نظرات منتشر نشده مدار ششم کجا ایستاده است


را آ،ین آمار در نظرات منتشر نشده روند مهمی بین مدارها نشان می دهد. در تمام مدارها، 86 درصد نظرات مکتوب منتشر نشده است. این بدان م،است که آنها مقدم نیستند، بنابراین آنها قانون مدار را ایجاد نمی کنند. و بیشتر آن نظرات منتشر نشده، 69 درصد آنها در سال 2022، نیز بدون امضا بودند. مدار ششم روند کلی را منع، می کند. در سال 2022، 89 درصد نظرات آن منتشر نشده و 54 درصد هم بدون امضا و هم منتشر نشده بودند.

اما سه مدار، اول، هفتم و هشتم، با انتشار درصد بسیار بالاتری از نظرات خود، این روند را کاهش می دهند. دایره هفتم با 16 قاضی، تصمیمات بیشتری نسبت به دور دوم (29 داور) و سوم (24 داور) منتشر می کند. داوران در مدارهای اول، هفتم و هشتم هر سال حدود 30 تصمیم را منتشر می کنند، در حالی که بقیه مدارها به طور متوسط ​​حدود 10 تصمیم در سال را منتشر می کنند. بر اساس هر داور، هر یک از سه مدار، چهار برابر بیشتر از مدارهای دوم و سوم، و سه برابر بیشتر از ا،ر مدارهای دیگر (از جمله مدار ششم) نظرات مقدماتی صادر می کنند. سه مشاهده از این اختلاف بین مدارها به ذهن متبادر می شود.

اولاً، به طور کلی، سابقه ا،ام آور چیز خوبی برای مردم و مشاغل است. یافتن قانونی که دقیقاً به سؤال مورد بحث رسیدگی می کند، یا موردی با حقایق مشابه به اندازه کافی برای مقایسه، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه همه می شود. اغلب یک اختلاف را قبل از تبدیل شدن به دعوا حل می کند، یک اختلاف کشف را محدود می کند یا طرفین را قادر به حل و فصل می کند. به همین ترتیب، شکاف بین دادگاه‌های منطقه یا بین هیئت‌ها در یک مدار، با متقاعد ، هر یک از طرفین برای داشتن یک استدلال برنده، مشاجرات را تشویق می‌کند. داشتن یک پاسخ ثابت هزینه ها و عدم اطمینان را برای مشاغل کاهش می دهد و همچنین به قرب،ان اجازه می دهد تا سریعتر به جبران خسارت برسند. من هیچ مطالعه ای در این زمینه پیدا نکردم، اما باید ارزش اقتصادی و اجتماعی برای هر نظر مقدماتی (در مورد مسائل اساسی) با کاهش اختلافات و تشویق سرمایه گذاری وجود داشته باشد.

دوم، قضات و مدارهایی که اغلب انتشار را انتخاب می کنند، ممکن است تأثیر زیادی بر قانون فدرال توسعه داشته باشند. یافتن سابقه ا،ام آور اغلب دشوار است، و هم اصحاب دعوا و هم دادگاه ها اغلب برای یافتن یک پرونده محرمانه باید به بیرون از مدار نگاه کنند. در نتیجه، مواردی از آن مدارها ممکن است بیشتر مورد استناد قرار گیرند زیرا آنها به ،وان منتشر شده فهرست شده اند، به ضرر تصمیمات سایر مدارها که ممکن است به همان اندازه متقاعد کننده باشند اما به ،وان منتشر نشده فهرست شده اند. گفته می‌شود، شهرت یک مدار یا قاضی و نوع پرونده‌هایی که تصمیم می‌گیرد احتمالاً تأثیر بیشتری نسبت به تعداد زیاد پرونده‌های منتشر شده‌ای که ایجاد می‌کنند، دارد. صرف زمان بیشتر برای هر نظر منتشر شده نیز ممکن است منجر به نظرات با کیفیت بالاتر شود.

سوم، تفاوت بین مدارها اهمیت فرهنگ هر مدار و قو،ن نانوشته را برجسته می کند. پس از کار در مدار سوم، از اینکه دریافتم مدار دارای تعداد کم (در واقع، کمترین) تعداد نظرات منتشر شده برای هر داور بود، تعجب نکردم. مدار، به ،وان یک کل، برای خویشتن داری و اعتدال ارزش قائل است و به طور خاص، بررسی دقیق را قبل از تصمیم گیری در مورد انتشار نظر تشویق می کند. در حالی که انتخاب انتشار یک تصمیم فردی است، فشار همتایان برای پایبندی به وضعیت موجود در هر مداری وجود دارد، زیرا قضات به خوبی می‌دانند کدام یک از همکارانشان بیشتر از حد معمول انتشار را انتخاب می‌کنند.

© Copyright 2023 Squire Patton Boggs (US) LLPبررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 139


منبع: https://www.natlawreview.com/article/three-circuits-publish-far-more-opinions-any-others-and-،w-sixth-circuit-stacks