شورای نیویورک ممنوعیت تبعیض وزن و قد را پیشنهاد می کند


اپستین بکر و گرین، شرکت حقوقی PC

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

شهردار اریک آدامز این هفته شورای شهر نیویورک را روی میز خود می بیند صورت حساب که کارمندان، بازدیدکنندگان و ،نان شهر نیویورک را از تبعیض بر اساس قد یا وزن محافظت می کند. قانون محلی پیشنهادی اصلاح خواهد شد بخش 8-101 قانون اداری شهر نیویورک که به ،وان قانون حقوق بشر نیویورک (NYCHRL) نیز شناخته می شود.

در 11 می 2023، ا،ریت قاطع شورای شهر نیویورک (44 از 51 عضو) به اصلاح قانون اداری برای افزودن دو ویژگی دیگر رأی دادند. قد و وزن، به این لیست. این لایحه 180 روز پس از امضای شهردار آدامز به قانون اجرا می شود. اگر او این کار را انجام دهد، شهر نیویورک به گروه کوچکی از مکان‌ها (از جمله میشیگان، ایالت واشنگتن و واشنگتن دی سی، برای نام بردن چند) که در مورد این موضوع قانون‌گذاری کرده‌اند، می‌پیوندد.

این برای کارفرمایان شهر نیویورک چه م،ایی دارد

کارفرمایان با کارمندان در نیویورک باید مواد آموزشی و کتابچه های راهنما خود را به روز کنند تا زبان مربوط به قد و وزن را نیز درج کنند. لیست طول، از ویژگی ها (واقعی یا درک شده است) که NYCHRL از قبل از تبعیض محافظت می کند.

با این حال، همانطور که نوشته شده است، این لایحه چندین استثنا برای کارفرمایان در نظر گرفته است. به ،وان مثال، این قانون «نباید در مورد یک اقدام … زم، که چنین اقدامی توسط قانون مقررات فدرال، ایالتی یا محلی مورد نیاز است، اعمال نمی شود». علاوه بر این، این لایحه به کارفرمای، که قد و وزن را در هنگام تصمیم‌گیری در مورد استخدام در نظر می‌گیرند، اجازه می‌دهد تا دفاع مثبتی را مطرح کنند که «قد یا وزن یک فرد… [that person from] انجام م،ومات ضروری کار” یا اینکه “در نظر گرفتن معیارهای قد یا وزن به طور منطقی برای اجرای … عملیات عادی ضروری است.” این لایحه همچنین به طور خاص به کارفرمایان اجازه می دهد مشوق هایی را ارائه دهند که از مدیریت وزن در بخشی از برنامه های داوطلبانه سلامتی پشتیب، می کند. برنامه هایی مانند چالش های مرحله ای یا بازپرداخت برای عضویت در باشگاه غیرقانونی به نظر نمی رسند. در نهایت، این لایحه کمیسیون حقوق بشر نیویورک را م،م می کند تا قو،نی را اتخاذ کند که مشاغل و دسته های شغلی را که می توانند از ا،امات قانون جدید مستثنی شوند، شناسایی کند.

© 2023 Epstein Becker & Green, PC کلیه حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 139


منبع: https://www.natlawreview.com/article/new-york-city-considers-prohibiting-discrimination-based-weight-and-height