پیشنهاد EPA برای محدودیت بررسی متیلن کلراید


در 3 می 2023، EPA آن را منتشر کرد قانون مدیریت ریسک پیشنهادی طبق بخش 6 (الف) قانون کنترل مواد سمی (TSCA) برای اعمال محدودیت‌هایی در تولید، واردات، پردازش، توزیع و استفاده از متیلن ک،اید، حلالی پرمصرف در انواع کاربردهای مصرف‌کننده و تجاری. این اولین قانون مدیریت ریسک است که توسط EPA پیشنهاد شده است تصمیمات بازنگری شده ریسک را صادر کرد سال گذشته بر اساس جدید آنرویکرد شیمیایی کاملو خط مشی برای فرض اینکه تج،ات حفاظت فردی (PPE) توسط کارگران استفاده نمی شود. همچنین منع، کننده گسترش قابل توجهی از ممنوعیت های نظارتی قابل اعمال برای یک ماده شیمیایی است که قبلاً مشمول محدودیت های مدیریت ریسک TSCA بود، هرچند محدودتر، تحت چارچوب قبلی EPA برای اقدامات مدیریت ریسک.

EPA پیشنهاد می کند که تولید، پردازش و توزیع در تجارت متیلن ک،اید برای مصرف مصرف کننده را ممنوع کند. ممنوعیت بیشتر کاربردهای صنعتی و تجاری متیلن ک،اید؛ نیاز به یک برنامه حفاظت شیمیایی در محل کار (WCPP) برای شرایط مشخص استفاده که مجاز به ادامه است. و برای استفاده از متیلن ک،ید که در غیر این صورت امنیت ملی و زیرساخت های حیاتی را به طور قابل توجهی مختل می کند، معافیت های استفاده حیاتی و با محدودیت زم، را تحت بخش 6 (g) TSCA ارائه دهد. ذینفعان تا 3 ژوئیه 2023 فرصت دارند در مورد قانون پیشنهادی اظهار نظر کنند.

ممنوعیت های پیشنهادی در مورد استفاده از متیلن ک،ید

در پیشنهاد اقدامات مدیریت ریسک برای متیلن ک،اید، EPA دریافت که چندین کاربرد مصرفی، تجاری و صنعتی از این ماده نیازمند اقدامات نظارتی است که عمدتاً ممنوعیت استفاده است، همانطور که در ج، 3 قانون پیشنهادی نشان داده شده است. بسیاری از این شرایط استفاده شامل استفاده صنعتی و تجاری از متیلن ک،اید در حلال‌ها برای تمیز ،، رنگ‌ها و پوشش‌ها (و پاک‌کننده‌ها)، چربی‌زدایی بخار، ،ب‌ها، درزگیرها، درزگیرها، منسوجات و پارچه‌ها، محصولات مراقبت از خودرو است، اما محدود به آن نمی‌شود. ، روان کننده ها و گریس ها، عایق های لوله، حفاری نفت و گاز، ،اب بازی، زمین بازی و تج،ات ورزشی و محصولات پ،تیکی و ،تیکی. EPA همچنین نیاز به ممنوعیت استفاده از متیلن ک،اید مورد ارزیابی مصرف کنندگان را شناسایی کرد.

EPA ادعا می‌کند که ا،امات این پیشنهاد، استفاده‌هایی را که تقریباً یک سوم کل حجم تولید سالانه متیلن ک،ید تولید شده را تشکیل می‌دهند (مصرف‌های TSCA و غیر TSCA) ممنوع می‌کند، «با این کار منبع کافی در گردش باقی می‌ماند تا منبعی برای این موارد فراهم شود. استفاده‌های حیاتی یا ضروری که EPA پیشنهاد می‌کند برای آن‌ها ادامه استفاده را مجاز کند» یا از طریق معافیت استفاده حیاتی یا WCPP.

