راهنمای IRS قانون کاهش تورم، انرژی پاک ساخته شده در ایالات متحده آمریکا


اگرچه این دستورالعمل برای توسعه‌دهندگان پروژه انرژی پاک تسکین می‌یابد، که تاکنون باید حدس بزنند که چه اقداماتی باید انجام دهند تا واجد شرایط دریافت جایزه محتوای داخلی باشند، اما ممکن است از چالش‌ها نیز جلوگیری کند زیرا تولیدکنندگان م،م به افشای برخی هزینه‌ها هستند. . علاوه بر این، تولیدکنندگان باهوش داخلی محصولات انرژی پاک اکنون می توانند فرآیندهای تولید و زنجیره تامین خود را ترتیب دهند تا از افزایش تقاضا برای محصولات خود استفاده کنند.

پاداش محتوای داخلی تحت قانون IRA

تحت قانون IRA، و همانطور که در هشدار قبلی بحث کردیم، با فرض اینکه یک پروژه ا،امات دستمزد و کارآموزی رایج را برآورده کند، یک پروژه قابل اجرا می تواند 10٪ اعتبار مالیات سرمایه گذاری (ITC) یا اعتبار مالیات تولید (PTC) را در صورتی که شرایط را برآورده کند، دریافت کند. نیاز محتوای داخلی برای برآوردن نیاز محتوای داخلی، یک پروژه باید هر دو مورد را برآورده کند فولاد یا آهن مورد نیاز و ا،امات محصولات تولیدی

مصالح ساختم، – مورد نیاز فولاد یا آهن

ا،امات فولاد یا آهن برآورده می شود اگر همه فرآیندهای ساخت برای هر اقلام فولادی یا آهنی که «اجزای پروژه کاربردی» را تشکیل می‌دهند در ایالات متحده انجام می‌شود – اینها مصالح ساختم، هستند که عمدتاً از فولاد یا آهن ساخته شده‌اند که عملکرد ساختاری دارند. به عبارت دیگر، بدون این مواد، چیزها سقوط می کنند. دستورالعمل تصریح کرد که ا،امات فولاد یا آهن در مورد فولاد یا آهن مورد استفاده در اجزای غیر ساختاری یا اجزای محصول ساخته شده یا اجزای فرعی آنها اعمال نمی شود.

ا،امات محصولات تولیدی

ا،امات محصولات ساخته شده برآورده می شود اگر همه اجزای پروژه قابل اجرا در ایالات متحده تولید می شوند یا به نظر می رسد

یکی از راه‌های تعیین اینکه آیا اجزای پروژه در ایالات متحده تولید می‌شوند یا خیر، اثبات این است که محصولات تولیدی مطابق با درصد مورد نیاز تعدیل شده. این نیاز به نوع پروژه بستگی دارد (به ،وان مثال.، خورشیدی، باد خشکی، باد دریایی، و غیره.) و تاریخ شروع ساخت پروژه.

راهنما روش من، را برای ارزیابی اینکه آیا یک پروژه با درصد مورد نیاز تعدیل شده برآورده می کند مشخص می کند و درصد هزینه داخلی، جایی که اگر درصد هزینه داخلی از درصد مورد نیاز تعدیل شده بیشتر شود، پروژه مربوطه واجد شرایط دریافت جایزه محتوای داخلی خواهد بود. درصد هزینه داخلی با ت،یم آن مح،ه می شود بهای تمام شده محصولات و اجزای ساخت داخلی (مجموع هزینه های اجزای ساخته شده یا است،اج شده در ایالات متحده برای یک پروژه قابل اجرا) توسط مجموع هزینه های محصولات تولیدی (مجموع هزینه های تمام محصولات و اجزای تولید شده برای یک پروژه قابل اجرا).

بندر امن برای اجزای پروژه خاص

ابهاماتی در مورد اینکه آیا اجزای خاصی باید بر اساس ا،امات فولاد یا آهن یا ا،امات محصول ساخته شده ارزیابی شوند، وجود دارد. برای کاهش برخی سردرگمی ها، راهنما یک بندر امن برای توسعه دهندگان پروژه ارائه می دهد، جایی که IRS، با کمک اداره حمل و نقل فدرال، اجزای مش، پروژه را برای سیستم های فتوولتائیک در مقیاس شهری، تاسیسات بادی مستقر در زمین، تاسیسات بادی دریایی شناسایی کرد. و سیستم‌های ذخیره‌سازی انرژی باتری، و هر جزء را بر اساس ا،امات فولاد یا آهن یا ا،امات محصول ساخته شده طبقه‌بندی کرد. به ،وان مثال، راهنما اجزای زیر را با توجه به سیستم های فتوولتائیک در مقیاس شهری طبقه بندی کرد:

جزء پروژه قابل اجرا

دسته بندی

قفسه بندی ماژول فتوولتائیک فولادی

اتوی استیل

شمع یا پیچ زمین

اتوی استیل

میلگرد فولادی یا آهنی در فونداسیون
(به ،وان مثال، پد بتنی)

اتوی استیل

ردیاب فتوولتائیک

محصول تولیدی

ماژول فتوولتائیک

محصول تولیدی

مع، کننده

محصول تولیدی

مراحل صدور گواهینامه

دستورالعمل رویه‌هایی را که مالیات‌دهندگان باید برای دریافت پاداش محتوای داخلی از IRS دنبال کنند، تشریح کرد. قابل ذکر است، مودیان مالیاتی باید یک بی،ه صدور گواهینامه محتوای داخلی با استفاده از فرم IRS 3468، ارائه جزئیات در مورد پروژه قابل اجرا (به ،وان مثال.، نوع، مکان و تاریخ اجرای پروژه).

راهنمایی بیشتر

رهنمود فعلی پیشروی برای مقررات پیشنهادی است که انتظار داریم اوا، امسال یا اوایل سال آینده صادر شود. مقررات پیشنهادی احتمالاً برای سالهای مالیاتی منتهی به اعمال خواهد شد بعد از 12 مه 2023. نکته مهم این است که اگر پروژه آنها قبل از تاریخ 90 روز پس از انتشار مقررات پیشنهادی شروع به ساخت کند، مودیان مالیاتی مجاز خواهند بود به قو،ن ارائه شده در دستورالعمل اعتماد کنند.

©2023 Pierce Atwood LLP. تمامی حقوق محفوظ است.بررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 136


منبع: https://www.natlawreview.com/article/made-usa-irs-issues-inflation-reduction-act-guidance-to-encourage-american