جلسه استماع کمیته فرعی بحث در مورد اصلاحات شاهدانه ادامه دارد


پنجشنبه 17 نوامبر 2022

«پیشرفت، به دور از ایجاد تغییر، به احتیاط بستگی دارد… ،، که نمی توانند گذشته را به یاد بیاورند، محکوم به تکرار آن هستند.»

– جورج سانتایانا، زندگی عقل

ما در ابتدا قصد داشتیم به جای سانتایانا از سانتانا نقل قول کنیم تا به شیوایی بگوییم که تاریخ راهی برای تکرار دارد، اما یادآوری غزلی ما ناکام ماند. به دهه 20 ،وشان خوش آمدید، جایی که ممنوعیت فدرال هنوز در نوسان است. مانند قو،ن مربوط به الکل در دهه 1920، قانون حشیش در آمریکا امروز (به نقل از سردبیر این وبلاگ) “غیر منطقی و ناسازگار است.” در صورت تمایل، مورد عجیب جی گتسبی را در نظر بگیرید.

در سال 1922، زیر 18هفتم اصلاحیه و قانون Volstead، داشتن یک بطری بوربن، آبجو یا بوردو برای گتسبی غیرقانونی بود. البته، مگر اینکه او آن بطری را قبل از اجرای قانون در 1 فوریه 1920 ،یداری کرده باشد و فقط قصد داشته باشد آن را در خانه خود بنوشد یا برای مهمانانش سرو کند. اگر تا به حال فکر کرده اید که گتسبی بزرگ چگونه می تواند در دوران اوج ممنوعیت چنین مهم، های پر سر و صدایی برگزار کند، پاسخ این است که یک انبار شراب بسیار بسیار بزرگ پر از ، های قبل از سال 1920.

مانند ،ات الکلی در سال 1922، شاهدانه در سال 2022 از نظر فدرال غیرقانونی است، اما می توان تحت شرایط خاصی به طور قانونی مصرف کرد. به جای مصرف غیرقانونی الکل فدرال و مصرف قانونی در خانه، دهه 2020 تحت سلطه حشیش غیرقانونی فدرال است که همزیستی با یک بازار حشیش میلیارد دلاری دارد که اکنون در 38 ایالت آمریکا قانونی است، اکنون که کنتاکی در آن حضور دارد.

زم، که دکتر دره 23 سال پیش «2001» را منتشر کرد، جرم زدایی از حشیش در سراسر کشور، استفاده پزشکی و استفاده بزرگسالان (معروف به «استفاده تفریحی») چیزی جز رویاهای پیپ نبود. به نظر می‌رسید که Y2K چیزی بیش از ،مت بعدی قانون محدودکننده حشیش نباشد. منتظر پایان 20 هستیمهفتم قرن بیست و یکمخیابان در اصلاحات فدرال حشیش هیچ امید واقعی برای تغییر، بسیار کمتر از پیشرفت، نداشت. بنابراین، تفاوت بین دهه 1920 و 2020 چیست؟ این بار، به نظر می رسد سیاستمداران فدرال بسیار پذیرای ایده پایان دادن به ممنوعیت هستند.

کمیته فرعی استماع

صبح روز سه شنبه کمیته فرعی حقوق مدنی و آزادی های مدنی گام دیگری به جلو برداشت. این کمیته فرعی یک جلسه استماع ،یبی با ،وان “توسعه در قو،ن ایالتی شاهدانه و اصلاحات دو حزبی شاهدانه در سطح فدرال” تشکیل داد. چند روز قبل از جلسه استماع، دموکرات‌های مجلس نمایندگان و جمهوری‌خواهان یادداشت مش،ی را منتشر ،د که در آن درباره موضوعات مورد انتظار برای استماع عمومی بحث می‌،د. سه موضوع مورد توجه دستور کار عبارت بودند از:

  1. چگونه جرم زدایی حشیش در سطح فدرال برای جوامع خاصی مانند کهنه سربازان، کارمندان بالقوه فدرال، رنگین پوستان، و ،، که به خاطر جرایم غیرخشونت آمیز حشیش دستگیر یا محکوم شده اند، سود خواهد برد.

