به روز رسانی های صنعت مخابرات 23 مه 2023


USAC به طور کامل به درخواست های واجد شرایط E-Rate کمک مالی می کند

هفته گذشته، دفتر رقابت Wireline FCC یک را منتشر کرد اعلان عمومی هدایت شرکت اداری خدمات جه، (“USAC”) برای تامین مالی کامل برنامه های واجد شرایط E-Rate دسته یک و دسته دو برای سال مالی 2023. خدمات رده یک شامل مخابرات، خدمات مخابراتی و دسترسی به اینترنت است در حالی که خدمات دسته دو شامل اتصالات داخلی، پایه است. تعمیر و نگهداری اتصالات داخلی و خدمات باند پهن داخلی مدیریت شده تقاضای ،نی برای هر دو دسته برای سال 2023 2.944 میلیارد دلار است و سقف بودجه E-Rate 4.768 میلیارد دلار است، با 440.22 میلیون دلار اضافی وجوه استفاده نشده از سال های گذشته.

NG911 انتقال NPRM

FCC الف را در نظر خواهد گرفت اطلاعیه قو،ن پیشنهادی (“NPRM”) در جلسه آزاد خود در ژوئن که انتقال به نسل بعدی 9-1-1 (“NG911”) را تسریع می بخشد. در سال 2021، انجمن ملی مدیران ،تی 911 (“NASNA”) دادخواستی را ارائه کرد و از کمیسیون خواست تا برای حل ابهامات و اختلافات بین ارائه دهندگان خدمات مبدأ و مقامات 911 در مورد انتقال NG911 اقدام کند.جلد هفدهم، مسأله 52). NPRM پیشنهاد می‌کند نگر،‌های NASNA را از جمله با م،م ، ارائه‌دهندگان خدمات مبدأ به پوشش هزینه‌های انتقال تماس‌های 911 به نقاط تعیین‌شده توسط یک مرجع 911، برطرف کند. این NPRM ا،امات مشابهی را برای تحویل تماس های 911 توسط ارائه دهندگان خط سیم، VoIP متصل و TRS پیشنهاد می کند و به تخصیص هزینه ها برای انتقال همه تماس های 911 مبتنی بر IP می پردازد.

نشان‌گذاری لایحه استقرار و مجوز کمیته فرعی مجلس

هفته گذشته، کمیته فرعی ارتباطات و فناوری مجلس شورای اسلامی یک مصوبه را تصویب کرد اصلاحیه در ماهیت جایگزینی برای بررسی های متن، برای قانون استقرار پهنای باند (HR 3291). این لایحه اصلاح شده چندین لایحه ارتباطی دیگر را با هدف اصلاح و حذف موانع درک شده برای استقرار پهنای باند با اعمال محدودیت‌هایی بر مقررات ،تی و ایالتی در زمینه دسترسی به حق تقدم، مجوز، و حق رای دادن، از جمله دسترسی به قطب‌های خدمات شهری تحت پوشش قرار می‌دهد. .

استماع نظارت خانه NTIA

کمیته انرژی و بازرگ، مجلس یک جلسه را برگزار خواهد کرد استماع قانونگذاری در 23 مه برای بررسی نظارت و مجوز مجدد اداره ملی مخابرات و اطلاعات (“NTIA”). در طول جلسه استماع، کمیته در مورد مسائل مربوط به تامین مالی و استقرار باند پهن، استراتژی طیف NTIA و انتقال NG911 بحث خواهد کرد. همچنین چندین لایحه از جمله قو،نی را که اختیارات NTIA را مجدداً مجاز می کند، بررسی خواهد کرد.

نزدیک به 5 میلیون دلار کمک های مالی باند پهن قبیله ای

هفته گذشته، اداره ملی مخابرات و اطلاعات (“NTIA”) اعلام کرد ده کمک بلاعوض مجموعاً نزدیک به 5 میلیون دلار از طریق برنامه اتصال پهنای باند قبیله ای («برنامه») اعطا کرد. این کمک ها به ده قبیله در آ،کا، کالیفرنیا، فلوریدا، میشیگان، مینه سوتا، ویرجینیا، واشنگتن و ویسکانسین برای کمک به کاهش هزینه های ماهانه خدمات اینترنت، ،ید دستگاه ها و ارتقاء تج،ات شبکه تعلق می گیرد. تا به امروز، این برنامه بیش از 1.77 میلیارد دلار به 157 نهاد قبیله ای اعطا کرده است.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/telecom-alert-usac-to-fully-fund-eligible-e-rate-requests-ng911-transition-nprm