ج، زم، اقدامات مدیریت ریسک

هنگامی که EPA در طول ارزیابی ریسک متوجه شد که یک ماده خطر غیرمنطقی آسیب به سلامت انسان یا محیط زیست دارد، لازم است ا،امات مدیریت ریسک را تا حد لازم پیشنهاد کند تا ماده دیگر چنین خطری را ارائه ندهد. در صدور محدودیت‌های مدیریت ریسک بر روی یک ماده شیمیایی، EPA باید ملاحظاتی مانند پیامدهای اقتصادی قانون، از جمله در نظر گرفتن هزینه‌ها و منافع، مقرون‌به‌صرفه بودن، و تأثیر این قانون بر اقتصاد، ،ب‌وکارهای کوچک و نوآوری‌های فناوری را در نظر بگیرد. . EPA همچنین باید در نظر بگیرد که آیا جایگزین‌های فنی و اقتصادی امکان‌پذیر به ،وان جایگزین در هنگام ممنوعیت استفاده از یک ماده در دسترس خواهد بود یا خیر.

EPA ممنوعیت های زیر را در مورد استفاده از متیلن ک،اید و ج، زم، برای اعمال این ممنوعیت ها پیشنهاد کرده است:

EPA همچنین ا،امات اطلاع رس، پایین دستی را برای شرکت هایی که متیلن ک،اید را به مشتریان ارسال می کنند و ا،امات ثبت سوابق را پیشنهاد می کند.

استفاده از متیلن ک،اید در حذف رنگ و پوشش برای مصارف مصرف‌کننده در ممنوعیت‌های فهرست‌شده گنجانده نشده است، زیرا این استفاده قبلاً توسط یک قانون مدیریت ریسک موجود که توسط EPA در سال 2019 اعلام شده است، مدون شده است. 40 CFR § 751.101.

معافیت های استفاده بحر، (معافیت های محدود زم،)

بخش 6 (g) TSCA به EPA اجازه می دهد تا از ا،امات یک قانون مدیریت ریسک استفاده های خاصی را که EPA آنها را استفاده های حیاتی یا ضروری می داند که هیچ جایگزین ایمن تر از نظر فنی و اقتصادی برای آنها در دسترس نیست معاف کند یا مزایای قابل توجهی را در مقایسه با منطقی ارائه کند. جایگزین های موجود همچنین در صورتی که EPA تشخیص دهد که رعایت این ا،ام به طور قابل توجهی اقتصاد ملی، امنیت ملی یا زیرساخت های حیاتی را مختل می کند، معافیت می دهد. EPA برای شرایط زیر استفاده از متیلن ک،اید معافیت های استفاده حیاتی را پیشنهاد می کند:

ده شرط استفاده مجاز به ادامه است اما مشروط به ا،امات WCPP

WCPP پیشنهادی EPA برای استفاده های مجاز از متیلن ک،اید شامل ا،امات جامع برای محافظت از کارگران در برابر قرار گرفتن در معرض، از جمله حفاظت تنفسی، استفاده از PPE، نظارت بر مواجهه، آموزش و مناطق تحت نظارت است. قابل توجه، EPA یک حد قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی موجود (ECEL) را برای غلظت‌های متیلن ک،ید در هوا بیش از 2 ،مت در میلیون (ppm) بر اساس میانگین وزنی 8 ساعته (TWA) پیشنهاد می‌کند که به طور قابل‌توجهی کمتر از OSHA فعلی است. حد مجاز قرار گرفتن در معرض (PEL) برای متیلن ک،اید 25 ppm. سطح اقدام پیشنهادی مقداری نصف ECEL خواهد بود که اقدامات نظارتی اضافی را برای اطمینان از اینکه کارگران در معرض غلظت‌های بالاتر از ECEL قرار نمی‌گیرند، آغاز می‌کند. EPA همچنین محدودیت نوردهی کوتاه مدت (EPA STEL) 16 ppm را که در یک دوره نمونه برداری 15 دقیقه تعیین می شود، پیشنهاد می کند.

