انتخابات میان دوره ای 2022: دموکرات ها کنترل سنا را به دست می آورند


شرکت حقوقی Squire Patton Boggs (US) LLP

رویه ها و حوزه های قضایی مرتبط

دوشنبه 14 نوامبر 2022

دموکرات های سنا سال 2023 را در مک، آشنا – ا،ریت سنا – آغاز خواهند کرد. اوا، عصر شنبه، آسوشیتدپرس رقابت سنای نوادا را برای سناتور فعلی کاترین کورتز ماستو فراخواند. پیروزی اعلام شده پس از پیروزی سناتور دموکرات فعلی مارک کلی در روز جمعه در آریزونا صورت گرفت.

با پیروزی در نوادا و آریزونا، دموکرات‌ها اکنون در سنا ۵۰ بر ۴۹ برتری دارند. دموکرات‌های سنا ا،ریت را بدون توجه به نتیجه دور دوم مجلس سنای گرجستان در 6 دسامبر حفظ خواهند کرد – به دلیل رای تساوی کامالا هریس، معاون رئیس‌جمهور در صورت وجود 50 در مقابل 50 سنا. با این وجود، نبرد دور دوم در جورجیا بین سناتور کنونی رافائل وارناک (D) و هرشل واکر (R) تأثیرگذار است. پیروزی وارناک به دموکرات های سنا این امکان را می دهد که یک رای از دست بدهند اما همچنان آستانه ا،ریت ساده را برای پیشبرد نامزدهای قضایی ،ب کنند. برع،، یک پیروزی واکر و یک سنا با رای 50 بر 50 به همه دموکرات‌های سنا نیاز دارد که از نامزدهای رئیس جمهور بایدن حمایت کنند – در صورتی که همه جمهوری‌خواهان از حمایت خودداری کنند.

همانطور که در گزارش شده است تحلیل 9 نوامبر پس از انتخابات اسکوایر پاتون بوگزانتظار می رود جمهوری خواهان کنترل مجلس نمایندگان ایالات متحده را مجدداً به دست گیرند، اگرچه حاشیه دقیق در تعادل است. از صبح دوشنبه – جمهوری خواهان 212 کرسی مجلس نمایندگان دارند، دموکرات ها 203 کرسی دارند و 20 رقابت هنوز فراخو، نشده است. پس از تایید نهایی نتایج مجلس، ما تجزیه و تحلیل خود را به روز خواهیم کرد تا نگاه قطعی تری به 118 ارائه دهیم.هفتم کنگره.

© Copyright 2022 Squire Patton Boggs (US) LLPبررسی حقوق ملی، جلد دوازدهم، شماره 318


منبع: https://www.natlawreview.com/article/democrats-reverse-historical-trend-to-retain-senate-control-republicans-are-driver-s