آموزش وردپرس از پایه تا پیشرفته + تا کسب درآمد عالی برتر آموز | eircas

آموزش وردپرس از پایه تا پیشرفته + تا کسب درآمد عالی برتر آموز | eircas

با دوره پرچمداران وردپرس بدون دانش برنامه نویسی تونستم اولین سایت وردپرسی خودم را راه اندازی کنم. ولی خیلی زود سایت من فیلتر شد و مجبور شدم همه چیز را از صفر شروع کنم. ولی تصمیم گرفتم بجای اینکه کسب و کار خودم را با طراحی سایت راه اندازی کنم اینبار برای کسب و کارهای دیگه طراحی سایت کنم.

  • پس برای شروع یادگیری وردپرس نیاز به هیچ پیش نیاز خاصی نیست و با همین دوره ها می توانید با وردپرس آشنا شوید و کار طراحی سایت بدون کدنویسی را شروع کنید.
  • این تازه مربوط به طراحی سایت بود که در مراحل مدیریت سایت نیز قطعا با مشکلات بسیار بزرگتری رو به رو می‌شوید.
  • بر همین اساس ایده تعیین نقش برای هر کابربر مطرح شد که در ادامه آموزش ها به شرح مفصل آن و همچنین میزان دسترسی هایی که هر نقش دارد اشاره خواهیم نمود.
  • برای اینکه به جواب این سوال برسید، کافی است که نگاهی به سایت‌های فریلنسری بیندازید؛ در این سایتها، دو دسته افراد ثبت نام می‌کنند؛ دسته اول افرادی هستند که به دنبال کار می‌گردند و دسته دوم افرادی هستند که به دنبال نیرو کار طراحی سایت در تبریز هستند.
  • این مجموعه کامل برای شروع از صفر و برای همه سطوح مناسب می باشد.

برای سایت وردپرسی از هاست ایمن و هاست مناسب وردپرس استفاده کنید هر چند که هزینه بر باشد. به عنوان مثال شما فرض کنید سایتتان به سه زبان فارسی انگلیسی و ترکیه ای تنظیم شده است در این صورت کاربرانی با جستجوی مطالب با هر سه زبان در صفحات جستجوی کاربر نمایش داده شده و این باعث ترافیک بیشتر سایت می شود. همانطور که اشاره شد، یکی از مواردی که می‌تواند مخاطب را در سایت شما نگه دارد زیبایی سایت شماست. وردپرس با داشتن افزونه‌های زیادی باعث کامل و زیباتر شدن هر چه بیشتر سایت شما می‌شود. یکی دیگر از خصوصیات وردپرس داشتن افزونه‌های قوی و کاربردی است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید قابلیت‌های سایت خود را بالاتر ببرید و بسیاری از آن افزونه‌ها رایگان می‌باشد.

روش های تماس زیر استفاده نمایید :

در ادامه ما مجموعه آموزش‌های اختصاصی برای طراحی و سفارشی سازی سایت‌های حوزه های مختلف را آماده کرده ایم. همانطور که در مثال بالا هم متوجه شدیم، بسیاری از محصولات ویژگی خاصی ندارند که باعث تفاوت آن ها شود. محصولاتی که فقط یک نسخه یا یک تیپ از نوع آن ها وجود دارند محصولات ساده می گوییم. نام محصول، توضیحات محصول، قیمت و سایر ویژگی های محصول را وارد کنید، حالا نوبت این است که سئو نوشته تان را تقویت و محصول را منتشر کنید. در این قسمت از آموزش رایگان وردپرس انتقال سایت به هاست واقعی را آموزش می دهیم.

دوره برنامه نویسی بک اند

برای اینکه سایت شما در دسترس جهانیان قرار گیرد باید سایت خود را بر روی هاست واقعی راه اندازی کنید. دامنه هم هیچ نکته خاصی ندارد و از هر مرجعی می توانید یک دامنه .ir یا .com یا هر مورد دلخواه دیگری تهیه کنید. با تهیه هاست و دامنه از یک سایت واحد معمولا اتصال بین این دو نیز توسط پشتیبانی انجام می شود. نوشته داخل سایت هست ولی با کلیک رویدسته بندی، داخل دسته بندی نیست.

آموزش طراحی سایت با وردپرس WordPress

اگر نگاهی به پروژه‌هایی که در این سایت‌ها قرار داده می‌شود بیندازید، می‌فهمید که افراد زیادی به دنبال نیرو کار مسلط به وردپرس هستند. پس شما می‌توانید مطمئن شوید که بازار کار وردپرس نه تنها هنوز اشباع نشده، بلکه حداقل تا 5 سال دیگر می‌توانید به خوبی از این حوزه کسب درآمد کنید. پس اگر قصد شروع آموزش وردپرس را دارید، می‌توانید با خیال راحت این کار را انجام دهید و نگران بازار کار آینده آن نباشید.