بهترین روش ها برای پاسخ به CID های ضد تراست


جمعه 25 نوامبر 2022

دریافت درخواست تحقیقات مدنی، یا CID، از سوی سازمان های مجری قانون فدرال، به این م،ی است که شما مظنون به داشتن اطلاعات مهم در مورد نقض احتمالی قانون ضد تراست فدرال هستید. نحوه پاسخگویی شما به CID بسیار مهم است، زیرا می تواند مسئولیت بالقوه ای را که در آینده نزدیک با آن مواجه می شوید به حداقل برساند یا تا حد زیادی گسترش دهد.

CID چیست؟

اول، مهم است که به طور کامل درک کنیم که یک تقاضای تحقیق مدنی چیست و چگونه کار می کند.

درخواست تحقیق مدنی یک احضاریه اداری یا تقاضای رسمی برای اطلاعات، اسناد یا شهادت های معین است. نکته مهم، این است که توسط اقدامات قانونی برای عدم رعایت پشتیب، می شود.

در چارچوب قانون ضد انحصار و اجرای آن، درخواست‌های تحقیق مدنی (CID) از طرف بخش ضد تراست از و، دادگستری ایالات متحده (DOJ) یا کمیسیون تجارت فدرال (FTC). و، دادگستری این اختیار را دارد که درخواست های تحقیق مدنی (CID) را از طریق آن صادر کند 15 USC § 1312، در حالی که کمیسیون تجارت فدرال (FTC) اختیار کنگره برای صدور آنها را دارد 15 USC § 57b-1.

این درخواست‌ها می‌تواند هر زمان که این سازمان‌های فدرال یا سازمان‌های مجری قانون فکر کنند که یک شرکت اصلاً اطلاعاتی دارد که به تحقیقات ضد انحصار مدنی مرتبط است، صادر شود. این اطلاعات در درخواست نامه توضیح داده شده است و می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • اسناد برای بازرسی، ت،یر، یا کپی

  • پاسخ به سوالات کتبی

  • شهادت شفاهی

نکته مهم این است که CID ها احضاریه های اداری هستند. این بدان م،ی است که آنها نیازی به تأیید دادگاه منطقه فدرال ندارند. آنها می توانند بدون نشان دادن علت احتمالی صادر شوند.

دو راه برای پاسخ ندادن به CID چیست؟

مهمترین راه برای پاسخ به یک CID ضد انحصار، مرتکب اشتباهات بزرگ غیراجباری نیست که منجر به مسئولیت قانونی و بررسی دقیق می شود. شرکت ها اغلب این اشتباهات را مرتکب می شوند که:

  1. اصلاً به CID پاسخ ندهید یا

  2. تمام اسناد درخواستی و سپس تعدادی را ارائه دهید.

نادیده گرفتن یا عدم پاسخگویی به درخواست تحقیقات مدنی و، دادگستری (CID) ایده بدی است زیرا شرکت شما ممکن است با اتهامات جنایی به دلیل تحقیر به دلیل عدم رعایت آنها مواجه شود. این هزینه‌ها به وضعیت حقوقی شما اضافه می‌شوند، زیرا همچنان باید خواسته‌های CID را برآورده کنید.

در سوی دیگر طیف، رعایت بیش از حد نیز ایده بدی است. برخی از شرکت ها آنقدر مطمئن هستند که قو،ن ضد انحصار را زیر پا نگذاشته اند که تقاضای مستند را می بینند و می گویند: “اینجا، هر چه داریم بردارید.” در حالی که این ممکن است زمان لازم برای مطابقت با CID را کاهش دهد، هر اطلاعاتی که فاش می شود اما لازم نیست می تواند به طور بالقوه منجر به مسئولیت به شکلی یا دیگری شود و بی مورد شرکت شما را در معرض مسئولیت قانونی در ازای برخی موارد کوتاه مدت قرار دهد. راحتی مدت

تمام داده ها را با یک نگه داشتن قانونی حفظ کنید

یکی از اولین کارهایی که معمولاً پس از دریافت CID باید انجام دهید، ایجاد یک “حق قانونی” است. این امر به حفظ تمام اسناد و اطلاعات بالقوه قابل افشاء دستور می دهد. در برخی موارد، CID ها اطلاعات یا اسنادی را درخواست می کنند که سال ها قدمت دارند. اگر پروتکل‌های استاندارد حفظ سوابق شرکت شما آن اسناد را در روند عادی ،ب‌وکار از بین ببرد، می‌تواند اتهامات غارت یا ممانعت از اجرای عدالت را ایجاد کند.

