استانداردهای تخلیه فاضلاب نیروگاه زغال سنگ


در روز چهارشنبه، 8 مارس، آژانس حفاظت از محیط زیست (EPA) نسخه پیش از انتشار امضا شده ای را منتشر کرد. قانون پیشنهادی تشدید دستورالعمل ها و استانداردهای محدودیت های پساب (ELG) برای واحدهای تولید برق بخار با سوخت زغال سنگ. EPA همچنین نسخه پیش از انتشار قانون نهایی مستقیم را منتشر کرد که ضرب الاجل را برای واحدها برای انتخاب پیروی از ا،امات سنگین تر تا زم، که سوزاندن زغال سنگ را تا پایان سال 2028 متوقف کنند، تمدید می کند. پس از انتشار در ثبت فدرال، تأسیسات 90 روز فرصت دارند تا انتخاب کنند. آن تسکین

زمینه

تحت قانون آب پاک (CWA)، EPA دستورالعمل‌ها و استانداردهای محدودیت‌های پساب (ELGs) را منتشر می‌کند که نیازمندی‌های فاضلاب خاص صنعت بر اساس عملکرد فناوری‌های تصفیه فاضلاب نشان‌داده شده است. این محدودیت‌های مبتنی بر فناوری نشان‌دهنده بزرگ‌ترین کاهش آلاینده‌ها هستند که از نظر اقتصادی برای صنعت کاربردی قابل دستیابی هستند. EPA در سال 2015 و در سال 2020 به‌روزرس،‌هایی را برای ELGها برای دسته تولید برق بخار صادر کرد.[1]

مقررات 2020 شامل انعطاف پذیری برای واحدهایی بود که قرار بود تا پایان سال 2028 احتراق زغال سنگ را متوقف کنند و به این واحدها اجازه می داد با ا،امات کمتر سختگیرانه مطابقت داشته باشند. در سال 2021، EPA کاهش آلاینده های بیشتری را شناسایی کرد که می توان از طریق فناوری های تصفیه موجود به دست آورد. قو،ن پیشنهادی فعلی EPA به دنبال تشدید ELGها برای واحدهای تولید برق بخار با سوخت زغال سنگ است.

پیشنهاد جدید

قانون پیشنهادی ELGهای سخت تری را برای دو دسته از فاضلاب (پساب) از واحدهای تولید برق بخار با سوخت زغال سنگ ایجاد می کند: فاضلاب گوگرد زدایی گاز دودکش (FGD) و آب انتقال خا،تر پایین (BA). این پیشنهاد همچنین یک ELG جدید برای شیرابه باقیمانده احتراق (CRL) ایجاد می کند. یک دادگاه قبلاً ELG قبلی را برای CRL باطل کرده بود زیرا «بهترین فناوری موجود» را نشان نمی داد. در نهایت، EPA همچنین پیشنهاد می کند که بر اساس “بهترین قضاوت حرفه ای” (BPJ) ELGها را برای فاضلاب های قدیمی در آبگیری های سطحی به صورت موردی تنظیم کند.

EPA در حال ارزیابی چهار گزینه نظارتی برای واحدهای زغال سنگ است تا با محدودیت‌ها و استانداردهای تخلیه پساب در قانون پیشنهادی مطابقت داشته باشند. گزینه‌ها شامل همان مبنای فناوری برای CRL (بارش شیمیایی) و فاضلاب قدیمی (بهترین قضاوت حرفه‌ای توسط مرجع مجوز) و در عین حال افزایش کنترل‌ها روی فاضلاب FGD و آب حمل‌ونقل BA است. از بین چهار گزینه، EPA گزینه 3 را ترجیح می دهد. در گزینه 3، EPA پیشنهاد می‌کند که اساس فناوری جدید برای ایجاد محدودیت‌هایی برای کنترل آلاینده‌ها برای فاضلاب FGD، بارش شیمیایی و به دنبال آن فیلتراسیون غشایی است و برای آب حمل‌ونقل BA، جابجایی خشک یا سیستم‌های حلقه بسته است. نکته مهم این است که پایه های فناوری برای هر دو فاضلاب FGD و آب حمل و نقل BA، فناوری های تخلیه صفر است.

در مقابل، مقررات موجود ELG محدودیت‌های تخلیه پساب را برای فاضلاب FGD بر اساس بارش شیمیایی و کاهش زمان ماند کم از طریق تصفیه بیولوژیکی تعیین می‌کند. به طور مشابه، مقررات ELG موجود محدودیت تخلیه پساب آب حمل و نقل BA را بر اساس سیستم‌های با نرخ بازیافت بالا که امکان تصفیه فاضلاب را تا ده درصد بدون تصفیه قبلی مجاز می‌سازد، مجاز می‌داند.

