دستور کار قوانین NLRB بهار 2022 NPRM منتشر شد


همانطور که توسط هیئت ملی روابط کار (“هیئت مدیره”) پیش بینی شده است. دستور کار قو،ن بهار 2022 (در پست قبلی ما در اینجا بحث شد)، رئیس لورن مک فران، عضو Gwynne A. Wil،، و عضو David M. Prouty اعلامیه قو،ن پیشنهادی (“NPRM”) را در جمعه، 4 نوامبر 2022 منتشر کرد.، پیشنهاد لغو یک قانون نهایی که هیئت صادر شده در آوریل 2020 (“قانون 2020”)، تدوین شده در 29 CFR 103.20-22.

قانون 2020 انتخابات نمایندگی را به سه روش اصلی اصلاح کرد (که در پست قبلی ما بحث شد اینجا): (1) جایگزینی به اصطلاح سیاست مسدود ، اتهام با رویه رأی و توقیف، (2) بازگرداندن شرکت دانا. چالش‌های مربوط به شناخت داوطلبانه، و (3) نیاز به “شواهد مثبت” از حمایت ا،ریت برای به رسمیت شناختن داوطلبانه در صنعت ساخت‌وساز.

تغییرات پیشنهادی برای این سه موضوع مهم نمایندگی با جزئیات بیشتر در زیر مورد بحث قرار گرفته است. اکنون که NPRM به طور رسمی صادر شده است، مردم 60 روز فرصت دارند—ی،ی، تا 3 ژانویه 2023 — برای ارسال نظرات قبل از اجرای NPRM.

پیشنهاد شماره 1: بازگرداندن خط مشی Blocking-Charge

هیئت مدیره پیشنهاد می کند که سیاست مسدود ، هزینه را بازگرداند، همانطور که اخیراً در الف منع، شده است قانون 2014که یک حزب را قادر می‌سازد تا با ارائه یک اتهام کار ناعادلانه (“ULP”) انتخابات را به طور نامحدود مسدود کند. در عمل، این خط مشی اغلب به اتحادیه متصدی اجازه می دهد تا از هزینه ULP برای به تعویق انداختن انتخابات صدور گواهینامه استفاده کند.

در مقایسه، بر اساس قانون 2020، انتخابات طبق برنامه پیش می رود – حتی اگر ULP معلق باشد – و آرا شمارش می شوند مگر اینکه اتهام شرایط اطراف (یا نشان دادن علاقه به حمایت از) دادخواست را به چالش بکشد یا ادعا کند که کارفرما برای انحلال اتحادیه بر اتحادیه تسلط داشته است. رابطه چانه زنی – در چنین مواردی، آرا توقیف می شود (ی،ی، شمارش نشده است).

پیشنهاد شماره 2: بازگرداندن نوار تشخیص داوطلبانه فوری همانطور که در زیر وجود داشت واشر لامونز

هیئت بعداً پیشنهاد می کند که به قانون و رویه قضایی به رسمیت شناختی داوطلبانه، همانطور که تحت واشر لامونز، شرکت، 357 NLRB 739 (2011)، تصمیمی که در آن هیئت مدیره رد کرد شرکت دانا، 351 NLRB 434 (2007)، و مشخص کرد که به رسمیت شناختن داوطلبانه یک اتحادیه توسط کارفرما، بلافاصله پس از اولین جلسه چانه زنی احزاب، از ارائه دادخواست انتخاباتی بین 6 ماه تا یک سال جلوگیری می کند.

قانون 2020 که هنوز عملی است دوباره برقرار شد شرکت دانا چالش‌های مربوط به شناخت داوطلبانه، که بر اساس آن، کارمندان 45 روز فرصت دارند تا پس از اطلاع کارفرمایشان مبنی بر شناسایی داوطلبانه اتحادیه تحت بخش 9 (الف) NLRA، برای یک انتخابات رای مخفی توسط هیئت مدیره درخواست دهند.

پیشنهاد شماره 3: لغو ا،ام اتحادیه ها در صنعت ساخت و ساز برای نشان دادن شواهد مثبت از حمایت ا،ریت برای تبدیل رابطه 8(f) به 9(a)

هیئت پیشنهاد می کند ا،امات قانون 2020 برای ایجاد یک رابطه چانه زنی داوطلبانه به رسمیت شناختن در صنعت ساخت و ساز لغو شود – و به کاربرد هیئت مدیره از شناخت داوطلبانه و میله های قرارداد در صنعت ساخت و ساز بازگردد. سوخت و مواد استونتون، 335 NLRB 717 (2001) و صنایع Casale311 NLRB 951 (1993).

در صنعت ساخت‌وساز، بخش 8(f) NLRA به کارفرمایان و اتحادیه‌ها اجازه می‌دهد تا یک رابطه چانه‌زنی جمعی را از طریق آنچه اغلب قراردادهای «پیش استخدام» نامیده می‌شوند، تشکیل دهند، حتی بدون حمایت ا،ریت کارکنان. 8(f) روابط تا مدت قرارداد ادامه دارد، مگر اینکه طرفین با تمدید موافقت کنند. همه روابط دیگر کارفرما/اتحادیه که بر اساس بخش 9 (الف) NLRA شکل می‌گیرد، به‌طور نامحدود، حتی پس از انقضای دوره CBA ادامه می‌یابد، مگر اینکه اتحادیه دیگر حمایت ا،ریت نیروی کار را نداشته باشد.

زیر سوخت استونتون، یک اتحادیه می تواند تنها از طریق زبان قرارداد، یک توافقنامه بخش 8 (f) با یک کارفرمای صنعت ساختمان را به یک توافقنامه “کامل” بخش 9 (الف) تبدیل کند.به ،وان مثال.، که توافقنامه مشمول بخش 9 (الف) بود و/یا اینکه اتحادیه از حمایت ا،ریت کارمندان برخوردار است. بر این اساس، قبل از اجرایی شدن قانون 2020، بسیاری از اتحادیه‌های صنعت ساختمان اصرار داشتند که چنین زب، را برای حفظ جایگاه خود در این رابطه بگنجانند. و تا زم، که قانون 2020 لغو شد صنایع Casaleاگر طومار انتخاباتی ظرف 6 ماه پس از به رسمیت شناختن داوطلبانه کارفرما بر اساس 9 (الف) ثبت نشده باشد، هیئت مدیره ادعایی در مورد حمایت ا،ریت اتحادیه صنعت ساخت و ساز را به چالش نمی کشد.

مانند همیشه، ما شما را در جریان هر گونه پیشرفت بعدی قرار خواهیم داد.

© 2022 Proskauer Rose LLP. بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 311


منبع: https://www.natlawreview.com/article/nlrb-announces-proposed-rule-to-rescind-2020-amendments-to-representation-election