  2. اصلاحات مورد نیاز مربوط به حذف جرایم غیرخشونت آمیز حشیش، دسترسی به خدمات مالی، سیاست نظارتی و مالیات. و

  3. دلایلی که ،ت فدرال باید حشیش را مشابه مقررات الکل تنظیم کند.

این جلسه به دنبال فیلمنامه بود و شامل بحث های روحی درباره این موارد بود. نماینده ایالات متحده، جیمی راسکین (D-MD)، رئیس کمیته فرعی حقوق مدنی و آزادی های مدنی، جلسه استماع را با توجه به نکات مهم این یادداشت آغاز کرد. در حالی که هر چه موضوعات آگاهانه اجتماعی بیشتر مورد توجه قرار می‌گرفتند و با مخالفت کمی مواجه می‌شدند، موضع کمیته فرعی بیشتر از جلسه استماع بود مبنی بر اینکه برنامه‌ریزی مجدد حشیش به یک دسته پایین‌تر در قانون مواد کنترل‌شده کافی نیست. استدلال‌های من،ی مطرح شد مبنی بر اینکه بی‌عدالتی‌های اجتماعی و سایر مشکلاتی که صنعت را آزار می‌دهد (به ،وان مثال، دسترسی به بانک‌ها، مسائل مالیاتی، فقدان مقررات یکنواخت) در صورتی که دارو صرفاً برنامه‌ریزی شود، همچنان ادامه خواهد داشت.

درخواست برای لغو کامل دارو در طول جلسه تکرار شد، از جمله از نماینده ایالات متحده نانسی میس (R-SC). نماینده میس به ویژه بر اجزای قانون اصلاحات ایالتی خود تمرکز کرد، قانونی که یک چارچوب فدرال برای مقررات حشیش ایجاد می کند و در عین حال برنامه خاص هر ایالت را نیز ارج می نهد.

رهبران سیاست

این کمیته فرعی از هفت متخصص و رهبران سیاستگذاری در فضای اصلاحات شاهدانه دعوت کرد تا به ،وان شاهد صحبت کنند:

  • پل آرمنتانو، معاون مدیر NORML

  • اندرو فریدمن، مدیر اجرایی CPEAR و کانابیس تزار سابق ک،ادو

  • اریک گوپل، بنیانگذار و مدیر عامل ائتلاف کانابیس جانبازان

  • امبر لیتلجان، مشاور ارشد سیاست اتحاد جه، برای تجارت شاهدانه

  • کیدا هاینز، مشاور حقوقی ارشد برای قلب های آزاد

  • جیلیان اسنایدر، مدیر سیاست‌گذاری عدالت کیفری و آزادی‌های مدنی موسسه R Street

  • محترم. رندال وودفین، شهردار بیرمنگام، آلاباما

شهردار خود بیرمنگام وودفین در مورد برنامه های عفو و تلاش های خود برای حذف در دادگاه های شهرداری بیرمنگام شهادت داد. او از مجلس قانونگذاری آلاباما خواست تا قانونی شدن حشیش کاملاً پزشکی را به قانونی سازی کامل برای بزرگسالان در این ایالت پشت سر بگذارد. وی در صحبت با همه مقامات اجرایی ایالتی و محلی، خواستار جرم زدایی از حشیش، عفو محکومیت های غیرخشونت آمیز حشیش، و اولویت بندی جرایم حشیش در بین مجریان قانون محلی شد. او با تکرار سایر پانل‌ها، با درخواست از برنامه‌های حشیش، برابری نژادی را در فرآیندهای مجوز، دسترسی، سرمایه و تحقیقات خود در نظر گرفت.