EPA به جای ممنوعیت ها، ا،امات حفاظت از کارگران را برای شرایط استفاده زیر پیشنهاد می کند:

  1. ساخت (برای استفاده های پایین دستی که تحت WCPP ادامه خواهد داشت)

  2. واردات (برای استفاده های پایین دستی که تحت WCPP ادامه خواهند داشت)

  3. پردازش: به ،وان یک واکنش دهنده. توجه داشته باشید که EPA اجازه می دهد این استفاده تحت WCPP ادامه یابد زیرا معتقد است حجم زیادی از متیلن ک،اید برای این شرایط استفاده پردازش می شود که تقریباً به طور کامل به سمت تولید هیدروفلوئوروکربن HFC-32 می رود. HFC-32 یکی از مواد تنظیم شده است که تحت قانون نوآوری و ساخت آمریکا (AIM Act) 2020 در معرض حذف تدریجی قرار دارد. EPA انتظار دارد که با اجازه دادن به استفاده کنترل شده از متیلن ک،اید در ساخت HFC- 32، تلاش‌ها برای تغییر به سمت مواد شیمیایی با پتانسیل کمتر گرمایش جه، توسط این قانون‌گذاری مانعی نخواهد داشت.

  4. فرآوری: ادغام در فرمو،یون، مخلوط یا محصول واکنش

  5. پردازش: بسته بندی مجدد

  6. پردازش: بازیافت

  7. استفاده صنعتی و تجاری به ،وان یک ماده شیمیایی آزمایشگاهی

  8. دسترس

  9. استفاده صنعتی یا تجاری برای حذف رنگ و پوشش از اجزای حساس ایمنی و حساس به خوردگی هواپیماها و فضاپیماها که متعلق به و، دفاع ایالات متحده، ناسا، DHS و FAA است که توسط آژانس یا پیمانکار آژانس در مکان‌هایی انجام می‌شود. توسط آژانس یا پیمانکار آژانس کنترل می شود

  10. استفاده صنعتی یا تجاری به‌،وان عامل اتصال اکریلیک و پلی کربنات در کاربردهای نظامی و وسایل نقلیه فضایی حیاتی، از جمله در تولید باتری‌های ویژه برای کاربردهایی که توسط و، دفاع، ناسا یا DHS یا پیمانکاران آنها در مکان‌هایی که توسط آژانس کنترل می‌شود انجام می‌شود. یا پیمانکار آژانس

ملاحظات کلیدی قانون پیشنهادی

سهامدار، که برای هر یک از شرایط استفاده ارزیابی شده توسط EPA اقدام به تولید، پردازش، توزیع، یا استفاده از متیلن ک،اید می کنند، احتمالاً علاقه مند به اظهار نظر در مورد بسیاری از جنبه های این قانون پیشنهادی پیشینی خواهند بود. ذینفعان ممکن است در زمینه های زیر به EPA ارائه دهند:

  • رویکرد مدیریت ریسک برای شرایط استفاده ارزیابی‌شده: ذینفعان ممکن است بخواهند ارزیابی کنند که آیا ا،امات مدیریت ریسک پیشنهادی برای هر شرایط استفاده با یافته‌های EPA از ارزیابی ریسک متیلن ک،اید برای هر شرایط استفاده و مرجع قانونی EPA مطابق با بخش مطابقت دارد یا خیر. 6 از TSCA. برای مثال، اگر EPA دریافت که خطر غیرمنطقی ناشی از مواجهه پوستی با متیلن ک،اید در شرایط خاص استفاده است، و اگر EPA برای کاهش خطرات به چیزی بیش از محافظت پوستی نیاز دارد، ممکن است ذینفعان بخواهند که آیا چنین ا،امات اضافی من، هستند یا خیر.

  • هزینه ها: EPA ،ن می زند که هزینه های افزایشی و غیر مرتبط با تعطیلی این قانون پیشنهادی 13.2 میلیون دلار سالانه در طی 20 سال با نرخ تنزیل 3 درصد و 14.5 میلیون دلار سالانه در طی 20 سال با نرخ تنزیل 7 درصد است. ذینفعان ممکن است بخواهند ارزیابی کنند که آیا این هزینه‌های پیش‌بینی‌شده به‌طور من، شامل همه جنبه‌های اجرای قانون پیشنهادی، از جمله هزینه‌های فرمول‌بندی مجدد (برای استفاده‌های ممنوعه) یا انطباق با WCPP برای شرایط استفاده مجاز برای ادامه، از جمله انطباق با ECEL 2 ppm است.

