چگونه IRA بر صنایع نفت و گاز و گاز طبیعی تأثیر می گذارد


قانون شاخص کاهش تورم 2022 (IRA) یک بسته قانونی مورد انتظار برای صنعت بود زیرا سرمایه گذاری در اشکال جایگزین انرژی را ترویج می کند. در طول این وبینار، شرکای دنمون سیگ، و فیلیپ تینگل میزبان دیوید هر، مدیر امور مالی شرکت در کرول، و کریس کالور، مدیر تامین گاز طبیعی و استراتژی در وا،و بودند تا در مورد چگونگی تأثیر IRA بر نفت و گاز و گاز طبیعی بحث و گفتگو کنند. صنایع گاز طبیعی

در زیر نکات کلیدی از بحث آمده است:

1. ،یبی از جنگ در اوکراین، مسائل مربوط به خط لوله نورد استریم 2 ناشی از جنگ مذکور، تعهدات گسترده شرکت ها به اه، انتشار خالص صفر، و تصویب IRA، سطوح بی‌نظمی از نوسانات را در بازار گاز طبیعی ایجاد کرده است. عدم شفافیت در مورد اینکه آینده گاز طبیعی چگونه خواهد بود.

2. یکی دیگر از تأثیرات منفی درگیری در اوکراین این است که اروپا مجبور شده است به دنبال منابع گاز طبیعی از خارج از روسیه باشد که بخش قابل توجهی از آن از ایالات متحده است. نتیجه این روند این است که گاز طبیعی بسیار بیشتر به یک کالای جه، تبدیل شده است و قیمتی مشابه نفت خام دارد.

3. IRA در هسته خود مک،زمی برای دور شدن از تولید انرژی مبتنی بر سوخت فسیلی است، با این حال، ویژگی هایی در آن وجود دارد که برای منابع انرژی سنتی اعمال می شود. به ،وان مثال، گاز طبیعی تجدیدپذیر (RNG) اعتباری 10 ساله دریافت کرده است، اعتبارات ترسیب کربن در تأسیسات گاز طبیعی تحت پوشش IRA است و انرژی هسته ای اکنون مستحق دریافت اعتبار مالیاتی تولید است.

4. برای توسعه سوخت های تجدیدپذیر، افق 10 ساله اعتبارات مالیاتی اعطا شده توسط IRA به سرمایه گذاران اجازه می دهد تا در چرخه توسعه کامل صنعت (مرحله آزمایشی، مرحله توسعه و مرحله بلوغ) شرکت کنند تا شاهد کاهش هزینه های تولید کلی باشند که در توسعه انرژی های تجدیدپذیر مشهود بود. در طول دهه گذشته، همه تحت چتر اعتبارات مالیاتی در آن افق زم، بودند.

5. تقاضای فعلی برای RNG با چالش‌های تولید زیادی روبرو است، زیرا قیمت‌های رایج امروزی برای RNG بسیار بالاتر از گاز طبیعی سنتی است. با این حال، انتظار می رود این قیمت های RNG بالا در میان مدت کاهش یابد زیرا تولید RNG از مزایای اعتبارات مالیاتی تحت IRA به افزایش عرضه کلی کمک می کند.

6. رشد قابل توجهی در تقاضا برای سوخت موتور سبزتر وجود داشته است که باعث افزایش تقاضای کلی بازار برای هیدروژن سبز می شود زیرا هیدروژن سبز به ،وان ماده اولیه ضروری برای تولید سوخت موتور سبز عمل می کند.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/key-takeaways-،w-inflation-reduction-act-impacts-oil-and-gas-industry-role-natural