ال،اندریا اوکاسیو-کورتز، نماینده ایالات متحده (D-NY) نیز صحبت کرد و از مواضع بیان شده توسط شهردار وودفین در مورد نیاز به تبرئه افرادی که به خاطر جرایم غیرخشونت آمیز ماری جوانا دستگیر یا محکوم شده اند، حمایت کرد، در مقابل عفو صرف.

ا،ر اعضای خانه و شاهدان شاهد استدلال می کنند که اگر ماری جوانا از برنامه خارج شود، طرح نظارتی باید شبیه الکل حاکم باشد و در عین حال اجزای موفق برنامه های ،تی را نیز اجرا کند. قابل ذکر است، توصیه های زیر ارائه شد:

  • در تصمیمات ایالتی در مورد محدودیت مالکیت و کشت خانگی دخالت نکنید.

  • به جای نرخ مالیات مؤثر فعلی فدرال 50 درصد یا بیشتر، مالیات غیر مستقیمی را اعمال کنید.

  • جرم زدایی از تصرف افراد زیر سن قانونی؛

  • ارائه قو،ن بر،ب گذاری و بسته بندی برای تجارت بین ایالتی از طریق TTB.

  • تحمیل استانداردهای ملی تست آزمایشگاهی را در نظر بگیرید. و

  • محدودیت‌های تبلیغاتی معقول، اما نه بیش از حد، اعمال کنید.

نماهای جایگزین

با این حال، حامیان قانونی شدن حشیش تنها شرکت کنندگان در جلسه دادگاه نبودند. پیت سشنز، نماینده ایالات متحده (R-TX) در بی،ه ای علیه قانونی شدن، نگر، های مربوط به اعتیاد به مواد مخدر، تصادفات رانندگی با رانندگ، که آزمایش حشیش مثبت داشتند و افزایش قدرت THC در حشیش را مطرح کرد. نماینده کنگره، کلی هیگینز (R-LA)، ​​در حالی که به جوانان آمریکایی از مصرف حشیش هشدار می دهد، خاطرنشان کرد که اجازه دسترسی به حشیش به ،وان یک دارو برای افراد واجد شرایط – با تمرکز بر جمعیت کهنه کار – را فایده می بیند. درخواست او این بود که دارو را تحت CSA تغییر دهد، نه اینکه همه آن را با هم برنامه ریزی کند.

نتیجه

اگر اهمیت جلسه سه‌شنبه در جهت پیشرفت اصلاحات فدرال حشیش را نپذیریم، نادیده گرفته می‌شود. با این حال، مانند بسیاری از چیزها، سیاست تعیین خواهد کرد که در واقع چه اتفاقی می افتد. آیا مواضع دفاعی آگاهانه اجتماعی مانند گذشته باعث ایجاد شکاف قانونی می شود یا هر دو طرف یک بار برای همیشه سازش می کنند و اصلاحات واقعی حشیش را تصویب می کنند؟ این استماع قطعا فراتر رفت و نشان داد که قانونگذاران در واشنگتن به ا،ر آمریکایی‌هایی که عموماً از پایان دادن به ممنوعیت حشیش حمایت می‌کنند گوش می‌دهند.

زمان، اینکه آیا، و چگونه کنگره در مورد برنامه ریزی مجدد یا لغو برنامه حشیش اقدام می کند تعیین می کند که آیا این جنون ادامه دارد یا خیر. مانند الکل، آمریکا ممکن است تا دهه 30 منتظر پایان ممنوعیت فدرال باشد. با این حال، شتاب اصلاحات در دهه 20 را نمی توان نادیده گرفت.

ضبط کامل جلسه ظاهر می شود اینجا.

میسون کروز نیز در این مقاله مشارکت داشت.

© 2022 Bradley Arant Boult Cummings LLPبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 321


منبع: https://www.natlawreview.com/article/bipartisan-reef-orm-calls-to-deschedule-marijuana-abound-capitol-hill-bipartisan