تعیین کنید که آیا شرکت شما تحت بررسی است یا خیر

هر دو بخش ضد انحصار و، دادگستری و FTC این اختیار را دارند که برای شرکت هایی که اطلاعات مربوطه را برای تحقیقات ضد انحصار دارند، CID صادر کنند. ،وماً نباید تحقیق در مورد رفتار شما باشد. تعیین اینکه آیا شما هدف تحقیقات ضد انحصار یا اقدامات اجرایی هستید برای تصمیم گیری در مورد بهترین واکنش به آن بسیار مهم است.

درخواستی برای لغو CID یا به چالش کشیدن دامنه آن ارسال کنید

در برخی موارد، به‌ویژه اگر تشخیص می‌دهید که این شرکت شماست که هدف تحقیقات ضدانحصار مدنی است، ممکن است عاقلانه باشد که CID را محدود یا لغو کنید. همانطور که دکتر نیک اوبرهایدن، وکیل م،ع ضد انحصار در Oberheiden PC، می گوید: «محدود ، یا ابطال یک درخواست تحقیقات مدنی اغلب شامل نشان دادن این است که آژانس از صلاحیت خود فراتر رفته است – چیزی که سازمان ها معمولاً با آن مخالف هستند و سپس دادگاه را متقاعد می کنند. به اعتراضات خود موکول شود. بنابراین ثبت درخواست به ندرت موفقیت آمیز است. با این حال، عدم ارائه درخواست ابطال در این مرحله می تواند به ،وان چشم پوشی از حقوق شما تلقی شود و شما را از طرح این استدلال دفاعی در آینده باز می دارد.

اگر این مسیر را برای کنار گذاشتن تقاضا انتخاب می کنید، اغلب باید این کار را خیلی سریع انجام دهید. به ،وان مثال، اگر CID توسط FTC بایگ، شده باشد، پس تحت 16 CFR § 2.10 شما فقط 20 روز فرصت دارید تا درخواست خود را ثبت کنید.

اسناد را جمع آوری کنید و دلایلی برای عدم افشا پیدا کنید

حتی اگر در نهایت سعی کنید CID را به چالش بکشید، همیشه باید تلاش خود را انجام دهید و اسناد و اطلاعاتی را که در محدوده تقاضا قرار می گیرند جمع آوری کنید. به چالش کشیدن تقاضا مهلت های آن را به تاخیر نمی اندازد، بنابراین اگر آژانس صادر کننده آن با دفاعیات شما مخالف باشد و قاضی تفسیر آژانس از قانون را به تعویق بیندازد، همچنان از نظر قانونی موظف به رعایت CID خواهید بود. اگر در زمان معلق بودن چالش CID برای جمع‌آوری اطلاعاتی که درخواست می‌شود زحمتی نکشیدید، احتمالاً پس از حل شدن چالش، زمان کافی ندارید.

علاوه بر این، پس از دریافت CID، باید بلافاصله رعایت آن را در اولویت قرار دهید. جمع‌آوری اطلاعات و جمع‌آوری آن‌ها در زمان مقرر برای رسیدن به مهلت به اندازه کافی خوب نیست. شما می خواهید ضرب الاجل را با زمان کافی برای بررسی بسته افشا و ببینید که آژانس صادر کننده قرار است در مورد شرکت شما چه چیزهایی بیاموزد را پشت سر بگذارید. اگر موردی را مجرم‌انگیز می‌د،د یا می‌تواند منجر به جرم‌آمیز شود، یافتن دلیل موجه برای افشا ن، مطالب بسیار مهم است. استناد به یک امتیاز، مانند امتیاز وکیل-موکل، یا ارائه یک استدلال خوب برای اینکه چرا خارج از محدوده تقاضا است، می تواند شرکت شما را از مسئولیت قانونی مصون نگه دارد.

Oberheiden PC © 2022 بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 329


منبع: https://www.natlawreview.com/article/،w-to-respond-to-an،rust-civil-investigative-demand-cid