انتقال پرونده FTSA فلوریدا به دادگاه فدرال


پس… بیایید در مورد چیزی ناخوشایند صحبت کنیم.

پیروان TCPAWorld به خوبی می دانند که قو،ن جاری در دادگاه ایالتی فلوریدا به تازگی تغییر کرده است. مانند .. انبوه.

در واقع، اکنون برای شکایت برای پیام‌های متنی ناخواسته در دادگاه ایالتی در فلوریدا، اساساً باید نشان دهید که این رفتار «شخصیتی ظالمانه و آنقدر افراطی است که فراتر از همه مرزهای نجابت ممکن است…»

بنابراین اساساً نمی توان در یک پرونده FTSA جایگاه خود را ایجاد کرد. ی،ی این پرونده ها محکوم به ا،اج فوری هستند.

البته، مگر اینکه یک متهم FTSA کار کاملاً مضحکی مانند حذف پرونده ای خارج از دادگاه ایالتی و به دادگاه فدرال را انجام دهد، جایی که قو،ن موجود اکنون کمتر سختگیرانه هستند – ی،ی جایی که شاکی شانس بسیار بیشتری برای زنده نگه داشتن پرونده خود دارد.

اما چه ،ی هرگز چنین کاری را انجام می دهد؟

ظاهرا ویلیامز سونوما، شرکت.

در Conneran v. Williams-Sonoma، شاکی ادعا می کند که FTSA ناشی از دریافت تماس فروش تلفنی است. فقط یکی ظاهرا

دقیقاً احتمال صفر درصدی وجود دارد که این ادعا با آزمون الدریج مطابقت داشته باشد. بنابراین تمام کاری که متهم باید انجام می داد این بود که برای رد انفصال اقدام کند و پرونده مرده بود. مثل همیشه.

اما در عوض پرونده به دادگاه فدرال فرستاده شد، جایی که WS اکنون باید از پرونده در اصل دفاع کند.

منظورم این است که… بچه ها چه اتفاقی می افتد؟

شاید من چیزی را از دست داده ام اما این به نظر من کاملاً مضحک است. و من کلمه “قصور” را به سادگی نمی نویسم.. یا اصلاً واقعاً. (در واقع در حدود 2000 مقاله ای که نوشته ام، این اولین باری است که چنین چیزی را پیشنهاد می کنم…) اما نمی دانم که چرا یک متهم عمداً یک پرونده مرده را به دادگاه فدرال منتقل می کند و اساساً آن را احیا می کند.

اگر درک می کنید که چگونه این منطقی است، لطفاً یک یادداشت برای من بنویسید و من این مقاله را به روز خواهم کرد. من نمی‌خواهم ،ی را به اشتباه دفن کنم – بنابراین اگر زاویه‌ای در اینجا وجود دارد به من اطلاع دهید – اما من به سادگی گیج شده‌ام.

قبل از اینکه پرونده FTSA را به دادگاه فدرال بردارید، لطفاً قو،ن جدید موجود در بازی را در نظر بگیرید.دادگاه تیت بعد از ادلیج.

و اگر می خواهید مقالات حذف Sonoma را بخو،د، آنها اینجا هستند: برداشتن سونوما ویلیانس

آرام بخواب TCPAWorld…


منبع: https://www.natlawreview.com/article/tcpaworld-af،ark-malpractice