بهتر نشان خواهد داد.

علت درد پوست سر و ریشه مو چیست؟

دور لب ها جایی کمی پایین تر از خطوط سفید دور لب باید از خط لب که رنگ آن به رنگ رژلب نزدیک است، استفاده کنید. روی خط لب ها با یک مداد لب، خط بکشید برای این که لب ها برجسته تر شوند بالاتر از خط طبیعی، خط بالای لب ها را بکشید؛ سپس به سمت دو گوشه لب این خط را روی خط طبیعی لب ها ادامه دهید. برای این که لب پرتر دیده شود باید کمی به طرف داخل، خط لب پایین کشیده شود. ما در فروشگاه اینترنتی مو تن رو، برای شما انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی از جملهاوریفلیم، ایزادورا،لورال، اسنس،بورژوا، مارال و …