اگر کارفرمای شما نتواند اضافه کار یا حداقل دستمزد را پرداخت کند، چه کاری باید انجام دهید


چهارشنبه 23 نوامبر 2022

قانون استانداردهای کار منصفانه (FLSA) نرخ های حداقل دستمزد اجباری را تعیین می کند و همچنین ا،ر کارمندان را م،م به پرداخت دستمزد اضافه کاری برای هر ساعت کار بیش از 40 ساعت در یک هفته کاری می کند.

یک وکیل دعوی حقوق اضافه کار، کارفرمایان را مسئول عدم پرداخت دستمزد اضافه کاری می داند، زیرا آنها قو،ن فدرال را نقض می کنند. این موارد به دنبال غرامت برای دستمزد ساعت اضافه کاری پرداخت نشده هستند و بنابراین “دعاوی حقوقی و ساعتی

کارفرمایان م،م به پرداخت یک و نیم برابر دستمزد ساعتی معمولی یا حقوق مح،ه شده مشابه هستند زم، که یک کارمند 40 ساعت در یک هفته را پشت سر می گذارد.

اغلب مطالبات برای دستمزد پرداخت نشده می تواند دو سال قبل از طرح دعوی و تصمیم گیری طول بکشد. برخی از قو،ن در برخی ایالت ها به ادعاهایی اجازه می دهد که در گذشته دستمزدهای پرداخت نشده را برای دو سال یا بیشتر دریافت کنند.

طبق قو،ن فدرال، غرامت به یک کارمند شامل تفاوت بین مبلغی است که به آنها پرداخت شده و باید دریافت می‌،د. آنها همچنین می توانند غرامت اضافی برای خسارات یا بهره انحلال شده و هزینه های وکیل دریافت کنند.

اگر فایل الف دعوی حقوق و دستمزد و ساعت برای دستمزد اضافه کاری پرداخت نشده، کارفرمایان نمی توانند تنزل بدهند، ساعات کار کارکنان را کاهش دهند، شیفت های نامطلوب را تعیین کنند، وظایف شغلی را کاهش دهند، یا به ،وان روشی تلافی جویانه، عمداً بررسی های نادرست عملکرد ضعیف ارائه دهند. اگر کارفرما تلافی کند، غرامت اضافی می تواند به کارمند تعلق گیرد.

بسیاری از ایالت ها قو،ن مجزا و مجزا برای اضافه کاری و حداقل دستمزد خود را دارند. در مواقعی که هم قانون FLSA و هم قانون ایالتی اعمال می شود، قانون تعیین کننده استانداردهای بالاتر باید رعایت شود. این بدان م،است که کارفرما در هنگام تعیین حقوق اضافه کاری و قو،ن حداقل دستمزد به قو،ن سختگیرانه از دو مجموعه قانون م،م است.

کارفرمای، که این قو،ن را زیر پا بگذارند، مشمول دعوای حقوقی مبنی بر پرداخت من، اضافه کار و دستمزد می شوند.

دعوای حقوق و دستمزد و ساعت را می توان به صورت انفرادی مطرح کرد، اما اغلب به صورت دسته جمعی در یک دعوای دسته جمعی مطرح می شود. FLSA به کارمندان این حق را می دهد که علیه کارفرمایان برای حداقل دستمزد پرداخت نشده و اضافه کاری حقوق شکایت خصوصی کنند. این دعاوی از طرف یک کارمند علیه کارفرما است مگر اینکه به صورت دسته جمعی مطرح شود.

دعوای دسته جمعی زم، مطرح می شود که چندین کارمند در یک ،ب و کار، مطالبات اضافه کاری پرداخت نشده داشته باشند. این شکایت ها به صورت گروهی ثبت می شوند و اعداد قدرتی برای مبارزه با یک تجارت بزرگ و تیم حقوقی پردرآمد آن ارائه می دهند.

حتی اگر دعوای دسته جمعی قبلاً تنظیم شده باشد، یک کارمند هنوز می تواند در مرحله بعدی بپیوندد.

اگر کارفرمای شما نتوانست حقوق اضافه کاری یا حداقل دستمزد مورد نیاز در ایالت شما را به شما بپردازد، باید با یک وکلای مجرب برای پرداخت اضافه کاری تماس بگیرید تا در مورد حقوق قانونی خود صحبت کنید.

ممکن است بتو،د یک دعوای حقوقی اضافه کار بدون پرداخت را پیگیری کنید تا دستمزدی را که کارفرمایتان به شما بدهکار است، بازیابی کنید.

در بسیاری از ایالت‌ها، می‌تو،د تا سه سال گذشته به دنبال پرداخت دستمزدهای اضافه‌کاری عقب‌افتاده باشید و سپس به دریافت دستمزد من، خود در آینده ادامه دهید. بسیاری از دادگاه ها حق ا،حمه و هزینه های وکیل را به ،وان بخشی از حل و فصل دعوا به شما می دهند.

Buckfire & Buckfire، PC 2022بررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 327


منبع: https://www.natlawreview.com/article/overtime-lawsuits-and-wage-،ur-pay-cl،-action-cases