این پیشنهاد همچنین مجموعه جدیدی از تعاریف را برای فاضلاب های قدیمی موجود در آبگیرهای سطحی موجود قبل از اعمال محدودیت های شدیدتر در مجوز تخلیه ایجاد می کند. این تعاریف شامل «آبگیری سطحی» می‌شود که به م،ای «یک فرورفتگی توپوگرافی طبیعی، حفاری مصنوعی یا منطقه‌ای حفر شده است که برای نگهداری انباشته‌ای از باقیمانده‌ها و مایعات ناشی از احتراق زغال‌سنگ طراحی شده است، و واحد پردازش، ذخیره یا دفع احتراق زغال‌سنگ را انجام می‌دهد. باقی مانده ها.”[2] EPA اظهار داشت که “همیشه به دنبال هماهنگ ،” این ELG با قانون نهایی دفع ذغال‌سنگ احتراق از شرکت‌های برق (قانون CCR) بوده است.[3] بنابراین EPA تعریف “آببندهای سطحی” (و اصطلاحات موجود در آن) را از 40 CFR § 257.53 به منظور تطبیق با تعریف قانون CCR ،یب می کند. EPA تصریح می کند که “تانک ها” توقیف سطحی نیستند. این پیشنهاد همچنین شامل تعاریف جدیدی برای «فاضلاب آبگیری سطحی»، «فاضلاب آبگیری آبگیری سطحی» و «فاضلاب آبگیری آبگیری سطحی» است. EPA در حال درخواست اظهار نظر در مورد اینکه آیا آژانس باید استانداردهای تخلیه دقیق تری را برای فاضلاب های قدیمی تعریف شده جدید ایجاد کند یا خیر.

EPA پیشنهاد می کند چندین انعطاف پذیری پیاده سازی را حفظ کند. این پیشنهاد همچنان اجازه می دهد تا واحدهایی که به طور دائم احتراق زغال سنگ را تا سال 2028 متوقف می کنند، طبق قانون سال 2020، از انطباق معاف باشند. برای رسیدگی به وضعیتی که برخی از کارخانه‌ها فن‌آوری‌های تصفیه پیشرفته‌تری را برای برآورده ، استانداردهای ۲۰۱۵ و ۲۰۲۰ نصب کرده‌اند یا در حال نصب هستند، این پیشنهاد ا،امات سخت‌گیری کمتری را برای «پذیرندگان اولیه» که قبلاً با ا،امات قانون ۲۰۱۵ یا ۲۰۲۰ مطابقت داشته‌اند و انتخاب می‌کنند، ایجاد می‌کند. بازنشستگی تا سال 2032[4] «پذیرش‌کنندگان اولیه» تحت قانون پیشنهادی، آن دسته از شرکت‌هایی هستند که با هدف پیروی از قو،ن سال‌های 2015 و 2020 در مورد تصفیه بیولوژیکی و سیستم‌های کنترل BA خشک یا حلقه بسته (حتی در مواردی که مشخص شد این سیستم‌ها دارای پا،ازی هستند) هستند و از آنها پیروی می‌کنند. محدودیت های موجود در آن قو،ن تا تاریخ انتشار قانون پیشنهادی.

EPA ،ن می زند که قانون پیشنهادی 200-216 میلیون دلار در سال هزینه های اجتماعی خواهد داشت و منجر به 1557-1290 میلیون دلار در سال مزایای پولی بسته به نرخ تنزیل می شود.

مراحل بعدی

پس از انتشار در ثبت فدرال، EPA خواهد بود پذیرش نظرات کتبی بر اساس پیشنهاد به مدت 60 روز. واحدها 90 روز پس از انتشار فرصت دارند تا انعطاف پذیری اضافی مجاز برای واحدهایی که تا سال 2028 تعطیل می شوند را انتخاب کنند. اگر نظر منفی در مورد قانون نهایی مستقیم دریافت شود، EPA آن را پس می گیرد و تمدید مهلت را در بسته قو،ن پیشنهادی گنجانده است. این آژانس همچنین دو جلسه استماع عمومی آنلاین را در 20 و 25 آوریل 2023 برنامه ریزی می کند.


پانویسها و منابع

1 80 قانون فدرال رزرو 67,838 (3 نوامبر 2015); 85 فدرال رزرو Reg. 64,650 (13 اکتبر 2020).

2 قانون پیش از انتشار در 103.

3 شناسه. در 103.

4 شناسه. در 130-131.


منبع: https://www.natlawreview.com/article/epa-proposes-tighter-wastewater-discharge-standards-coal-fired-power-plants