صفحه یافت نشد | بررسی قانون ملی


به ،وان یک شرکت تحت مالکیت زن، The National Law Review یکی از اعضای تایید شده شورای ملی شرکت ،ن ،ب و کار است.

سلب مسئولیت حقوقی

شما مسئول خواندن، درک و موافقت با شرایط استفاده و خط مشی رازداری National Law Fo، (NLR’s) و National Law Fo، LLC قبل از استفاده از وب سایت بررسی قانون ملی هستید. National Law Review یک پایگاه داده مقالات حقوقی و تجاری بدون ورود به سیستم رایگان برای استفاده است. محتوا و پیوندهای موجود در www.NatLawReview.com فقط برای اه، اطلاعات عمومی در نظر گرفته شده است. هرگونه تحلیل قانونی، به‌روزرس،‌های قانونی یا سایر محتواها و پیوندها نباید به ،وان مشاوره حقوقی یا حرفه‌ای یا جایگزینی برای چنین توصیه‌هایی تلقی شود. هیچ رابطه وکیل و مشتری یا رابطه محرمانه‌ای با انتقال اطلاعات بین شما و وب‌سایت بررسی حقوق ملی یا هر یک از شرکت‌های حقوقی، وکلا یا سایر متخصصان یا سازمان‌هایی که محتوایی را در وب‌سایت بررسی قانون ملی درج می‌کنند، ایجاد نمی‌شود. اگر به مشاوره حقوقی یا حرفه ای نیاز دارید، لطفا با یک وکیل یا مشاور حرفه ای من، دیگر تماس بگیرید.

برخی از ایالت ها قو،ن و قو،ن اخلاقی در رابطه با شیوه های درخواست و تبلیغات توسط وکلا و/یا سایر متخصصان دارند. National Law Review یک شرکت حقوقی نیست و همچنین قرار نیست www.NatLawReview.com یک سرویس ارجاع برای وکلا و/یا سایر متخصصان باشد. NLR نه مایل است و نه قصد دارد ،ب و کار ،ی را درخواست کند یا ،ی را به یک وکیل یا حرفه ای دیگر ارجاع دهد. NLR به سوالات حقوقی پاسخ نمی دهد و اگر چنین اطلاعاتی را از ما بخواهید، شما را به یک وکیل یا حرفه ای دیگر ارجاع نمی دهیم.

بر اساس برخی از قو،ن ایالتی، اظهارات زیر ممکن است در این وب سایت مورد نیاز باشد و ما آنها را به منظور مطابقت کامل با این قو،ن درج کرده ایم. انتخاب وکیل یا حرفه ای دیگر یک تصمیم مهم است و نباید صرفاً بر اساس تبلیغات باشد. اطلاعیه تبلیغاتی وکیل: نتایج قبلی نتیجه مشابهی را تضمین نمی کند. بی،ه مطابق با قو،ن رفتار حرفه ای تگزاس. مگر اینکه غیر از این ذکر شده باشد، وکلا توسط هیئت تخصصی حقوقی تگزاس تأیید نشده اند، و همچنین NLR نمی تواند صحت هر گونه علامت گذاری تخصصی حقوقی یا سایر اعتبارنامه های حرفه ای را تأیید کند.

The National Law Review – National Law Fo، LLC 3 Grant Square #141 Hinsdale, IL 60521 P،ne (708) 357-3317 یا رایگان (877) 357-3317. اگر می خواهید از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید، لطفا اینجا را کلیک کنید.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/update-irs-enforcement-efforts