تصمیم الاستومرهای شیر NLRB


لوگوی شرکت حقوقی بارنز و تورنبرگ

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

ا،ر مردم از تعارض در محل کار متنفرند. و هنگامی که به اوج خود می رسد یا از طریق طغیان کارمند آشکار می شود، می تواند روحیه را کاهش دهد و حتی منجر به سردردهای قانونی شود. این موقعیت‌ها اغلب منجر به نظم و انضباط کارکنان می‌شود، اما تصمیم اخیر هیئت ملی روابط کار (NLRB) ممکن است در نحوه برخورد کارفرمایان – اعم از اتحادیه‌ها و غیر اتحادیه‌ها – با این مسائل از منظر انضباطی مشکل ایجاد کند.

حکم NLRB در مورد شرکت Lion Elastomers LLC صادر شد. به ،وان این آژانس در یک بی،ه مطبوعاتی اعلام کردهمانطور که دادگاه عالی تشخیص داده است، اختلافات کارگری اغلب داغ می شوند. هیئت مدیره مجدداً بر این اصل تأکید کرد که به کارمندان باید در حین انجام فعالیت های هماهنگ محافظت شده، برای حفظ حقوق قانونی خود، آزادی عمل داده شود.»

به عبارت دیگر، NLRB اکنون می‌گوید که کارمندان، بسته به شرایط، نمی‌توانند برای برخی موارد طغیان‌کننده تنبیه شوند، حتی اگر از زبان توهین آمیز و توهین آمیز استفاده کنند. این حکم توسط هیئت بایدن انحراف از سابقه اخیر است که به شرکت ها اختیار بیشتری برای نظم و انضباط در این موارد می دهد.

به نظر می رسد هیئت بایدن از رویکرد هیئت مدیره اوباما پیروی می کند. برای مثال، در یک مورد در سال 2014، هیئت مدیره اوباما – با پیروی از همان منطقی که اکنون توسط هیئت مدیره بایدن بیان شده است – یک شرکت را مجبور به بازگرداندن کار کرد و کارمندی را که رئیس خود را “مادر فاسد” و “فریبکار” خطاب کرده بود، مجبور کرد. و یک «،». آخ! در مورد دیگری در سال 2015، هیئت مدیره اوباما تشخیص داد که یک شرکت قانون کار را نقض کرده است زم، که سعی کرد دکمه‌ها و بر،ب‌های اتحادیه را در محل کار که روی آن‌ها «WTF» و «مرتبط ،» نوشته شده بود، محدود کند.

بازگشت هیئت مدیره بایدن به استانداردی که به کارکنان حق می دهد در محیط کار بی ادب، توهین و حتی بالقوه توهین آمیز و آزاردهنده باشند، نگران کننده است. در واقع، حتی ممکن است منجر به تنش بین تعهدات کارفرما تحت ،وان هفتم مربوط به آزار و اذیت در مقابل آنچه NLRB اکنون می گوید باید تحمل شود.

خط پای،: این حکم اخیر لایه قابل توجهی از تفاوت های حقوقی را به موقعیت های خاصی که در آن طغیان کارمندان رخ می دهد اضافه می کند. کارفرمایان باید توجه داشته باشند و به دقت این مسائل را در صورت وقوع و زم، که در پی این تصمیم رخ می دهند، ارزیابی کنند.

© 2023 Barnes & T،rnburg LLPبررسی حقوق ملی، جلد سیزدهم، شماره 137


منبع: https://www.natlawreview.com/article/do-you-now-have-to-tolerate-profane-or-abusive-outbursts-employees-work