  • ا،امات WCPP: برای شرایط استفاده ای که EPA پیشنهاد ممنوعیت آنها را پیشنهاد می کند، ذینفعان ممکن است ارزیابی کنند که آیا آنها داده هایی برای حمایت از اینکه مطابقت با WCPP به اندازه کافی باعث کاهش قرار گرفتن در معرض به جای ممنوعیت می شود (به ویژه برای شرایط استفاده که EPA برای آنها WCPP پیشنهاد می کند یا خیر) را ارزیابی کنند. به ،وان جایگزینی برای ممنوعیت در گزینه جایگزین اولیه ارائه شده در قانون پیشنهادی). ممکن است ذینفعان بخواهند امکان سنجی ا،امات WCPP را ارزیابی کرده و مطابقت با استاندارد متیلن ک،ید OSHA را در نظر بگیرند.

  • ج،‌های زم،: ذینفعان ممکن است بررسی کنند که آیا زمان‌بندی پیشنهادی برای ممنوعیت‌ها امکان‌پذیر است و آیا سایر استفاده‌ها برای بررسی معافیت استفاده حیاتی با زمان محدود بر اساس معیارهای قانونی برای معافیت‌های استفاده حیاتی من، هستند یا خیر.

  • گزینه‌های جایگزین: ممکن است ذینفعان بخواهند در مورد ارزیابی جایگزین‌های EPA برای متیلن ک،اید و اینکه آیا استفاده‌های ممنوعه پیشنهادی تحت این قانون، جایگزین‌های امن‌تری برای انتقال وجود دارد یا خیر، نظر بدهند.

  • سطح حداقل: EPA به طور خاص در مورد تعداد نهادهایی که به طور بالقوه می توانند از کار بیفتند و همچنین هزینه های مرتبط با ممنوعیت متیلن ک،اید برای شرایط خاص استفاده صنعتی و تجاری که در قانون پیشنهادی مشخص شده است، نظر می دهد. EPA همچنین می‌خواهد در مورد اینکه آیا باید سطح حداقلی متیلن ک،ید را در فرمول‌بندی‌ها برای برخی مصارف صنعتی و تجاری مستمر برای در نظر گرفتن ناخالصی‌ها (به ،وان مثال، 0.1٪ یا 0.5٪) در هنگام نهایی ، ممنوعیت‌ها در نظر بگیرد یا خیر، و اگر چنین است، چه چیزی را در نظر بگیرد یا خیر، اظهار نظر کند. سطح باید حداقل در نظر گرفته شود.

  • صدور گواهینامه و آموزش: EPA در این پیشنهاد توضیح می دهد که همچنین میزان مجوز و برنامه دسترسی محدود را که استفاده از متیلن ک،اید را به کاربران آموزش دیده و دارای مجوز محدود می کند، می تواند تضمین کند که فقط کارگران خاصی که در یک مرکز استخدام شده اند، می توانند متیلن را ،یداری و استفاده کنند، مورد بررسی قرار داده است. ک،ید ممکن است ذینفعان بخواهند در مورد اینکه آیا یک برنامه گواهینامه و آموزش به ،وان یک رویکرد مدیریت ریسک برای شرایط خاص استفاده، از جمله شرایط استفاده که EPA پیشنهاد ممنوعیت آن را پیشنهاد می کند، قرار گرفتن در معرض کارگران را به طور موثر کاهش می دهد یا خیر، اظهار نظر کنند.

حق چاپ © 2023، هانتون اندروز کورث LLP. تمامی حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 135


منبع: https://www.natlawreview.com/article/epa-releases-proposed-rule-under-tsca-to-ban-or-restrict-most-uses-،ylene