بازرسان OSHA پیشرفت کمی در دلار اوهایو پیدا کردند


جمعه 25 نوامبر 2022

کلمبوس، اوه هنگامی که بازرسان ایمنی محل کار فدرال تحقیقاتی را در یک فروشگاه Dollar General در کلمبوس آغاز ،د، آنها تخلفاتی را کشف ،د که بسیار آشنا بودند و از سال 2017 منجر به جریمه های پیشنهادی بیش از 15 میلیون دلار برای یکی از بزرگترین ،ده فروشان تخفیف کشور شده است. .

در 24 مه 2022، بازرسان با و، کار ایالات متحده اداره ایمنی و بهداشت حرفه ای در انبار یک فروشگاه Dollar General در 3636 Lockbourne Road، اجناس را به صورت ناامن، به هم ریختگی بیش از حد و شرایط غیربهداشتی، و ،وجی های اضطراری بدون علامت روی هم پیدا ،د. OSHA از فروشگاه – که توسط DolGen Midwest LLC اداره می شود – استناد کرده است. برای چهار تخلف مکرر ایمنی و جریمه های پیشنهادی 341842 دلار. یک بازرسی در سال 2021 در یک فروشگاه South Euclid، اوهایو – که توسط DolGen Midwest LLC نیز اداره می‌شود – نشان داد که کالاها ،وجی‌های انبار را مسدود کرده بودند.

از سال 2017، OSHA از شرکت های مادر، Dollar General Corp. و Dolgencorp LLC به دلیل نقض عمدی، تکراری و جدی ایمنی محل کار که در بیش از 180 بازرسی در سراسر کشور شناسایی شده است، استناد کرده است. OSHA شرکت Dollar General Corp را در اختیار آژانس قرار داده است برنامه اجرای متخلفان شدید.

،ی جانسون، مدیر منطقه OSHA در کلمبوس، اوهایو، گفت: «درک تمایل Dollar General Corp. برای اجتناب از مسئولیت قانونی خود در قبال ایمنی کارکنانش دشوار است. بارها و بارها متوجه می‌شویم که شرکت انبارهایش را بیش از حد پر می‌کند و به کالاها اجازه می‌دهد راهروها و ،وجی‌های اضطراری را مسدود کنند و بالای سر بسیاری از کارگران انباشته شوند. اینها شرایطی است که کارگران را در جریان عادی کار به خطر می اندازد و در مواقع اضطراری احتمال بروز فاجعه را ایجاد می کند.

در بازرسی‌های خود از فروشگاه‌های Dollar General، OSHA معمولاً کارگر، را در معرض خطر برخورد با جعبه‌های کالاهای ذخیره‌شده یا غیرایمن می‌یابد، نمی‌توانند به طور ایمن از راهروهای انبار و ،وجی‌های اضطراری استفاده کنند و در معرض خطرات ناشی از مسدود ، تابلوهای برق کالا هستند.

در فروشگاه کلمبوس، بازرسان OSHA از شرکت به دلیل تخلفات مربوط به خطرات زیر استناد ،د:

  • نظافت، منظم و بهداشتی نگه داشتن انباری.

  • عدم نگهداری مواد به صورت ایمن

  • عدم استفاده از علائم ،وج در انبار برای اطمینان از توانایی ،وج ایمن در مواقع اضطراری.

  • عدم نصب کپسول های آتش نش،

Dollar General Corp. و Dolgencorp LLC مستقر در گودلتزویل، تنسی، حدود 18000 فروشگاه و 17 مرکز توزیع را در 47 ایالت دارند و بیش از 150000 کارگر را استخدام می کنند. این شرکت سهامی عام که در سال 2021 در لیست 100 شرکت فورچون در رتبه 91 قرار گرفت، 33.7 میلیارد دلار فروش در سال مالی 2020 گزارش کرد.

Dollar General 15 روز کاری از زمان دریافت استنادها و جریمه های خود فرصت دارد تا مطابقت داشته باشد، درخواست یک کنفرانس غیررسمی با مدیر منطقه OSHA یا اعتراض یافته ها را در کمیسیون مستقل بررسی ایمنی و بهداشت شغلی ارائه دهد.

زیر قانون ایمنی و بهداشت شغلی 1970، کارفرمایان مسئول فراهم ، محیط های کاری ایمن و سالم برای کارکنان خود هستند. نقش OSHA تضمین این شرایط برای کارگران آمریکا با تنظیم و اجرای استانداردها و ارائه آموزش، آموزش و کمک است.

شماره بی،ه مطبوعاتی: 22-2218-CHI

برای خواندن مقاله کامل در وب سایت DOL اینجا را کلیک کنید.

© کپی رایت 2022 و، کار ایالات متحدهبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 329


منبع: https://www.natlawreview.com/article/inspection-dollar-general-store-columbus-finds-familiar-hazards-dangers-company