قانون اصلاح خانه سالمندان و قانون شیوه های وصول عادلانه بدهی


از طریق مراکز خدمات مدیکر و مدیکید (CMS)، و، بهداشت و خدمات انس، ایالات متحده (HHS) تلاش‌های خود را برای محافظت از ،نان خانه سالمندان و مراقبان در برابر شیوه‌های غیرقانونی وصول بدهی‌ها افزایش داده است.

در پاسخ به نگر،‌ها مبنی بر اینکه برخی از تسهیلات روش‌های غیرقانونی برای تضمین پرداخت هزینه مراقبت را اجرا می‌کنند، CMS و اداره حمایت مالی مصرف‌کننده (CFPB) برای رفع این نگر، فزاینده با هم همکاری ،د. CMS و CFPB یک را ارسال ،د نامه مش، به خانه های سالمندان و وصول بدهی ها.

در این نامه، از خانه‌های سالمندان و جمع‌آوران بدهی خواسته شده است تا اقدامات خود را برای اطمینان از انطباق با قو،ن فدرال بررسی کنند. مهمتر از همه، این ارتباط به دنبال تضمین این است که نزدیک به 48 میلیون مراقب در ایالات متحده قرب، تاکتیک های مضر و اقدامات غیرقانونی نباشند.

قانون اصلاح خانه سالمندان و قانون شیوه های وصول عادلانه بدهی

زیر قانون اصلاح خانه سالمندان (NHRA)، خانه‌های سالمند، که در Medicaid یا Medicare شرکت می‌کنند، از درخواست شخص ثالث، مانند مراقب، برای تضمین پرداخت شخصاً قبل از اجازه پذیرش یا ادامه اقامت ،ن در مرکز منع شده‌اند.

برخی از خانه‌های سالمندان با ایجاد قراردادهایی که اشخاص ثالث را مسئول بدهی ،نان می‌داند، سعی در دور زدن این سیاست دارند. با این حال، این قراردادها، که با قو،ن فدرال در تضاد هستند، غیرقابل اجرا هستند.

هنگامی که یک خانه سالمندان یک شخص ثالث وصول کننده بدهی را برای جمع آوری بدهی هایی که بر اساس NHRA نامعتبر هستند استخدام می کند، آن جمع کننده بدهی نیز ممکن است قو،ن را نقض کند. قانون شیوه های وصول عادلانه بدهی (FDCPA).

Chiquita Brooks-LaSure، مدیر CMS، گفت: «،نان خانه سالمندان و خانواده‌های آنها حق دارند از آزار و اذیت و فشارهای مالی ناشی از تسهیلات آزاد باشند. “CMS از تمرکز CFPB بر حصول اطمینان از تطابق شیوه های جمع آوری بدهی خانه های سالمندان با قو،ن فدرال پشتیب، می کند.”

بهبود ایمنی و کیفیت مراقبت از سالمندان در منزل

خاویر بکرا، وزیر بهداشت HHS، گفت: “مراقبی که تصمیمات دشواری در مورد آینده عزیزان خود می گیرد، باید خیالش راحت باشد که بداند خانه های سالمندان به طور غیرقانونی خانواده را مجبور به پذیرش مسئولیت بدهی های پزشکی نمی کنند.” ما از خانه‌های سالمندان انتظار داریم که مسئولانه عمل کنند و از قانون پیروی کنند.»

این نامه مش، بر اساس تلاش های ،ت بایدن هریس برای بهبود کیفیت مراقبت از سالمندان آمریکایی و افراد دارای معلولیت است. پرزیدنت بایدن با سخنر، خود در مورد وضعیت اتحادیه در اوایل سال جاری اعلام کرد اصلاحات تا اطمینان حاصل شود که خانه های سالمندان در قبال مراقبتی که ارائه می کنند پاسخگو هستند.

این اصلاحات:

  • اطمینان حاصل کنید که هر خانه سالمندان به تعداد کافی پرسنل آموزش دیده برای ارائه مراقبت های با کیفیت بالا مجهز است.

  • پرستاران با عملکرد ضعیف را مسئول مراقبت های نامن، و ناایمن نگه دارید – اگر آنها فورا خدمات خود را بهبود ندهند، از دلار مالیات دهندگان محروم خواهند شد.

  • اطلاعات شفاف تری در مورد خانه های سالمندان در اختیار عموم قرار دهید تا بتوانند بهترین گزینه را برای عزیزان خود بیابند

این مراحل ما را یک قدم به دستیابی به مراقبت ایمن، کافی و محترمانه در خانه سالمندان برای ،نین و مراقبین به طور ی،ان نزدیک‌تر می‌کند – نه مالکان و اپراتورهایی که سود را به ضرر ،نان آسیب‌پذیر و خانواده‌هایشان در اولویت قرار می‌دهند.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/hhs-and-cfpb-work-together-to-address-noncompliant-nursing-،me-debt-collection